Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Seff skal jeg ha dette! Så lenge SCAR er med da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Seff skal jeg ha dette! Så lenge SCAR er med da...


Bra Kraken
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Eller, det spørs litt om jeg har penger, og hvilke andre spill som kommer på Ca samme tidspunkt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du SKAL ha BF: BC 2?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg skal ha det, men om jeg ikke har råd med en gang, så kjøper jeg det senere.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Seff skal jeg ha dette! Så lenge SCAR er med da...


SCAR er med ja... Med mindre de har ditcha det.. BFBC2 er jo epic win da! Må jo ha...
Decyfered!
  • 0
Hvis jeg kan putte noen kule sikter og ting på SCARen, så hadde det vært utrolig tøft.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ettersom at AKS74u på BFBC er med på BFBC2 og at man kan sette på et RDS på den, så regner jeg med det...
Decyfered!
  • 0
Jaaaa!! SCARen er så kul! Håper det er SCAR H da, men SCAR L er ikke så ille den heller.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har begynt å spille Bad Company igjen... Det er jo veldig gøy Kanske det er på tide å runde campaignen på Hard og finne alle gullbarer og våpen.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jaaaa!! SCARen er så kul! Håper det er SCAR H da, men SCAR L er ikke så ille den heller.


Tipper det er SCAR L... Men er ikke sikker...
Siterer LarsaDudn:
Jeg har begynt å spille Bad Company igjen... Det er jo veldig gøy Kanske det er på tide å runde campaignen på Hard og finne alle gullbarer og våpen.


EPIC WIN! Har gjort alt det sjøl... Heller på med online! Noe som er skikkelig killer hard...

Vedder du er på 360?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Vedder du er på 360?


Ja, vedder på at du er PS3?
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Da vedder du riktig. Synes nå en-player er møkka kjedelig, å måtte gå rundt hele tiden å finne gullbarrer? Nope thank you.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Noen som vet hvordan jeg fikser BF:BC cden? Den har sånn fint sirkel rundt platen(Min feil ) Har noen prøvd tannkrem?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Noen som vet hvordan jeg fikser BF:BC cden? Den har sånn fint sirkel rundt platen(Min feil ) Har noen prøvd tannkrem?


Prøv å innstaler spillet på Hardisken Det som var litt dumt med Bad Company var at det ikke var noen coop. Hadde det vært det ville jeg garantert ha gjort alt for lenge siden.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Prøv å innstaler spillet på Hardisken
Det virker ikke! Kommer til 23% før det står ''cannot read'' Og ingen av vennene mine har det, så jeg kan ikke laste det ned på hardisken. Multiplayeren virker, men av og til må jeg restarta BF:BC (Cannot read disc)
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Citerer LarsaDudn røv å innstaler spillet på Hardisken Det virker ikke! Kommer til 23% før det står ''cannot read'' Og ingen av vennene mine har det, så jeg kan ikke laste det ned på hardisken. Multiplayeren virker, men av og til må jeg restarta BF:BC (Cannot read disc)


Jeg hadde faktisk samme problemet, men det var da jeg kjøpte det brukt. Når jeg kjøpte det på nytt, funket det helt fint.

I feel your pain
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer Spreeky:
Citerer LarsaDudn:
Prøv å innstaler spillet på Hardisken
Det virker ikke! Kommer til 23% før det står ''cannot read'' Og ingen av vennene mine har det, så jeg kan ikke laste det ned på hardisken. Multiplayeren virker, men av og til må jeg restarta BF:BC (Cannot read disc)


Samme som buddyen mins Halo 3 disc..

Men en dag uten BF:BC!? Ikke verdt å leve... Neida...


Dere må seriøst prøve å campe med en buddy som er på fiende laget... Da får man mange squad-spawn kills...!
Decyfered!
  • 0
Liker ikke den nye HUD'n... Ser så jalla ut!
Decyfered!
  • 0
Dette blr nok det skytespillet jeg gleder meg til 3. mest ^^
1. Borderlands
2. Modern Warfare 2
3. BFBC2
  • 0
1. mest her du! Ser heftig epic ut, og samtidlig veldig likt til MW... Videoen var digg... Sikter på blant annet M16 og den M204 eller whatever it name was!
Decyfered!
  • 0
kul trailer, gleder meg enda mer
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg sliter litt med å få tak i det siste våpenet, den F1200. Sliter litt med å få til det BF Veteran greiene...
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
F1200? Er det et veteran våpen da eller? Eller så er den derre fancy SMG'n...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!