Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Så lenge det er gratis går det fint med meg. Hvis det blir som med The Sims, der du må betale for noe som burde vært med i spillet i utgangspunktet, slutter jeg med EA. Dessuten var sikkert Sims-pakkene ferdig fra første stund.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
De har nå alltid hatt sansen for kyr...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
I lol'd...

Men når skal/skulle DLC'en komme? Synes spillet er helt nytt jeg, hvorfor ha update allerede? Men gjetter EA har ørtenogtjue DLC'er liggende de bare kan spy ut som det passer dem..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Den nye map-packen er helt rå. rush på Laguna Persa er det mest intense jeg har vært med på. Minnet sykt om en skyteglad vietnamfilm. Rush på Arica Harbour er ikke så gøy. Ganske lik som squad dethmatch på samme banen, bare med att du må ta cp ene.

Fikk fiksa lyden i dag. Før når jeg spilte forsvant lyden når det var mer en 5 ting som skjedde rundt meg, og det var rett og slett så plagsomt att jeg ikke kunne spille i lengden. Fant ut att ps3 en stod på surraund sound med bass, noe jeg ikke har. Lyden ville gådt fra spillet og til de 5 høytalerene hvis jeg hadde hatt de, men istedenfor gikk alle lydene på 2 og bristet de så de sluttet og virke ett par sekunder.

Fikk fiksa det 5 minutter før jeg drog på hytta, så jeg gleder meg til og komme hjem og teste med orentlig lyd.

Siterer fattigmann:
I lol'd...

Men når skal/skulle DLC'en komme? Synes spillet er helt nytt jeg, hvorfor ha update allerede? Men gjetter EA har ørtenogtjue DLC'er liggende de bare kan spy ut som det passer dem..

De er ganske rare. Jeg ville aldrig betalt for og få en grønn hatt med medic klassen eller en M95 med andre farger
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Hvis det ikke hadde vært for forbanna EA og MW2's tilleggspakke så hadde jeg spilt BC2
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Ja, da har jeg og skaffet meg bc 2 til pc Legg gjerne til warwigan hvis noen vill spille en dag (ps er noob enda)
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Amusei:
De er ganske rare. Jeg ville aldrig betalt for og få en grønn hatt med medic klassen eller en M95 med andre farger

Hvis M95'n hadde vært rosa, lysegrønn og hadde et stort: FAUNVIK!!! på seg, da ville jeg ha kjøpt den...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvis M95'n hadde vært rosa, lysegrønn og hadde et stort: FAUNVIK!!! på seg, da ville jeg ha kjøpt den...

På tide å komme ut av skapet?
  • 0
Siterer Amusei:

Den røde bereten er den eneste grunnen til å spille medic. hvis du ser bort fra at LMG eier og du tjener drøssevis poeng på noobs http://i29.photobucket.com/albums/c252/NewsShooter/BeretCheckl
ist.jpg

Skulle valgt maling på kjøretøy... feks. ildlakk rundt rakettpodene på Apachen eller Don't trace me Faunvik! på BlackHawken
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Warwigan1:
Ja, da har jeg og skaffet meg bc 2 til pc Legg gjerne til warwigan hvis noen vill spille en dag (ps er noob enda)

Adder deg etterpå ikke bli redd når du får invite fra en fattigmann da
Fem-stjerners medlem
  • 0
Vi fikk bruke berett i jobbuken på skolen.

Vi var i en militærleir BTW, så vi er ikke noen militær wanabeer
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Siterer fattigmann:
Citerer Warwigan1:

Adder deg etterpå ikke bli redd når du får invite fra en fattigmann da

Adder dere begge to om dere ikke har noe i mot det
Herakles920 heter soldiern min
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Seff har vi ikke no imot det..Skal formatere PC'en i morra eller overimorra..Så vet ikke hvor mye jeg får spilt, men BFBC2 er det første jeg skal installere (etter Firefox da)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Seff har vi ikke no imot det..Skal formatere PC'en i morra eller overimorra..Så vet ikke hvor mye jeg får spilt, men BFBC2 er det første jeg skal installere (etter Firefox da)

Hvorfor firefox? chrome og opera er jo så mye raskere?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Stupebrett:
På tide å komme ut av skapet?

Ingen skap å komme ut av desverre... Solgt på loppemarked under det nærmeste kjøpesenteret...

Siterer KamikazeKnut:
ildlakk rundt rakettpodene på Apachen eller Don't trace me Faunvik! på BlackHawken

Hurr hurr hurr!

Siterer KamikazeKnut:
Den røde bereten er den eneste grunnen til å spille medic.

HJK/FSK FTW!!!
Decyfered!
  • 0
svu med acog og magnum ammo For The Win!!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
svu med acog og magnum ammo For The Win!!

M95 med Red dot for the win!!!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Rampage Jackson:svu med acog og magnum ammo For The Win!!

M95 med Red dot for the win!!!

RPG for the win Men jeg har ikke unlocka så mye enda
Les en bok, pok en snok!
  • 0
M95 med Magnum ammo og 12x scope for the win!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Saiga med slug og større magasin for the win! (har ikke USAS12 enda)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kazi: Pumphagler er så mye fetere!
Decyfered!
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer fattigmann eff har vi ikke no imot det..Skal formatere PC'en i morra eller overimorra..Så vet ikke hvor mye jeg får spilt, men BFBC2 er det første jeg skal installere (etter Firefox da)

Hvorfor firefox? chrome og opera er jo så mye raskere?

Liker modifiseringen og nedlastingene
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gikk rampage med tank og fikk K/D på 24.00 med 24 kills og 1 death Slå den!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
ARGH!!! Mangler bare Bronze star på Thompson og M1 Garand. Men den teller faen meg ikke killsene jeg får med Thompsen. Har sikkert over 50 kills med den
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvor mye skal til for platinum?

Lagt til 2010-04-01 18:03:
Stjerne that is...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!