Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

Ah, Demon Souls. Lenge siden jeg har spilt det. For se om jeg fyrer det opp igjen når Dark Souls nærmer seg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
På tide at jeg kjøper det?
  • 0
Siterer fantomena:

Nei. Det spillet et direkte ondt. Angrer på at jeg kastet bort 600,- på det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer fantomena:

Liker du en skikkelig utfording, og har tolmodighet til det, så e det helt klart vært det!
  • 0
Takk for tips Play! Skal kjøpe det så snart jeg har tid (forhåpentlig vis i morgen) Men en ting jeg er litt usikker på, kan man lage Royal om til en Battle mage/ melee hero? Siden han er i lvl 1 er det bedre for late game da?

Tror jeg kommer til å kose meg, siden når jeg spilte Bioshock på vanskeligste vanskelighetsgrad, så var det gøy men lett (untat første big daddy). Når man tok på normal så var det ikke gøy lenger. Det er det samme på Bioshock som med Dead Space. Spill er ikke morsome hvis det ikke er utfordrende og lett å dø av dine egene feil. Det skal også ha konsenkvenser av å dø for da føler du at det står mye mer på spill. Da blir det mer spenning runt spillet og de blir mye mer sugd inn i atmosfæren i spillet.

Når jeg så på anmeldelsen av Demon's Souls og de sat at "When you die a lot, the game punish you with making it harder" virket det veldig morsomt.

BTW Likte Tegneserien Play, spesielt casual mode
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Yeay, da kom Demon's Souls innomhus for 2 dager siden, og føreløpig er Phalax og Leachmonger stokket i hjæl av mitt 4+ short spear ;) (Spiller som Royal)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Etter å ha digget Dark Souls en stund bestemte jeg meg endelig for å kjøpe Demon's Souls, men slik jeg har forstått det så skal serverne stenges om ett par dager. Gjelder dette bare Amerika, eller gjelder det EU også? Er usikker siden det er Atlus som har serverne i Amerika, men Namco Bandai som driver servere i EU.

Uansett, gleder meg til jeg kommer hjem, så jeg endelig får prøvd det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gled deg .. Bossene er en smule lettere på Demon's Souls, kontra Dead Souls.. Men turen til dem er kanskje litt mer krevende.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Coolio. Har tatt to bosser nå 1-1 og 2-1 (tror jeg ), og digger spillet så langt. Liker fortsatt Dark Souls bedre, men dette er også forbanna bra.

Og så en liten gladnyhet til alle Demon's Souls fans! http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/05/25/demon
-39-s-souls-servers-staying-online.aspx
  • 0
Jauda, men som jeg skrev ovenfor her, så aner jeg ikke hvordan det ligger an med serverne i EU. Så om de hadde planer om å stenge de ned samtidig med servene i US, så kanskje EU serverne blir holdt oppe lengre også.
  • 0
Derja! Har endelig kommet i skikkelig Demon's Souls-modus nå! Startet en ny save for noen dager siden, siden jeg ikke likte å være mage. Nå sliter jeg med Flamelurker, men jeg trur jeg skal klare å ta han i mårra.
  • 0
Tenker jeg skal prøve på platinum snart, men siden jeg ikke er så stor fan av farming, så lurte jeg på om det er noen her på forumet som har Pure Bladestone, Pure Moonlightstone og Pure Darkmoonstone som de kunne tenkt seg å gi/bytte bort. Isåfall hadde jeg blitt veldig takknemlig.
  • 0
Jeg har kommet i skikkelig Demon's soul modus. Har start på ny save, siden den gamle saven fikk lide samme skjebne som den gamle ps3 min.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Mega bump, men startet akkurat på dette her om dagen. Bare tatt Phalax så langt, men liker det godt. Kjenner Bloodborne har gitt meg litt erfaring med hvordan gameplayet funker, selv om det føles ganske annerledes i Demon's Souls.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nooo, not the bump! Jeg kom meg aldri gjennom Demons Souls. Utrolig vanskelig spill syns jeg. Dark Souls 2 var lett i forhold, syns jeg haha.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nooo, not the bump! Jeg kom meg aldri gjennom Demons Souls. Utrolig vanskelig spill syns jeg. Dark Souls 2 var lett i forhold, syns jeg haha.

Hvor langt kom du? Sånn uten å spoile noe særlig altså. Har tatt den andre bossen min nå, Tower Knight. Garantert noe mer utfordrende enn Phalanx, men klarte ham på første forsøk. Får se hvordan det går videre, hehe.

Planen er å fullføre Demon's Souls først, så går jeg på Dark Souls og Dark Souls 2 etter det. Vil helst komme meg gjennom dem til Dark Souls 3 kommer ut.
  • 0
Jeg møtte veggen på Maneater, og tok meg et halvt års pause før jeg kom tilbake og greide å overliste bossen.

Demon's Souls er et konge spill, men Dark Souls er min favoritt. Skal spille gjennom sistnevnte nå i juleferien; kjøpte tilleggspakken på tilbud.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Flamelurker har tatt knekken på meg èn gang. Var relativt lav level når jeg prøvde meg mot ham også da. Ellers har jeg klart de andre bossene så langt på første forsøk, men så har jeg vel kanskje bare tatt de letteste også.
  • 0
Hva slags build spiller du som?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hva slags build spiller du som?

Kjører nesten ren styrke, med litt magi. Er første gang jeg prøver meg skikkelig på noe Souls spill annet enn Bloodborne, så er fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre med karakteren min Men har som sagt investert hovedsaklig i styrke, liv og magi. Litt utholdenhet har jeg også.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor langt kom du? Sånn uten å spoile noe særlig altså.

Jeg husker ikke helt i farten, er en stund siden nå. Men spillet er jo semiåpent i den forstand at man kan velge hvilke bosser man vil ta når, og det var flere jeg sto fast på.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg husker ikke helt i farten, er en stund siden nå. Men spillet er jo semiåpent i den forstand at man kan velge hvilke bosser man vil ta når, og det var flere jeg sto fast på.

Ah, skjønner. Jeg har tatt de fleste bossene opp til -2 delen av brettet. 1-2, 2-3, 4-1 og 5-2. Har bare tapt mot èn av bossene, èn gang. Føler de er noe lettere enn i Bloodborne faktisk. Flamelurker er den eneste som har tatt knekken på meg så langt. Føler veien til bossene er mye mer utfordrende enn bossen selv
  • 0
Det virker som du er litt bedre enn meg! Sleit også med Flamelurker, men det er andre bosser jeg også har hatt problemer med. Kan kanskje sjekke i morgen hvor jeg står fast. Fikk lyst til å gi Demons souls og Dark Souls en ny sjanse.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!