Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

Jeg bryr meg egentlig ikke, men bare fordi jeg ikke bryr meg betyr ikke det at jeg mister min rett til stille spørsmål angående hvordan Gamezone gjennomførte frakten av varen.
  • 0
  • Play
  • Play
Trenger litt hjelp fra dem som har kommet litt ut i spillet.
Etter å ha tatt bossen i 1-2, så kan eg ikke gå videre fordi eg må drepe en archdemon. Så litt rundt på nettet og det viste seg at man fant dem som siste boss i alle områdene. Men problemet mitt er at eg ikke har noen andre verdener enn den første til å gå inn i, fordi det står at de andre e lukket. Hvordan åpner eg dem?

Edit: Fant det ut.
  • 0
Please ikke snakk om innholdet i spillet.
  • 0
Hvorfor skal ikke folk få lov til å snakke om spillet når det har kommet ut?

Så lenge de bruker spoiler tag eller skriver "Spoiler Alert" når de skal skrive noe som er knyttet til historien så burde jo det ikke være noe problem. Det som Play skrev hadde jo ikke akkuratt noe med historien å gjøre. Vil tro at ganske mange vet at spillet inneholder Boss'er
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Zyrocz:
Hvorfor skal ikke folk få lov til å snakke om spillet når det har kommet ut?

Så lenge de bruker spoiler tag eller skriver "Spoiler Alert" når de skal skrive noe som er knyttet til historien så burde jo det ikke være noe problem. Det som Play skrev hadde jo ikke akkuratt noe med historien å gjøre. Vil tro at ganske mange vet at spillet inneholder Boss'er

Nettopp. Vil ikke si at eg nevnte noe som ødelegger for dem som ikke har kommet like langt. Det blir den som skal svare som må bruke spoiler-funksjonen
  • 0
Fått spillet, er irritert på posten over at de ikke klarer å frakte noe som helst uten at det de frakter får noen gode merker. Heldigvis ble ikke noe av selve innholdet skadet, bortsett fra at plata ikke satt skikkelig i coveret, heldigvis kom ikke det noen riper i den.
  • 0
  • Play
  • Play
kjipt :/ Eg forhåndsbestiller alltid rett fra butikken, og får det alltid på release. Bor ikke så langt unna til at det gjør noe.
  • 0
Er ivertfall glad jeg ventet på en europeisk utgivelse, hadde tenkt til å kjøpe import versjonen, men jeg ville heller vente på den PAL versjonen og når jeg fikk vite at europeiske ble Black Phantom Edition kan ikke jeg si at jeg angrer på å ikke ha kjøpt det tidligere
  • 0
  • Play
  • Play
Enig! Strategy guide boken har virkelig vært til hjelp for meg =)
  • 0
Har ikke startet spillet ennå. Skal på ferie på lørdag, kan ta med meg PS3 siden vi bare skal på en hytte hvor jeg ikke har så mye å gjøre. Men vil helst spille gjennom spillet med online så er usikker på om jeg gidder å starte det før jeg kommer hjem som er rundt den 17. juli.
  • 0
spillet suger balle på den banen der man er etter man dør engang. blir jeg altid drept av en sånn homse med blå øyne som healer seg selv >
  • 0
Siterer EXcrack:
spillet suger balle på den banen der man er etter man dør engang. blir jeg altid drept av en sånn homse med blå øyne som healer seg selv >

bruk firebombs, eller en hit and runn taktikk. Spillet e vanskelig, det er ingen hemelighet
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Siterer EXcrack:

en sånn homse med blå øyne ja, visste ikke at man blander inn den seksuelle legningen til spillfigurer fordi de dreper deg..
xO
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer EXcrack:

Om du gir opp så lett er nok ikke dette spillet for deg x) Prøv å bruk turpentine, da tenker eg du skal få slutt på den blå-øynede homsen xD Tror den egentlig heter blue-eyed knight eller noe i den duren.
  • 0
lagde ny figur og drepte han, THIEF SUGER
  • 0
Siterer EXcrack:
lagde ny figur og drepte han, THIEF SUGER

Din mor suger <3
xO
  • 0
Anbefaler temple knight, e sterk og kan heale
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
kk. men hva gjør man mot de dragene. tør ikke bevege meg for den røde dragen skyter ild etter meg.
  • 0
Siterer EXcrack:
THIEF SUGER

La meg gjøre om på den setningen litt: Du som Thief suger. Er Thief selv og har klart meg svært godt. Du må bare venne deg til klassen.

Siterer EXcrack:
kk. men hva gjør man mot de dragene. tør ikke bevege meg for den røde dragen skyter ild etter meg.

Ikke prøv deg mot dragene med mindre du har kommet langt inn i spillet. Jeg gjorde det og døde momentant.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
har drept første boss
  • 0
Spoiler Alert! (Liten)

Det er dessverre ikke nok for å slå dragene. Prøv deg heller på Armored Spider i Stone Fang Tunnel eller den store knekten videre forbi der du tok første boss. Etter mine egne erfaringer er de lettest.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Spoiler Alert! (Liten)

Det er dessverre ikke nok for å slå dragene. Prøv deg heller på Armored Spider i Stone Fang Tunnel eller den store knekten videre forbi der du tok første boss. Etter mine egne erfaringer er de lettest.

Edderkoppen er fordi red-eyed knight?

Knekten er forbi det stedet hvor dragen spruter flamme framogtilbake??
  • 0
Siterer EXcrack:
Edderkoppen er fordi red-eyed knight?

Nei, den er i et helt nytt området kalt Stone Fang Tunnel. Du kan komme der via Nexusen.

Siterer EXcrack:
Knekten er forbi det stedet hvor dragen spruter flamme framogtilbake??

Ja, men anbefaler deg å ta edderkoppen før knekten.
  • 0
jeg prøver og finne ut hvordan jeg kan prate med ''the prophechy'' elns i nexus

Edit: Monemental*
  • 0
Mener du the monumental? Han er ganske høyt oppe ikke langt fra toppen. Han sitter med noe som ligner en rekke med lik på hver side.

http://i.ytimg.com/vi/TAe7u37ouCk/0.jpg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!