Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Spartan EXR:
Såh, hvem her har faktisk fått Veteran bonusen sin? Hjemmesiden er overloada vettu... Vil ha Garanden min!


Jeg fikk den på torsdag og hjalp en kamerat med å få den i dag, så det funka som bare rakker'n for meg...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Citerer Spartan EXR åh, hvem her har faktisk fått Veteran bonusen sin? Hjemmesiden er overloada vettu... Vil ha Garanden min!

Jeg fikk den på torsdag og hjalp en kamerat med å få den i dag, så det funka som bare rakker'n for meg...


Waaah! Kunne du sjekket om du klarer å logge inn på veteran.battlefield.com? Det virker nemlig ikke for meg
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Har nettopp blitt ferdig med den EPISKE bilturen på toppen av Andesfjellene! Dette spillet sparker rompe!


Fant en glitch/bøg(?) som gjorde at jeg kom ut av bilen her... Måtte gå... Men restarta dog...

Siterer KamikazeKnut:
Blir gjerne med Faunvik. Har desverre bare spilt SP hittil, men har litt erfaring fra demo'n (psn: br190


Notert!
Decyfered!
  • 0
GAH serverne er nede
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg lånte spillet av en kompis i et par timer idag, og rakk å spille meg igjennom et par SP-baner (likte det første fra WW2 veldig veldig godt) og har også fått spilt en del online. Bruker KUN min kjære M1 Garand. Av en eller annen grunn elsket jeg å bruke gode gammeldagse rifler i BC2. Dette er uansett en veldig trist periode for meg, siden jeg ikke har noe penger i det hele tatt, spesielt ikke til et nytt spill. Hadde det ikke vært for det hadde jeg kjøpt spillet med en gang og mest sannsynlig vært pålogget konstant!
Type here.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
for the hardcore and the nerds..

http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

hvordan får man m1garand online btw!?


Du må være Veteran, men det er mange som har problemer med Veteran systemet nu.
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer Spartan EXR:
Citerer Rampage Jackson:for the hardcore and the nerds..



http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/



hvordan får man m1garand online btw!?



Du må være Veteran, men det er mange som har problemer med Veteran systemet nu.


hvordan blir man en veteran!?
  • 0
Merkelig... Har registrert mg tidligere på veteran.battlfield.com og registrert at jeg har BC 1. Men det gir meg fortsatt bare veteran rank 0. Skulle til å registrere Heroes og 1943 også, men får ikke gjort det...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg får ikke spille online!
Jeg logger meg inn, og da må jeg skrive min serial code igjen, men når jeg skriver den helt riktig står det: "Unable to log in, please trye again later" ...
Jeg har prøvd minst 20 ganger men det funker fortsatt ikke! Jeg er jo logget til internett. Kan noen gi meg noen tips eller noe?
Er det flere med det samme problemet?
  • 0
PC, PS3 eller 360, Parkour Gamer?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Prøvde online noen få timer hos en kompis og jeg må si meg ganske overrasket. Det var dritbra, skal spesialisere meg med sniper Var ganske god med sniper da, 3 K/D ratio to runder

Men siden jeg ikke har internett så er jeg ikke sikker på om jeg skal ha det med det samme.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Merkelig... Har registrert mg tidligere på veteran.battlfield.com og registrert at jeg har BC 1. Men det gir meg fortsatt bare veteran rank 0. Skulle til å registrere Heroes og 1943 også, men får ikke gjort det...

Du må registrere minst to spill.

Siterer Rampage Jackson:
Citerer Spartan EXR:Citerer Rampage Jackson:for the hardcore and the nerds..



http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/



hvordan får man m1garand online btw!?



Du må være Veteran, men det er mange som har problemer med Veteran systemet nu.

hvordan blir man en veteran!?


Sjekk "veteran.battlefield.com" for info
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Hvorfor sier folk at humoren er borte i dette spillet??? Det er ganske mange morsomme replikker i 2eren også
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Enig med simidude, de har beholdt humoren ganske bra selvom historien har blitt mer seriøst!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kan noen please hjelpe meg eller?
  • 0
Siterer Spartan EXR:
Waaah! Kunne du sjekket om du klarer å logge inn på veteran.battlefield.com? Det virker nemlig ikke for meg


Jeg får logget meg inn, men ikke oppdatert at jeg har BC: 2 Moe rart er det...

Jeg er SUR! Jeg spilte nettop en kamp som gikk dritbra og gikk opp en level, unlocka en assault rifle og fikk masse annet drit. MEN, når jeg skulle bytte gamemode hade jeg ikke lenger ranken, og våpenet var vekk Akkurat som om jeg aldri hadde spilt den kampen!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Citerer Spartan EXR:Waaah! Kunne du sjekket om du klarer å logge inn på veteran.battlefield.com? Det virker nemlig ikke for meg

Jeg får logget meg inn, men ikke oppdatert at jeg har BC: 2 Moe rart er det...

Jeg er SUR! Jeg spilte nettop en kamp som gikk dritbra og gikk opp en level, unlocka en assault rifle og fikk masse annet drit. MEN, når jeg skulle bytte gamemode hade jeg ikke lenger ranken, og våpenet var vekk Akkurat som om jeg aldri hadde spilt den kampen!


Jeg klarte å logge inn med Internet Explorer. Er Veteran Rank 1. Men dette vises ikke in-game på BC2 for meg, så fremdeles ingen Garand
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Jeg får ikke spille online! (På PC altså)
Jeg logger meg inn, og da må jeg skrive min serial code igjen, men når jeg skriver den helt riktig står det: "Unable to log in, please trye again later" ...
Jeg har prøvd minst 20 ganger men det funker fortsatt ikke! Jeg er jo logget til internett. Kan noen gi meg noen tips eller noe?
Er det flere med det samme problemet?

Please svar! Jeg trenger desperat hjelp!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg får ikke spille online! (På PC altså)
Jeg logger meg inn, og da må jeg skrive min serial code igjen, men når jeg skriver den helt riktig står det: "Unable to log in, please trye again later" ...
Jeg har prøvd minst 20 ganger men det funker fortsatt ikke! Jeg er jo logget til internett. Kan noen gi meg noen tips eller noe?
Er det flere med det samme problemet?

Please svar! Jeg trenger desperat hjelp!


Hm, det høres rart ut. Jeg har ikke veldig mye greie på PC, men jeg har hørt at spillet må kjøres som administrator eller noe sånt tull Prøv og google det, sikkert ikke bare deg som har det problemet...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg får ikke spille online! (På PC altså)
Jeg logger meg inn, og da må jeg skrive min serial code igjen, men når jeg skriver den helt riktig står det: "Unable to log in, please trye again later" ...
Jeg har prøvd minst 20 ganger men det funker fortsatt ikke! Jeg er jo logget til internett. Kan noen gi meg noen tips eller noe?
Er det flere med det samme problemet?

Please svar! Jeg trenger desperat hjelp!


Er du over 15 år? Fordi jeg tror du må være over 15 år for å spille online

Men dere vet den VIP koden som fulgte med? Går det an at jeg skriver den inn på brukeren min på Xbox, så kan jeg f.eks spille på de banene som fulgte med i VIP koden på broren min sin bruker? Litt dårlig forklart, men jeg tror dere skjønner poenget
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg later jo som når jegregistrerer meg hos ea at jeg er 15 år da, men det funker forstsatt ikke! Selv om jeg er admistrator! BUHUUUUUUUUUU! UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆææ!!
  • 0
Her er problemet mitt:

Jeg kjøpte BF:BC2 (ikke problemet) og redeem'a koden min.
Når jeg skulle spille kom unlocks'a opp men jeg ble kick'a av Punkbuster(:evil .
Slo jeg av og på spillet og prøvde igjen.
Jeg kom inn denne gangen også men, nå kom ikke unlocks'a opp!
Og i går kveld, gikk jeg på Multipayer - Weapons - og der sto det at jeg hadde unlock'a tingene.
Men når jeg logger på i dag, ser jeg at unlocks'a har forsvunnet.

Kan noen hjelpe meg?
  • 0
Herregud så irriterendes, jeg får opp at "Register code is already in use" når jeg skriver inn serialen. Har selvsagt sjekket at den er riktig osv.

Bare å vente til serverne er stabile eller noe?

Har forresten kjøpt spillet i butikken ;)
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!