Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

Det ikke mye info om dette spillet som jeg vet, men det jeg vet er at det er et RPG spill eklsuivt til PS3 og at det kommer i 2009.
Her er den nyest traileren av spillet: Demon's Souls

Hva synes dere?

kommer til å oppdatere med mer info snart.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Traileren var bra den men jeg tror ikke spillet kommer til å ta helt av. Det blir på en måte veldig likt forrige spill, det stråler ikke fantastisk opplevelse av spillet, vi må nok bare vente å se om det blir bra. Det så ikke bra ut men kanskje det er det for det.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Virker faktisk som et ganske spennende spill. Har lest litt om det, og er nesten der at jeg vurderer å kjøpe det. Det eneste er det at jeg kanskje blir litt fort lei hvis jeg må spille gjennom samme bane hundreogførtiåtte ganger fordi jeg dør. Men skal absolutt lese litt videre. Woohoo.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Dette ble kåret til årets spill av Gamespot

Men synd at det ikke har kommet hit enda.
Glad for at PS3 er sonefri da, tror jeg skal bestille det. x)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Fikk dette spillet til jul. Har ikke begynt på det enda.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Samme her, men det er litt vanskelig når det ikke har kommet i Norge enda.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Joda, kan bestille det fra nettet, men foretrekker heller å kjøpe det i butikken.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Etter å ha lest anmeldelsen bent_a linket til, ble jeg enda mer klar for spillet. Man, I gotta try this mafaaka.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
etter at jeg leste anmeldesen virker det veldig fristende å kjøpe det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Virker faktisk som et ganske spennende spill. Har lest litt om det, og er nesten der at jeg vurderer å kjøpe det. Det eneste er det at jeg kanskje blir litt fort lei hvis jeg må spille gjennom samme bane hundreogførtiåtte ganger fordi jeg dør.

Dette er den eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt det allerede. Det virker som den type spill der man må prøve hver bane om og om og om igjen helt til man har lært den så godt at man klarer den fra begynnelse til slutt uten å dø en eneste gang. Det er sikkert utfordrende, men er det noe gøy?
  • 0
Jepp, den tanken har slått meg et par ganger òg. Jeg syns det virker som et ganske episk spill, og kritikken spillet har fått tyder på at det er knakende godt. Men jeg er fortsatt usikker.
  • 0
Jeg har spillet hell yeah
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvordan er det? HVOOORDAN?!?!
  • 0
Jeg har ikke prøvd det mothafucka

Spiller Dragon Age: Origins nå
  • 0
Jeg syntes Demon's Souls er ett av de aller beste spillene på Playstation 3, og dessverre selger ikke spillet hva det fortjener (har ikke engang blitt lansert i Europa , kun noen butikker som har tatt inn import-versjonen). Det er et dypt rollespill satt i en mørk "fantasy"-verden med fantastisk atmosfære og utrolige bosskamper. I starten kan det virke uhørt vanskelig og spillet har sine frustrerende partier, og man føler at spillet straffer deg for det minste feiltrinn. Men når du kommer over den kneika og finner ut at taktikk og tålmodighet spiller en stor rolle, har du en fantastisk spillopplevelse i vente. Anbefales til alle som er ute etter en utfordring og syntes dagens spill er for lette.
  • 0
Er det noen som har prøvd det som kan forklare online- mulighetene for meg? Jeg fårstår dem ikke helt. Noe med å bryte seg inn i andre spilleres game og ødelegge for dem?
Knurr...
  • 0
Du kan lese om Demon's Souls online her: http://demonssouls.wikidot.com/online

Har nettopp gått til anskaffelse av dette selv, og må si det er fantastisk underholdende. Vel er det vanskelig, og frustrasjonen over å dø langt inn i et brett er selvsagt stor, men gleden over å klare banen etter x antall ganger, og vite at du faktisk har gjort det uten diverse checkpoints, er fantastisk. Anbefales. Samt at du sitter i et polstret rom, for kontrollen kommer garantert til å fly ved et par anledninger.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Når kommer "Demons Soul" til Norge?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Du kan kjøpe den på elkjop.no
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Det er en veldig underholdende spill, dritt kul. Men jeg tror ikke det er et spill for alle, jeg ville sagt at det er for folk som virkelig vil ha en utfordring og som er glade i rollespill. Som sagt så er den synnsikt vanskelig til tider, den har fått meg til grensen av å knuse kontrollen. Men hvis du har tålmodighet og finner en bra taktikk og strategi vil man få stor glede av dette fantastiske spillet
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Tror jeg skal kjøpe den. Elske både Fallout 3 og Oblivion, og det virker som et solid spill som vil vare lenge grunnet vanskelighetsgrad.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jeg har spilt det i en time nå. Har ikke klart første bane eller område engang! Faen for et jævla vanskelig spill. Må nok la dette vente til jeg er ferdig med inFamous, Alpha Protocol samt Fallout 3 en gang til pluss ekspansjonspakkene. Vet ikke om jeg klarer et så vanskelig spill nå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!