Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Husk at Limited Edition heter Limted Edition av en grunn. Den var bare i begrenset opplag. Dessuten, eneste forskjellen er at du starter med litt ekstra bling i MP...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har sett mange Limited Editions rundt om i spillbutikkene, men de er som regel på xbox 360. Veldig få PS3 Limited Editions igjen, ihvertfall etter hva jeg har sett.
Type here.
  • 0
Forbanna EA! De skal gjøre alt så komplisert. Hvis online ikke funker snart så selger jeg det.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer LeZimen:
Jeg har sett mange Limited Editions rundt om i spillbutikkene, men de er som regel på xbox 360. Veldig få PS3 Limited Editions igjen, ihvertfall etter hva jeg har sett.

BRA! Siden jeg spiller bare på xbox 360 ;)
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Periso:
Forbanna EA! De skal gjøre alt så komplisert. Hvis online ikke funker snart så selger jeg det.

Det fungerer ikke ved mindre du har fylt 15. Hvor gammel er du?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Et år yngre enn meg, altså jeg tror han er 14 år gammel.
Carpe Noctem
  • 0
Da er det ikke rart det ikke fungerer. Sånt burde du ha vist på forhånd viss du prøvde det hos en venn Periso. Du får bare gjøre somjeg måtte med
Battlefield 1943, legg det på hylla (Eller grav det langt ned i harddisken i mitt tilfelle) og plukk det opp igjen den dagen du fyller 15

Synd da, for du er jo med i The Walrus Roadkills.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
serr!?

da skal jeg begynne og spille igjen så jeg can teste m14 med reddot og magnum ammo...

Det betyr ikke nødvendigvis at det er Red dot og 4x på "All kits" våpnene... Men M14 er digg!
Decyfered!
  • 0
Jeg fikk 25 000 poeng i en match i stad
Prøvde også litt MW2 igjen, for første gang på lenge, men skrudde fort av Xboxen. Klarer ikke å nyte det nå som jeg vet at det finnes mye bedre spill...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
serr!?

da skal jeg begynne og spille igjen så jeg can teste m14 med reddot og magnum ammo...

Du kan ikke feste sikte på hverken G3 eller noen andre våpen på "all classes". Det er sikkert bare noe de har tatt vekk på grunn av ubalanse.

Lagt til 2010-03-27 18:36:
Siterer Stupebrett:
Fikk 27 kills i en squad deathmatch med den.

FIkk 69 kills med G3 første runden jeg brukte den. Den er etter min mening det beste våpenet!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Petrol:
Jeg fikk 25 000 poeng i en match i stad

33.000

Siterer Petrol:
Prøvde også litt MW2 igjen, for første gang på lenge, men skrudde fort av Xboxen. Klarer ikke å nyte det nå som jeg vet at det finnes mye bedre spill...

Flink gutt. (Hvis du ser bort ifra den delen at du faktisk skrudde av Xboxen)
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Periso:Forbanna EA! De skal gjøre alt så komplisert. Hvis online ikke funker snart så selger jeg det.

Jeg er fjorten... Men det funker jo til Ursa Minora og Den Lille Narsissisten. Og de er fjorten.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Funker for meg også Periso, og jeg blir 15 først i mai
Det gjelder å lyve på alderen vet du ;)
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Siterer Periso:
Citerer AcH Clawed:Citerer Periso:Forbanna EA! De skal gjøre alt så komplisert. Hvis online ikke funker snart så selger jeg det.

Jeg er fjorten... Men det funker jo til Ursa Minora og Den Lille Narsissisten. Og de er fjorten.
da må du lage deg en ny ea profil, fjern din forige så skal det funke.

ps lyv på aldren si at du er 21
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Uhm, dette prøvde jeg på flere ganger, og det er alderen du har ført inn på XBL porfilen din som gjelder.

Det at det fungerte for Ursa Minora og Den Lille Narsissisten kan komme av at de kanskje har oppgitt at de er 18 år elns?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Uhm, dette prøvde jeg på flere ganger, og det er alderen du har ført inn på XBL porfilen din som gjelder.

Det at det fungerte for Ursa Minora og Den Lille Narsissisten kan komme av at de kanskje har oppgitt at de er 18 år elns?

Den Lille Narsissisten har sikkert det, men ikke Ursa Minora. Han har sagt at han er fjorten år på xbox'en...

What to do
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
What to do

Vente til du blir 15?
  • 0
Hvorfor er "my soldier" siden bc2 hjemmesiden borte?
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Skaffet meg dette på søndag. Medic ruler
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
M14 er jøvlig nice!
Decyfered!
  • 0
Fant endelig en god stats side
Tenkte å dele den med dere hvis dere er interessert:
http://bfbc2.elxx.net/
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Dritbra stat-side. Nesten litt fail at den er bedre en DICEs egen side
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!