Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

Har bestillt det fra www.cdon.com for noen dager siden, får det iløp av uken Gleder meg noe helt sinnsykt
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Får man spillet i Norge nå?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kommer 25 Juni om jeg ikke tar feil.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Digg at vi får Black Phantom Edition uten noe ekstra å betale. Jeg og en venn bestillte fra Gamezone i samme ordre noe som er ganske lurt med tanke på at de tar utrolig mye i frakt. Er vel rundt 60kroner bare for frakten og det er om man betaler med kort på nett selv om man skulle tro det var med giro.
  • 0
  • Play
  • Play
Vil alle de europeiske versjonene av Demon's Souls, være Black Phantom Edition? Bestilte fra gamestop, men vet ikke om eg bare får spillet
  • 0
De selger vanlige og. Jeg bestile Black Phantom Edition på GameZone. Sykt mye frakt, men er helt sikkert verdt det. De sender spillet på onsdag ifølge infoen.
  • 0
Siterer Play:
Vil alle de europeiske versjonene av Demon's Souls, være Black Phantom Edition? Bestilte fra gamestop, men vet ikke om eg bare får spillet

Jeg tror alle Europeiske versjonene er Black Phantom Edition til å begynne med. Ingen selger europeiske "vanlige" versjoner ennå. Vær kjapp på fredag å hent spillet så får du den nok
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Zyrocz:
Citerer Play:

Jeg tror alle Europeiske versjonene er Black Phantom Edition til å begynne med. Ingen selger europeiske "vanlige" versjoner ennå. Vær kjapp på fredag å hent spillet så får du den nok

Eg forhåndsbestilte spillet på Gamestop i går, men glemte å spørre om det ville være black phantom edition. Men om det bare er black phantom edition som slippes ut på fredag, kan eg vel tenke meg at eg er sikret et eksemplar
  • 0
Dette spillet er jeg misunnelig på!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Play:
Eg forhåndsbestilte spillet på Gamestop i går, men glemte å spørre om det ville være black phantom edition. Men om det bare er black phantom edition som slippes ut på fredag, kan eg vel tenke meg at eg er sikret et eksemplar

Om de gir deg den vanlige versjonen kan du bare spør om de muligens har fått inn en spesial versjon også.

Lagt til 2010-06-22 17:11:
Ser nå at Gamezone har endra datoen de får det på lage til den 28.06.10
pwnd xD
  • 0
@ Zyrocz:

Det er kun for de som bestiller nå. Dette fordi den første leveransen er utsolgt. For deg vil det altså si at spillet blir sendt slik at du har det på datoen
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Håper iallefall jeg får det på fredag, stod den 25. da jeg bestillte det på fredag i forrige uke, men jeg er vel kanskje blandt de som får det på mandag da
Skal uansett se den nyeste episoden av Futurama som kommer på fredag så har vel noe å glede meg til uansett
  • 0
  • Play
  • Play
E det slik at man er online i spillet til enhver tid? Finner ingen funskjon hvor man kan velge mellom å være online eller ikke
  • 0
Du logger av PSN...

Er ikke gale å være online, man får bare tips til hvordan man kan slå fiender osv. Selvfølgelig kan du bli invandert, men det er jo bare koselig.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Zyrocz:
Du logger av PSN...

Er ikke gale å være online, man får bare tips til hvordan man kan slå fiender osv. Selvfølgelig kan du bli invandert, men det er jo bare koselig.

Den invaderingsdelen e det eg er redd for x) Eg e ganske uerfaren når eg bare har fått spilt det i 2 timer.
  • 0
Hvem oppererer med beste pris på dette spillet?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
E black phantom edition limited eller er det standar editionen i europa? Eg gikk til gamstop og bad om demon souls og de gav meg black phantom edition for 499
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Black Phantom Edition e den eneste Europeiske versjonen som er på markedet nå i starten. Jeg tror muligens at vi får denne uten ekstra kostnadr som en erstatning siden vi har ventet 1 år siden amerikanerne fikk det og 1 år og 4 måneder siden det dukket opp i Japan.
  • 0
Drepte nettop første boss, sålangt e eg knall fornøyd
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Siterer Zyrocz:
Black Phantom Edition e den eneste Europeiske versjonen som er på markedet nå i starten. Jeg tror muligens at vi får denne uten ekstra kostnadr som en erstatning siden vi har ventet 1 år siden amerikanerne fikk det og 1 år og 4 måneder siden det dukket opp i Japan.

Den koster akkurat like mye som et vanlig spill ja så vi får den nok billigere som en slags "erstatning"
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer fpsh0oter:
Eg gikk til gamstop og bad om demon souls og de gav meg black phantom edition for 499

Nice..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer fpsh0oter:
Drepte nettop første boss, sålangt e eg knall fornøyd

Samme her. Virker litt gammeldags og grafikken minner ikke om Ps 3 i det hele tatt, men det er underholdende.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Må kjøpe dette når jeg får lønning, men er redd jeg kommer til å sette meg fast og gi opp x) er ikke så tålmodig av meg hehe
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Den koster akkurat like mye som et vanlig spill ja så vi får den nok billigere som en slags "erstatning"

Jeg tror du muligens misforstod litt det jeg sa. Jeg visste vi fikk den for samme pris og jeg tror at dette muligens kan være en form for erstatning

Ikke noe å henge seg opp i, men jeg gjorde det uansett

Fikk ikke spillet av Gamezone i dag, litt irritererende at jeg ikke fikk det den tilsendt før på release datoen når det stod at jeg ville få det tilsendt den 23. Ser nå at jeg fikk en mail på tirsdag hvor det står at de skulle sende pakken den 28., og i går fikk jeg at den var sendt den 25. Så var tydeligvis litt rot med disse datoene gamezone hadde forventet å få sendt ut spilla
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer bendik920:

Jeg tror du muligens misforstod litt det jeg sa. Jeg visste vi fikk den for samme pris og jeg tror at dette muligens kan være en form for erstatning

Ikke noe å henge seg opp i, men jeg gjorde det uansett

Fikk ikke spillet av Gamezone i dag, litt irritererende at jeg ikke fikk det den tilsendt før på release datoen når det stod at jeg ville få det tilsendt den 23. Ser nå at jeg fikk en mail på tirsdag hvor det står at de skulle sende pakken den 28., og i går fikk jeg at den var sendt den 25. Så var tydeligvis litt rot med disse datoene gamezone hadde forventet å få sendt ut spilla

Du sa du ikke brydde deg du
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!