Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Fytti! Den var episk!

UH-60 BLACKHAWK
Kills:
30
Roadkills:
10
Distance:
75.5km
Time:
2h 58m
Decyfered!
  • 0
Fikk min første platinum star til Air Vehicles for 2-3 dager siden.
  • 0
10 Roadkills med BH!? Jeg tror jeg har 1
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg vet ikke om det har blitt nevnt i tidligere poster, men er det noen som fatter seg på skillsystemet? Jeg hadde en skillevel på 194, så hadde jeg en spillepause på et par dager, og når jeg logget på lå den plutselig på 133! Jeg fatter lite av systemet altså...

En annen ting, hvis ingen har funnet det enda er det en side der du kan se alle statsa dine fra Bad Company 2, inkl. blant annet destruction 2.0 kills. http://bfbc2.elxx.net/
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Jeg vet ikke om det har blitt nevnt i tidligere poster, men er det noen som fatter seg på skillsystemet? Jeg hadde en skillevel på 194, så hadde jeg en spillepause på et par dager, og når jeg logget på lå den plutselig på 133! Jeg fatter lite av systemet altså...

En annen ting, hvis ingen har funnet det enda er det en side der du kan se alle statsa dine fra Bad Company 2, inkl. blant annet destruction 2.0 kills. http://bfbc2.elxx.net/

Må si at jeg heller ikke skjønner noe av skillsystemet, noen som vet noe om dette?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Aner ikke noe om skillsystemet..Har rundt 2timer playtime(lol, er ikke hjemme) og digger Engineer..Noen som har noen tips? BTW: er det bare jeg som spiller på PC?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer AcH Clawed:
10 Roadkills med BH!? Jeg tror jeg har 1

Den er på 13-14 nå da!

Skjønner ikke hvorfor K/D ratio'n min er så lav med Blackhawk egentlig...

De få wheels of hazard pinsa jeg har er fra Blackhawk!
Decyfered!
  • 0
Siterer fattigmann:
Aner ikke noe om skillsystemet..Har rundt 2timer playtime(lol, er ikke hjemme) og digger Engineer..Noen som har noen tips? BTW: er det bare jeg som spiller på PC?

Spiller og på PC, aner heller lite av skillsystemet, har vært på en stabil 169 i rundt en uke nå
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Bernhard007:
Må si at jeg heller ikke skjønner noe av skillsystemet, noen som vet noe om dette?

Skillevelen oppdaterer seg sjeldent, den ligger som regel 2 dager bak. Det vil si at skillevelen du har, er det den var for to dager siden. Det forklarer eksempelet til LarsaDudn; skillevelen hans som ble 133 var altså slik han spilte den nest siste dagen før pausen.

Et eksempel;
1. Du skrur på BC2 første gang på dagen, og du får feks "decreased to 174". Altså slik du spilte i går.

2. Du ser på leaderboards, der står det feks. 190. Altså slik du spilte dagen før i går.

3. Neste dag skrur du på konsollen, og det står feks. "increased to 200" (slik du spilte for en dag siden). Da vil det stå 174 på leaderboards, altså slik du spilte for to dager siden.

4. Skru på BC2 neste dag, og det kan stå "decreased to 2"(en dag siden), men først da vil det stå 200 på leaderboards.

Ta det med en klype salt, snakker bare etter erfaring!

PS: Skillevel måles i k/d ratio, squad score (resupply, healing) og antall kills.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Sto i et annet forum at skill-levelen ble påvirket av ranken til folka du dreper/blir drept av. Din versjon hørtes bedre ut ;)

Lagt til 2010-03-29 21:10:
Forresten så så jeg at min er såvidt over 100. Betyr det at jeg suger elns? Har forøvrig en k/d over 1 og en ganske høy squad score.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Lagt til 2010-03-29 21:10:
Forresten så så jeg at min er såvidt over 100. Betyr det at jeg suger elns?.

nei.

Jeg fikk min første flawless nå nettopp, 13 kills med GOL. Feels good man
  • 0
GOL er digg, men m95 føles så mye bedre å bruke siden den er komplett meningsløs...

Fikk en awesome runde med squad dm! M95 no-scope!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
GOL er digg, men m95 føles så mye bedre å bruke siden den er komplett meningsløs...

nice! har ikke fått tak i m95 enda, har unlocket alt på alle classene bortsett fra recon, begynte med den for noen dager siden
  • 0
10 kills -2400 poeng stod på første stedet på den høst banen, og snipa folk på andre og tredje basen Ny beste rekord for marksman headshot -334
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Sheafty: Er det for killet eller bare hodeskuddet? Innbiler meg å ha fått 400 + for et kill...

Arica harbour selvsagt...
Decyfered!
  • 0
tok nettopp en ny headshot rekord 360 på arica harbour
  • 0
Siterer Sheafty:
tok nettopp en ny headshot rekord 360 på arica harbour

Baseres marksman headshot på distanse? altså man får mer poeng jo lengre unna fienden står?
  • 0
Ja, fra 100meter og opp, 100 meter = 30 poeng, og + 1 poeng per meter fra det

NY REKORD 415
  • 0
Siterer Faunvik:

Var det da du og jeg spilte i lag eller?
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Var det en M95 no-scope? stilig!

Digg å få slike kills!

Siterer tyfonknut:
Var det da du og jeg spilte i lag eller?

På snøbana ja...

Du la kanskje ikke merke til en dude som het Tepuche? Hadde en recon stand off!
Decyfered!
  • 0
Fy faken så irritert jeg er, det stod jo på beskrivelsen til Map Pack 2 at man ville få 3 nye trophies, men man får ikke noen nye trophies. Synes også det er merkelig at pakka er allerede lasta ned og installert uten at man har gjort noe. Virker som at pakka allerede har vært innlagt i plata...
  • 0
Får sikkert følgende melding om et par uker:

The VIP code was just a joke, all the maps are on the disc!
Decyfered!
  • 0
Hehe, men tror egentlig karta har vært på disken fra dag 1. Det er 0 nedlasting og 0 installering, du bare har den med engang. Virker som de bare har blokkert disse 2 mapsa slik de kan fore oss med noe som allerede er laget når de lager noe nytt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!