Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Re5 demo


Ville bare si til alle som ikke vet.
Resident Evil 5 demoen kommer 26 januar på xbox
Gleder meg sinnsykt til co-op
Trying to be reasonable
  • 0
gjør det! KULT!!
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Skuffet over demoen... Har aldri vært et RE fan, og denne demoen endrer ikke på det.
  • 0
Siterer GR Nemesis:
Skuffet over demoen... Har aldri vært et RE fan, og denne demoen endrer ikke på det.

indeed, aldri spilt RE da, men det falt ike i smak, var ikke i nærheten engang.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Dårlig, spillte i 5 min, så gadd jeg ikke mer.
Alt for lyst, føles ikke skummelt, lite blod når du skyter zombier og at man må trykke for å løpe...
4ern må virkelig ha vert fantastisk hvis dette er sånn.
  • 0
Hva er det dere snakker om Demoen var jo fantastisk! Har rundet demoen 4-5 ganger nå
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Har lasta ned demoen, men jeg har ikke spilt den enda...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Må si meg enig med kev her, elsket demoen, dette blir ett sikkert kjøp for meg!
  • 0
Demoen var helt grei, kansje jeg kjøper det en dag.
  • 0
er det bare meg eller kan man ikke gå og sikte samtidig???, og hele greia føltes så vanskelig(kontrolleren), må stå i et hjørne for å ikke dø. er bare jeg som er dårlig sikkert, men hadde forventet litt mer faktisk.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
De bruker en veldig plolert verson av det gode gamle RE kampsystemet. Bli vandt til det og du skjønner at det er genialt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har spillt meg igjenom demoen to ganger nå, og inntrykkene jeg sitter igjen med er stort sett positive. Det var to ting som derimot ødela litt:

1. Jeg har ikke spillt så mye Resident Evil, så kontrollen er for meg veldig uvant og ubehagelig. Irriterende at man ikke kan gå og sikte samtidig.

2. Skummelt var det heller ikke, noe jeg hadde forventet ettersom RE skal være skummelt.

Bortsett fra dette syntes jeg demoen var knallbra, spesielt i co-op.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
resident evil har tapt seg.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Resident evil har gått fra å være et ok skrekkspill til å bli en knallbra actionopplevelse! De første spillene var bra, men de ble aldri skumle nok til å slå Silent hill serien når det gjaldt skrekk. Da Re4 kom var det absolutt ingen skuffelse for meg at mye var endret. Heller tvert imot. Jeg synes Re5 demoen er knallbra, og jeg kan nesten ikke vente til 13. mars!
Når det gjelder styringen er det jo med mening at den er litt klumsete At man ikke kan gå og sikte samtidig gjør at du føler deg fanget. Du ser aldri om noen kommer bak deg. Dette gjør at du sitter med hjertet i halsen hele tiden. Selv om serien ikke er like skummelt som før får du garantert panikk når fiender kommer mot deg fra alle kanter.

F*** heller, jeg gleder meg ihvertfall!!!
  • 0
hvor lang tid tar det før man får lasta ned demoer, altså for de som har siver membership. hvor mange dager må man vente?
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer xbox360-player:
hvor lang tid tar det før man får lasta ned demoer, altså for de som har siver membership. hvor mange dager må man vente?


1 uke tror jeg.
  • 0
Siterer xbox360-player:
hvor lang tid tar det før man får lasta ned demoer, altså for de som har siver membership. hvor mange dager må man vente?


Ca. 14 dager som regel.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer xbox360-player:
hvor lang tid tar det før man får lasta ned demoer, altså for de som har siver membership. hvor mange dager må man vente?


1 uke tror jeg.


Siterer Big Hurt:
Citerer xbox360-player:
hvor lang tid tar det før man får lasta ned demoer, altså for de som har siver membership. hvor mange dager må man vente?


Ca. 14 dager som regel.


Nei, fant det ut nå. Demoen til silver members er alerede tilgjengelig Den ble tilgjengelig igår, og 3 dager etter demoen ble lansert. har lastet den ned og det er UTROLIG BRA!!
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
ble skuffet etter og ha drept motorsag boosen både på coop og singleplayer (SPOILER=>) at det ikke var noe hemmelig lvl eller noe spennede i det hele tatt
  • 0
Jeg synes demoen er VELDIG BRA!!
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Det eneste jeg reagerte på da jeg spilte demoen var at det overhodet ikke var noen kvinnelige fiender. Hva har skjedd? I tidligere trailere ser man tydelig kvinnelige fiender blandt zombiene, men hva har skjedd? I de nyeste trailerne er det ingen. Har capcom fjernet dem?
  • 0
Likte demoen veldig godt. Å stoppe for å lade og sikte har jeg ingenting i mot og man kan ikke sløse med skudd, men tror nok det ikke blir så veldig skummelt akkurat, men heller et veldig intenst action-survival spill som helt klart kommer i hyllen min på fredag den 13 Mars.
  • 0
Kommer spillet fredag den 13.? Får håpe det ikke går utover karakteren
  • 0
synes kontrollen er litt vanskelig.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
RE5-demoen var dødsens kjedelig imo! kult at man ikke har så mange skudd, det burde jo legge opp til at du må bruke de litt taktisk, MEN det kommer jo zombier fra en utømmelig zombiekilde, og da er det lite vits i med få skudd! RE5 er ikke et survival horro, det er et survival! hvertfall ut i fra demoen!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Da er en annen tråd flyttet til spill, bruk den tråden om RE5-demoen. Den er multiplatform, og skal derfor diskuteres der. -LuXe