Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

Flamelurker var den verste for meg. False King Allant sto jeg bare bak fog of war eller rett utenfor den og skjøt han i hel. Han prøvde ikke å angripe meg en gang.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Kakashi sensei:
Flamelurker var den verste for meg. False King Allant sto jeg bare bak fog of war eller rett utenfor den og skjøt han i hel. Han prøvde ikke å angripe meg en gang.

Tok ham i close-combat med Blueblood Sword. Kampen ble ganske så episk; ble mye sverdduellering
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Play:
Wtf, har dere spilt mot False King!? Den gamle gjøken var den verste for meg, bak Flamelurker.

Mangler de 2, + Maiden Astrea. Jeg døde mot Maiden Astrea første forsøket. Men jeg var ikke forberedt.. En sump hvor du får plague med en gang, og ikke minst Garl Vinland...

Lagt til 2011-02-12 20:53:
Noen som har noen tips på å ta Blue Dragon? Jeg klarte nesten å komme meg forbi med vanlig løping, men det sto en feit dust i veien så jeg ble påtent..-.-
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Denne komikk-stripen gir deg svaret xP
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Play:
Denne komikk-stripen gir deg svaret xP

HAHA Artig. Men er oppe på den trange "gangen" som er problemet..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
E det her du mener? I så fall e det bare å gjøre det samme =]
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Der ja. Nei nå skal du høre. Mangler bare False King nå. Men, å komme dit er vanskelig. Jeg skadet dragen til en 50%... Han fløy vekk til det andre stedet hvor man slåss mot den. Jeg døde... Og må starte helt på nytt.. FML...

Demon's Souls. Hatet og elsket på samme tid <3
  • 0
Alltid når jeg har prøvd på false king har noen hjulpet meg
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
  • Play
  • Play
Hadde en black phantom som invaderte verdenen min da eg var på vei til False King, men han syntes tydeligvis synd på meg for å ha klart å komme hele veien; så han hjalp meg opp heisen og stakk

gnyg: På sted 2 finnes det en posisjon hvor dragon ikke vil spy ut flamme, men du vil likevel være innenfor rekkevidde å treffe den med piler
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Mye svette, mye banning, mange timer brukt. Det umulige viste seg å være mulig. Demon's Souls er nå runnet. Begynte på NG+ med engang

Tok lang tid med de 2 dragene, black phantom, og Old King Dorian... Og False King tok lengst tid. Han tok souldrain på meg 1 gang. Alt ble litt vanskeligere da..
  • 0
  • Play
  • Play
Nais, no kan du lage Northen Regalia også

Så hva bli planen fremover; bygge opp en pvp karakter?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Northern Regalia?

Tja.. Vet ikke om jeg skal spille så mye mer.. Serverne stenger i Mars vistnok. Så rekker jo ikke det. Men det kunne vært gøy. Den første tanken jeg fikk var å oppgradere noen av våpnene til trofe. Og få tak i alle spells og miracles

Men vi får se i og med at det er kort tid til server shutdown. Og har endel spill å spille igjennom
  • 0
  • Play
  • Play
Demonbrandt+Soulbrandt=Northern Regalia

Serverne har blitt forlenget til minst Oktober, så du har ikke dårlig tid for å si det slik :]
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har de det? SERR? Vel, det må jeg nesten få se link på. For det er for godt til å være sant!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dette er jo en supernyhet DIGG"!!!!!
  • 0
Jeg har prøvd meg litt på Demon Souls helt siden jeg fikk tak i Black Phantom Edition av spillet (Hah alt takket være jobben)

Å har prøvd masse ulike kombinasjoner av Class og Build!....

Den beste classen jeg har spillt hitil må vel være Royalist (Vell det er jo easy starter classe som er ganske så enkel å spille)

Poenget er at noen ganger synnes at denne classen kan være litt easy å spille

Så har noen forslag til en middels/easy klasse å spille som? (Så lenge jeg ikke må dø , og dø og dø foran trynnet på mobs så er det greit!)

Post også gjerne ned noen kule builds! (Kan være alt fra Lame til OP)
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Driver med pure black på shrine of storms. Satsuki BP is such a bitch. JA, trenger en utfordring

Og dette er virkelig en utfordring. Utfordringen er å være nær nok på slutten. Da Satsuki begynner med healinga si.
  • 0
  • Play
  • Play
Har ikke spilt DS på over et halvt år, så husker ikke noe særlig til klasser
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
En ting som slo meg... (Og det blir det siste som (forhåpentligvis) høres fra meg i denne tråden).. Når det gjelder trofeer for oppgraderinger av våpen.. Må alle 5 oppgraderingene (hvis det trengs) være i samme gjennomspilling?
  • 0
  • Play
  • Play
Virker litt dumt om det ikke vil være slik. Du har jo fortsatt våpenet med deg i NG+, så ser ikke hvordan det ikke skal gå. Du e jo fortsatt på samme save.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men må man til han blacksmith-en i Stonefang Tunnel?

Og en annen ting... De våpenoppgraderingene man må ha en demon's soul for å lage.. Er de også trofe-våpen?
  • 0
Hei, gikk glipp av Demon's Souls, men tenkte jeg skulle plukke det opp nå. Noen tips til meg som lykke til?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Hei, gikk glipp av Demon's Souls, men tenkte jeg skulle plukke det opp nå. Noen tips til meg som lykke til?

DU kommer til å dø. MASSE. Men det er aldri urettferdig når du dør. Det er pga dine feil. Tipset er da: Lær av dine feil.
  • 0
  • Play
  • Play
Les om World Tendencies og finn deg en character build. Lær deg spillet før du begynner å spille. Spillet selv e ganske dårlig på å gi ut informasjon Siden man ikke manuelt kan lagre spillet, så var det mange feil som ødela den første karakteren min.

Lagt til 2011-07-23 12:15:
Her e også noen nyttige sider:

http://demonssouls.wikidot.com/character-builds

http://www.geocities.jp/kouryakubo/ds_en/chart/chart002.html

Lagt til 2011-07-23 12:42:
Angående vanskelighetsgrad, så forklarer denne tegnerserien det ganske så bra ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!