Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Hmm, Spam?

De funker bra til å stjele oppmerksomhet, til å bevege seg "uoppdaget", og til å markere posisjoner. Jeg brukte granatene mine på Valparadiso, angriper, vi hadde tatt første base. Av en elle annen grunn hadde 3-4 snikskyttere (på mitt lag) klart å snike seg inn i fyrtårnet. Jeg satt i vankanten på nedsiden av skrenten. Ammokasse + mange røykgranater = Epic Tårnet var dekket i grå røyk.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Ammokasse + mange røykgranater = Epic Tårnet var dekket i grå røyk.


Haha, konge! Selv bruker jeg røykgranater når en friendly tanks er skadet, og for å dekke engineeren som reparer den spammer jeg ham med røykgranater!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Du vet at røyk fjerner tracerdarts? Kjøretøy-oppgraderingen fjerner darts, det samme med granatkasteren
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Bare jeg som syns litt synd på amatør sniper'ne ?
Jeg mener de som skal sitte i samme tre eller sitte på samme plass til de dør, for å så springe dit pånytt etter de har respawna.
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Bare jeg som syns litt synd på amatør sniper'ne ?
Jeg mener de som skal sitte i samme tre eller sitte på samme plass til de dør, for å så springe dit pånytt etter de har respawna.


Like gøy hver gang. Spesielt hvos du sniper selv!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spiller som sniper hele tida, å jeg står aldri på samme plass lenger enn ca. 3 minutter.. Vil ikke bli tatt på senga av noen folk som kommer å flanker meg når de vet hvor jeg sniper.
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Snikskyterrifler skal KUN brukes i nærkamp. Punktum finale.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Snikskyterrifler skal KUN brukes i nærkamp. Punktum finale.


jeg vil ikke fly i heli med deg KamikazeKnut =P
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Jeg heter ikke Knut, jeg er heller ikke kamikazepilot, jeg strøk på kamikazeskolen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer KamikazeKnut:
Jeg heter ikke Knut, jeg er heller ikke kamikazepilot, jeg strøk på kamikazeskolen.


Hihi, jeg har en tendens til å hoppe ut rett før jeg styrter... men jeg er faktisk en relativt god pilot
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
PC2 er så MYE bedre enn MoH!
  • 0
Siterer fantomena:
PC2 er så MYE bedre enn MoH!


PC2 ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Han mente sikkert BC2

Må begynne å spille Bad Company 2 igjen. Har ikke spilt på mange måneder!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Han mente sikkert BC2

Må begynne å spille Bad Company 2 igjen. Har ikke spilt på mange måneder!


"Sure! La meg kjøre deg i black hawken min til slagmarken". *Styrter og hopper ut rett før du krasjer i en stor ildkule* "ops"
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Mente BC2. Medal of Honor må jeg si er utrolig mye dårligere enn BC2.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer KamikazeKnut:
Jeg heter ikke Knut, jeg er heller ikke kamikazepilot, jeg strøk på kamikazeskolen.


det er akkurat hva en KamikazeKnut ville ha sakt =P
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Hyggelig at signaturen min kommer til god nytte

Jeg kan ha postet denne før, men jeg gjør det igjen: http://www.youtube.com/watch?v=uKG35VGuqHY&feature=related

Smoke on the water!

Oppdaget nettopp en artig sang: http://www.youtube.com/watch?v=ww5GXbk58R0&feature=related
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Play
  • Play
Gleder meg sånn til når BC Vietnam kommer ut! Kan ikke vente til å kjøre rundt og plaffe ned amerikanere/vietnamesere mens eg hører på surfin' bird
  • 0
Haven't you heard? the bird is the word!

Jeg tror jeg heller hører på "The thunder of guns" (altså thunderstruck av Vekselstrøm/Likestrøm)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Har kjøpt spillet på PC, og jeg er fornøyd. Det er overraskende hvor gøy snipingen er. Hvert eneste kill gir meg en fornøyelse uten like
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Æ e BEST!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Har allerede BC2 på 360en, men vurderer å skaffe meg det til PC. Er det noen übermega store forskjeller eller er det så og si det samme? Har nettopp skaffa meg en God stasjonær pc
  • 0
Siterer HopeN:
Har allerede BC2 på 360en, men vurderer å skaffe meg det til PC. Er det noen übermega store forskjeller eller er det så og si det samme? Har nettopp skaffa meg en God stasjonær pc


flere spillere online, du kan bestemte mer hvordan serveren skal være, litt bedre grafikk (lys og sånt tror jeg...)
Ja... du her litt mer frihet når du spiller på PC enn på konsoll.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
flere spillere online, du kan bestemte mer hvordan serveren skal være, litt bedre grafikk (lys og sånt tror jeg...)
Ja... du her litt mer frihet når du spiller på PC enn på konsoll.


Som simidude her poengterte, dedikerte servere, mer organisert squadsystem (menger jeg å tro) og grafikk.
Decyfered!
  • 0
Oke, da skal jeg prøve å skaffe meg det snart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!