Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Siterer kvidogbleg:
Chuck Norris gjør at folk får minus i k/d ratio. Han gjør også at de går nedover i rank

Enkelt... Og han spiller HC og får de til å team kille så de mister poeng!
Decyfered!
  • 0
Dere har noen gode poenger der, men over til noe annet: Har snart bronsestjerne på alle våpnene nå . Det eneste problemet er at jeg kun mangler thompson og at det virker som spillet ikke registrerer kills med den. Noen flere som har det sånn?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Dere har noen gode poenger der, men over til noe annet: Har snart bronsestjerne på alle våpnene nå . Det eneste problemet er at jeg kun mangler thompson og at det virker som spillet ikke registrerer kills med den. Noen flere som har det sånn?

Jeg husker ikke helt om jeg har det samme problemet med akkurat den, men jeg har opplevd det med et eller flere våpen ja!
Type here.
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer kvidogbleg:
Chuck Norris gjør at folk får minus i k/d ratio. Han gjør også at de går nedover i rank

Enkelt... Og han spiller HC og får de til å team kille så de mister poeng!

Hahahahaha
The cake is a lie
  • 0
HC?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
HC?

Hardcore
  • 0
Chuck Norris dreper folk med Tracer Dart
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Chuck Norris kaster kulene istedenfor å skyte dem!

Men det blir vel litt mye Chuck Norris prat her el ?
  • 0
Chuck Norris ødelegger ikke tanks, han kaster dem ut av banen med en tracer dart.
  • 0
Siterer Spreeky:
Chuck Norris dreper folk med Tracer Dart

Med andre ord er han en n00b som trenger hacks for å drepe? Lavmåls!

Lagt til 2010-03-26 14:32:
Har dere sett Day 1 DLC traileren? Der har ene duden G3 m/ 4x!!!
Decyfered!
  • 0
Har merket det Faunvik. har ikke vunnet G3 enda så jeg kan ikke si noe om det.

Lars Monsen trenger ikke å løpe fra hus til hus i Snowblind. Han tar hundeslede til neste oppdrag.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Tror jeg har lagt merke til G3en, er det der på Nelson Bay rett før han gjenoppliver duden?

Siterer Petrol:

Jeg får ikke registrert kills med både Garand og Thompson
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg skjønner ikke "Create Account"-greia når jeg skal spille online... Har det noe med alderen min? Hvis det er det, vet noen hvordan jeg gjør det om..?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Tror jeg har lagt merke til G3en, er det der på Nelson Bay rett før han gjenoppliver duden?

Citerer Petrol:

Jeg får ikke registrert kills med både Garand og Thompson

Jeg får registrert killsa med Thompson, men ikke med Garanden..
Type here.
  • 0
I så fall blir det vanskelig å få insignia for alle bronsestjernene for våpen
Ammo boxen registreres heller ikke, men jeg har fått insignia for den, så det ordner seg sikkert, håper jeg...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Periso:
Jeg skjønner ikke "Create Account"-greia når jeg skal spille online... Har det noe med alderen min? Hvis det er det, vet noen hvordan jeg gjør det om..?

Accounten din må si at du har fylt 15 år. Hadde det samme problemet i fjor. Det er desverre ingen måter å endre dette på. Du må bare vente.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har bronze på alle våpen, men nå vil ikke M1 Garand og thompson registrere killene mine.
  • 0
Har selv ca 50 kills med Thompson regner jeg med, men ingen av dem har blitt registrert. Og vet noen her om du må ha bronzestjerne på M1 Garand for å få den awarden? (Når jeg ikke har den)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tror spillet generelt sliter litt med å registrere saker å ting. Kommer vel snart en patch som fikser det, slik som de fikset tilkoblings-problemene ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fatter ikke hvordan duden i 1 day traileren fikk en G3 med x4 scope. Håper det går i spillet.

Plukket opp en G3 for litt siden. Fikk 16 kills uten og dø
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Siterer Amusei:
Fatter ikke hvordan duden i 1 day traileren fikk en G3 med x4 scope. Håper det går i spillet.

Har ikke prøvd G3'en enda jeg. Er den noe tess?
Type here.
  • 0
Siterer LeZimen:
Citerer Amusei:

Har ikke prøvd G3'en enda jeg. Er den noe tess?

meh, it's k.

dårlig på long range, men killah i close combat
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Synes G3 er syk på range! Har ikke sett noe til 4x dog...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Har dere sett Day 1 DLC traileren? Der har ene duden G3 m/ 4x!!!

serr!?

da skal jeg begynne og spille igjen så jeg can teste m14 med reddot og magnum ammo...
  • 0
Noen som vet hvor jeg kan få tak i BFBC2 Limited edition? Har så lyst til å kjøpe spillet, men venter til jeg finner LE.
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!