Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Jeg har vel det. Spilte jo på engelsk server og alle på mitt lag var hyggelige og gode lagspillere
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fikk en medalje på 10000 poeng i går.
Det er kult når du får sånne medaljer.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg løp rundt og no-scopet dem med M95. Jeg spawn killa dem ikke slik at de bare spwana og så drepte jeg dem, men de løp rundt og prøvde å finne meg. Når de er såpass noobs at de ikke klarer å ta en sniper som er alene, uten motion mines, som løper rundt i basen deres, så kan de bare ha det så godt.
M95 no scope! <3
Decyfered!
  • 0
Usj! Jeg er elendig med sniper! Får holde meg til medic klassen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Bernhard007:
Noen som har merket at Neostead 2000 med slugs og magnum ammunition er overpowered?
Her er videoklipp hvis dere ikke har tenkt på det før:
http://www.youtube.com/watch?v=ej9Cb02SJpA&NR=1

Det samme med Atomics(den første) hagla... Har tatt flere nice headshot med den!

Lagt til 2010-03-25 09:18:
Siterer Crazy Kraken:
Usj! Jeg er elendig med sniper! Får holde meg til medic klassen...

Sniping er så jævlig deilig på dette spillet! <3 Det er medic og! <3
Decyfered!
  • 0
Jeg har helt klart blitt bedre til å snipe, men det er litt vrient. Tror jeg må øke sensitiviteten en god del mer.
  • 0
Siterer Stupebrett:
Fikk en medalje på 10000 poeng i går.
Det er kult når du får sånne medaljer.

ELSKER medaljene! Spesielt de rundene de bare stiller seg opp på rekke og rad
  • 0
Hva er slugs og magnum ammo? Hvordan påvirker det spillet?

Jeg tror jeg er i lvl 13, så jeg har ikke noen av dem.
  • 0
Da har du hvertfall ikke fått magnum ammo ennå. 12. slugs er jeg litt usikker på når du låser opp.

Magnum ammo øker treffsikkerheten, skaden og penetreringen litt tror jeg. Du kan jo egentlig bare kalle dem en sterkere ammunisjonstype.

Jeg har ikke fått 12. slugs eller hva de heter ennå, men jeg tror kanskje det er hagleammunisjon med større rekkevidde og mindre skade ;)
  • 0
Hmm... Jaja, jeg får game litt i ferien, så kanskje jeg kan ranke litt.
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Jeg har ikke fått 12. slugs eller hva de heter ennå, men jeg tror kanskje det er hagleammunisjon med større rekkevidde og mindre skade ;)

12. Slugs gjør slik at spredningradiusen blir betraktelig mindre.(OBS! Shotgun only)

Magnum ammo øker skaden med 25% og øker også rekkevidden av skuddet med 25%. Så hvis noe skyter 1000 meter kan den skyte 1250 med magnum ammo som perk.
  • 0
Men hvordan kan han skyte så langt som i den videoen som ble postet her?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
12. Slugs gjør slik at spredningradiusen blir betraktelig mindre.(OBS! Shotgun only)

Magnum ammo øker skaden med 25% og øker også rekkevidden av skuddet med 25%. Så hvis noe skyter 1000 meter kan den skyte 1250 med magnum ammo som perk.

Det blir bare en enkelt kule med 12. slugs...

Litt rart du skyter lengre med den...

Når det står at det er en mye tyngre kule...

Siterer Crazy Kraken:
Men hvordan kan han skyte så langt som i den videoen som ble postet her?

Fordi det bare er en kule og den har relativt høy range, og har samme egenskapene til en sniper(kulene blir påvirket av (fake)gravitasjon)...
Decyfered!
  • 0
Hvor mye hjelper egentlig den kjeramikk perken du får i lvl 14?
  • 0
Siterer Faunvik:
Sniping er så jævlig deilig på dette spillet! <3 Det er medic og! <3

Og Assult og engineer <3
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Haha, jeg spilte rush på port valdez, så gikk jeg opp der alle de "attacker" sniperne pleier å være, og der stod det 5 snipere på rad! Det er var litt stilig og se på, og dermed ble de knivet en etter en.
  • 0
Fant ut noe som sikkert er dritplagsomt for snipere! Man røyker ned hele stedet de sitter på så kan de ha det så godt
  • 0
3 ting du må prøve på BC2!

De følgene tingene er i nokså høy grad av MW2-isme!
Viewer descression is advised!!!

M95 no-scoping!!! <3 Sier vel seg selv hva dette går ut på!

Blachawk mo down! <3 Roadkills med Blackhawk, HIND funker også! Bør være trege helikopter for maksimal briefing!!!

Engineer melee class! <3 Rig til med raskere sprint, armor og power tool! Sniking anbefales! Perfekt for å storme snipere!
Decyfered!
  • 0
Yo guys! Hva synes dere om den nye signaturen min som jeg fant på for noen dager siden?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Petrol: Du må da vite at Chick Norris ikke kan dø! Neida, den var bra!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Ja Petrol. Nå er jeg virkelig skuffet. Chuck Norris kan ikke dø. Ikke trenger han å spille som noen klasse eller, han er så awesome at han kan bare se på BC 2 spillerne så koker hjernene deres over!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Chuck Norris can no-scope uten våpen
  • 0
Siterer AcH Clawed:
kke trenger han å spille som noen klasse eller, han er så awesome at han kan bare se på BC 2 spillerne så koker hjernene deres over!

Lite n00b det da! Hadde hatt mer skills hvis han hadde ace'a med Tracer Dart Gun!
Decyfered!
  • 0
Chuck Norris gjør at folk får minus i k/d ratio. Han gjør også at de går nedover i rank

Lagt til 2010-03-25 21:50:
Men dette er ikke tråden for dårlige Chick Norris-vitser, jeg skal skjerpe meg...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!