Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

• gnyg
  • gnyg
Trodde aldri jeg skulle si det, men det at du kan legge deg ned gjør at spillet blir mer og mer likt CoD. Det liker jeg ikke.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Sant men det irriterer meg nå jeg ikke kan det
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg likte godt at man ikke kunne legge seg ned jeg Det forårsaket mindre camping og gjorde at man måtte tenke litt taktisk hvis man skulle snike seg inn i baser og sånt.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg tenkte på en ting, i BF2 var det mulig å prone. Men da var det mer rettferdig kan man si..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er feil. Mye av nærkampen i BF2 besto av å prone kjapt mens man skyter.

Det var irriterende.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
På BC2 var det folk som løp opp til deg og croucet før de så knivet deg. Var søren meg irriterende
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Jeg likte godt at man ikke kunne legge seg ned jeg Det forårsaket mindre camping og gjorde at man måtte tenke litt taktisk hvis man skulle snike seg inn i baser og sånt.

Men camping er jo en del av det som gjør Battlefield 3 så mye bedre enn andre spill i sjangeren. Slik jeg ser det er camping en helt rettferdig kampstrategi. Jeg kan ikke se for meg at snikskyttere i en ekte krig løper rundt å quick-scoper fienden. Nei, de finner seg et vindu eller en fjellhylle og slapper av mens kulene flyr.

Noen av de beste opplevelsene jeg har fra BF3 er når jeg og venner løper ned en gate før en av oss blir skutt ned av en treffsikker snikskytter. Å finne ut hvilket hus han befinner seg i før man sniker seg inn og stikker kniven i ryggen hans gir med et enormt adrenalinkick. Elsker det!

Jeg er helt klart for camping, så lenge det blir gjort skikkelig. Er aldri gøy når en idiot setter seg foran et spawn og plaffer ned alt og alle som spawner.
  • 0
Sier meg ganske enig i det med camping. Dette gjelder spesielt for forsvarere på rush. En LMG med bipod kan lett dekke ett område så lenge han ikke blir utsatt for mortar eller snipere. Perfekt for trange koridorer med andre ord.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Greit nok om campingen skjer på "riktig" måte, men jeg har flere ganger opplevd camping på steder man egentlig ikke skal kunne være, og som du sier hender det at det sitter en kar og plaffer ned folk når de spawner. Om de camper i et hjørne i en bygning på rush, er det bare å ta frem en rpg eller grenade launcher og sprenge både veggen og karen. Jeg har heller aldri vært fan av å kunne prone. Selvom jeg synes muligheten er godt balansert på bf3.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Det finnes selvfølgelig "riktig" og "feil" camping. Dessverre blir campe-taktikken ofte misbrukt.

Feil camping:
- En eller flere personer sitter og spammer med mortar en HEL MATCH. (noe som skjer hele tiden)
- En som er attacker sitter med sniper i spawn og prøver kun på kills/et helt lag med udugelige idioter som ikke en gang klarer å plante bomba.

Er man angriper på rush, må man delta aktivt for å vinne. Tenk om alle hadde campa i hvert sitt hjørne med hagle.

Riktig camping:
- Man har akkurat plantet bomba og beskytter den
- Man tar over en base
- Man beskytter en base som er under angrep
- Spiller man med sniper kan det være nyttig å campe i høyden (hvor det forøvrig er vanskelig å bevege seg)
  • 0
Dead on RockFuzz
Per aspera ad astra
  • 0
  • nier
  • nier
Jeg er fullstendig for camping, når det klarer å bli balansert på en ordentlig måte. Når jeg skal beskytte et flagg så oppholder jeg meg i en bygning eller et fjell i nærheten slik at flagget ikke tas, deretter går jeg. Men noen ganger så blir camping veldig irriterende, slik som når det overveldende laget på Metro stenger deg inne, enten i helt i enden av tunnelen eller i bygningen på topp. Det er selvfølgelig gøy å være den overveldende side, men jeg pleier bare å stå og åpne ild på en "suppressive" måte, slik at jeg ikke skyter for å drepe.

Jeg er heller ikke en motstander av det å kunne legge seg flat. Når jeg blir beskutt av fiender så legger jeg meg ned MED ENGANG, med mindre han dukker opp foran meg. Det samme gjelder når jeg blir beskutt av en skarpskytter, slik som Robin Høyland allerede har beskrevet altfor godt, så legger jeg meg ned og deretter prøver å etablere hvor fienden befinner seg.

Battlefield 3 er meget godt balansert, og ikke så forkastelig som Bad Company 2 var, ihvertfall i mine øyne. Det at man ikke kunne legge seg og at det var automatisk festet granatkaster under våpenet mitt, plaget meg meget.
  • 0
Rekk opp hånda alle de som spiller dette ennå! Yeah!
''eh'' - Link
  • 0
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!