Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Demon's Souls ~ Offisiell tråd ~

• Play
  • Play
Etter rundt 3 frustrerende timer med intens konsentrasjon har eg faen meg endelig klart å tatt den hersens bossen som har stått i veien i evigheter! Var så deilig å se livbaren gå ned til null og se den falle om! Dette e virkelig et vanskelig spill, var på nippe med å gi opp hele greiene. Kan ikke tenke meg hvor vanskelig det vil bli videre ut i spillet...
  • 0
ahhh. de fuckings tykke blubbene som skyter flamme anoyer meg syykt. mista netopp 5000 souls pga dem
  • 0
@ Zyrocs: Det var dumt du ikke fikk spillet på release. Vanligvis sender vi ut spillet 2-3 dager før, men Demon's Souls (Som Red Dead Redemption) kom sent inn på lager, og ble derfor ikke sendt før den 25.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Siterer ZubiMar:
@ Zyrocs: Det var dumt du ikke fikk spillet på release. Vanligvis sender vi ut spillet 2-3 dager før, men Demon's Souls (Som Red Dead Redemption) kom sent inn på lager, og ble derfor ikke sendt før den 25.

Han fikk det i dag og det gjorde ikke jeg Stygge post dritt.
  • 0
Siterer EXcrack:
ahhh. de fuckings tykke blubbene som skyter flamme anoyer meg syykt. mista netopp 5000 souls pga dem

Skjønner deg. Har slitt en del med de selv. Den mest effektive måten jeg har funnet for å beseire de er å gjemme meg bak noe når han skyter flammen for så å angripe han, retrette tilbake igjen, repeat.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
vært på samme sted i 2timer nå
  • 0
Siterer EXcrack:
vært på samme sted i 2timer nå

Sjekk en walkthrough?
xO
  • 0
Siterer darth sith:
Citerer EXcrack:vært på samme sted i 2timer nå

Sjekk en walkthrough?

sliter ikke. bare.. tåler ikke ild dør av 2skudd og så drepte jeg den blubba og løp inn i den trange gangen og drepte huleboerne? også guess fckn what?! ny blubbe
  • 0
Siterer EXcrack:
Citerer darth sith:Citerer EXcrack:vært på samme sted i 2timer nå

Sjekk en walkthrough?

sliter ikke. bare.. tåler ikke ild dør av 2skudd og så drepte jeg den blubba og løp inn i den trange gangen og drepte huleboerne? også guess fckn what?! ny blubbe

Hva i helvete snakker du om? Snakker du om Viva Pinata eller et annet spill? Hold deg seriøs, dette er en Viva Pinata 2 tråd...
xO
  • 0
Siterer EXcrack:
Citerer darth sith:Citerer EXcrack:vært på samme sted i 2timer nå

Sjekk en walkthrough?

ka faen e en blubbe? de jesterene som skyter flamme?
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
  • Play
  • Play
Mest sannsynlig de overvokste vepse-lignende larvene du finner i 2-2.
  • 0
det er de som skyter flamme. dette er demonsouls trå btw darth
  • 0
åja, da har jeg rotet meg bort
xO
  • 0
Spoiler

har noen noe råd til hvordan man slår tower knight i 1-2?

Lagt til 2010-06-27 01:25:
glem d, var kjempe lett, klarte på første forsøk
  • 0
Hvis du klarte det på første forsøk, hvorfor spurte du egentlig før du hadde prøvd?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Thief er bare helt awesome. Er på den første archstone nå, og eneste fienden jeg har møtt på som ikke har blitt eid er en en fyr med røde øyner, men han tåler og sader sykt mye så tror kanskje jeg burde få en litt bedre figur før jeg prøver meg på han. Fikk ned livet 50% på et av forsøkene mine da og hadde kanskje klart han om jeg hadde tatt meg god tid fordi jeg hadde mye health "pots" igjen.
Fiendene er altfor enkle i begynnelsen.

Siterer ZubiMar:

Gjorde ikke så mye med tanke på at jeg fikk det ganske tidlig i dag, og hadde Secret of Monkey Island SE som jeg kjøpte på PSstore på onsdag så kan ikke klage over å ikke ha noe å gjøre på

Lagt til 2010-06-27 02:10:
Er det forresten flere enn meg som synes grafikken er ganske bra? Selv synes jeg animasjonene på fiendene og spesielt personen vi styrer er ganske bra laget.

Men forstår ikke hvordan PEGI kan ha gitt dette 16+
  • 0
Siterer ZubiMar:
Hvis du klarte det på første forsøk, hvorfor spurte du egentlig før du hadde prøvd?

eg bad om råd før eg prøvde meg på bossen, ville ikkje riske å miste alle soulsene. Så ganske badass ut så eg spurte om noen forhåndstips. Neste gang ska eg prøve an først hvis det gjør deg fornøyd
  • 0
Det er noen ting jeg synes er litt kjipt, man kan ikke lagre Souls med han fyren i Nexus selv om man kan lagre alle andre items. Man kan ikke selge unnødvendige og man kan ikke selge unnødvendige våpen og rustninger så man ender opp med å stå å kaste bort så mye utstyr.Har klart den 1. demon'en nå, den var ganske enkelt og tok den på første forsøk.

Men jeg forstår ikke hva de 2 greiene man får etterpå virker. 1 er til å bli summon'a når man er phantom. 1 er til å kaste ut/forlate phantom. Om man forlater før man har tatt en demon så blir man ikke gjennopplivd, betyr det at man kommer tilbake til sin egen verden og kan enkelt og greit gå til blodflekken våra å få tilbake souls eller betyr det at man ikke kan få tilbake souls? Og om man hjelper noen andre med å ta en demon får man da igjen souls'a?
Nå har jeg avslutta, men hvordan vet jeg at det kommer en phantom inn i min verden? Dukker det opp en beskjed som sier at noen har kommet for å hjelpe eller noe slikt?
  • 0
Siterer fpsh0oter:

Hvordan klarte du å komme under beina hans? Han dreper meg bare med skjoldet sitt hver gang jeg prøver på det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Kakashi sensei:
Citerer fpsh0oter:

Hvordan klarte du å komme under beina hans? Han dreper meg bare med skjoldet sitt hver gang jeg prøver på det.

Bare løp rett mot han og rundt. Når han gjør et angrep, vil han stå helt i ro, og da e det lett å komme seg bak han. Bare husk og ikke hver for nærmt, da angrepene hvor han smeller skjoldet i bakken også kan treffe deg, selv om du befinner deg bak han.

Lagt til 2010-06-27 12:06:
Siterer Zyrocz:
T

Men forstår ikke hvordan PEGI kan ha gitt dette 16+

Ser PEGI at det e blod i et spill, skjer det automatisk :/ Men så e det også mulighet til å slå av blodet, så det skulle egentlig vært 12+. Dette e ikke noe mer voldelig enn hva Zelda er.
  • 0
Hvor burde jeg gå etter world 1-1? Gikk til den som var rett oppafor, men ble pwn'd litt uti av noen folk som bruke flamme som tok nesten all livet mitt xD
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hvor burde jeg gå etter world 1-1? Gikk til den som var rett oppafor, men ble pwn'd litt uti av noen folk som bruke flamme som tok nesten all livet mitt xD

tilbake til nexus og prate med monumentu, tingen

Lagt til 2010-06-27 12:27:
ellr prater du om de blubbene som fortsatt dreper meg så jeg ikke kommer videre?
  • 0
Nei, etter jeg har vært i Nexus igjen, hva verden er lurest å begynne på med tanke på?
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Citerer fpsh0oter:glem d, var kjempe lett, klarte på første forsøk

Først løpte eg opp på murene og drepte alle bueskytterne. Etter det gikk eg ned og forutså bevegelsene til bossen. Når han for eksempel løfter sjoldet ruller du under det. Når du er under bossen locker du on på beina og slår til han faller. Når han faller begynner du å slå på hodet og overkroppen hans. repeat
  • 0
Hvor langt er dere kommer?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!