Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Skulle lage en montage med M95 (Det vil si jeg har laget den). men kvaliteten blir så dårlig på youtube... WHY!?

My bad. det er visst bare prosess som ikke var ferdig. Når den er ferdig så kan dere se den her
http://www.youtube.com/watch?v=TWTnqrkN7EY
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Lav kvalitet på videon?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Lav kvalitet på videon?

Er ikke ferdig behandlet enda... Var ikke det for noen minutter siden iallefall.

EDIT: endelig ferdig. Nå er det greit.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Saiga med slug og større magasin for the win! (har ikke USAS12 enda)

Helt enig. Fikk 17 kills uten og dø den første gangen jeg prøvde den.

Siterer Rampage Jackson:
svu med acog og magnum ammo For The Win!!

Den er bra på korte distanser med acog, men med ett vanelig sikte kan mann enkelt være like god. Skuddene går nesten ikke ned, men skader ikke så mye, så man bør ikke være så veldig langt ifra. Ikke noe mer enn ett vanelig scope

Siterer AcH Clawed:
M95 med Magnum ammo og 12x scope for the win!

Jeg ville heller brukt GOL med magnum ammo og 12x scope, siden GOL en har den beste treffsikkerheten men ikke helt fult på damage, vil magnum ammoen gjøre treffsikkerheten og skaden helt lik, noe som gjør den alt i alt mye bedre.

Nice video Kennda J
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Takk for det Amusei . Jeg er blodfan av M95. jeg kan ikke dra ned ett helikopter med GOL uten å treffe piloten. men det kan M95 (Som min video beviser)

Men den er så treg, og hvis det er treffsikkerheten en satser mest på, helt klart GOL. har enda ikke magnum ammo da
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Med magnum ammo dreper du på ett skudd fra hofta og opp.

Det att det går an og skyte ned helikoptere med M95 er att Havoc en har så lite rustning att den kan skytes ned med 50.cal skudd. Fant det ut på appen til BF:BC2 på iphone. Der får man mange nyttige tips om sniping og sånt så det er verdt og sjekke ut.

GOL har samme skuddhastighet som M95

Jeg har gold star med M95, men 3 gold stars med GOL. Synes alikevel att M95 er veldig god.
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
WTF Alle våpnene mine er borte men de er på weapons and gadgets, noen som har det samme problemet
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Siterer nikker123:
WTF Alle våpnene mine er borte men de er på weapons and gadgets, noen som har det samme problemet

Kan ikke si jeg har det? PC eller?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Citerer nikker123:WTF Alle våpnene mine er borte men de er på weapons and gadgets, noen som har det samme problemet

nei 360
  • 0
Siterer nikker123:

Har den samme buggen her. Du spiller på Xbox 360, ikkesant?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer nikker123:
Citerer Kennda J:
Citerer nikker123:WTF Alle våpnene mine er borte men de er på weapons and gadgets, noen som har det samme problemet

nei 360

Siterer AcH Clawed:
Citerer nikker123:

Har den samme buggen her. Du spiller på Xbox 360, ikkesant?

Han sier så... Men jeg har det til PC så jeg kan ikke hjelpe deg...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Håper det blir fikset snart.
  • 0
Hvis dette er en aprilspøk skal jeg ta med meg motorsaga og dra på svensketur
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Samme her
  • 0
Virker som om buggen eller spøken er fiksa opp nå.
  • 0
Dritbra sniper-kveld med Clawed *high five*
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
*High five*
  • 0
Amusei: M95 tar ned alle helis, og med Magnum ammo tar den ikke folk på 1 skudd på lange distanser hvis det ikke er i hodet...

Lagt til 2010-04-02 13:15:
GOL skader mer med Magnum enn M95 uten... Men M95 har syyk range og kula mister minimalt høyde...

Bør også ta i betrakting tida ladinga tar og skuddtakten, som er tregere enn GOLs...
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Noen som ikke klarer å komme seg på EA online?
  • 0
De EA serverne er no ren skit.
  • 0
Virker ikke online?
Faken, jeg som hadde planlagt litt gaming
  • 0
Har ikke hatt noe problem i dag
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Ikke jeg heler, prøvde for en stund siden og kom meg inn.
  • 0
  • Play
  • Play
funker no for meg igjen

Får en deilig følelse når det popper opp en melding om at skill level'en min har økt
Men vet egentlig noen kordan skill level fungerer? Og er 200 det høyeste? Ligger akkurat no på 199
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!