Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Jeg har begynt å få mer sansen for M1 Garand på assault, det er fett

Owner alle med buksa nede og ett par headshit ;)

Siterer Faunvik:
Hvor mye skal til for platinum?

Lagt til 2010-04-01 18:03:
Stjerne that is...

Jeg har hørt at det skal være 10 gullstjerner før platinum og pr gullstjerne er 100 kills så jeg rekner med sånn ca... 1000 kills eller mer for å oppnå platinum stjerne.

J
Siterer AcH Clawed:
ARGH!!! Mangler bare Bronze star på Thompson og M1 Garand. Men den teller faen meg ikke killsene jeg får med Thompsen. Har sikkert over 50 kills med den

Jeg mangler bare ett våpen og det er M1 Garand, men skal jeg si deg hva Ach Clawes... Når man bruker M1 Garand får Thompson killene istede.

Noe lignende jeg husker i farten over på en tekstbasert chatt mens man spilte private match på BC2.

- Dette er svenskt.
  • 0
700 kills med M24 Klarer jeg platinum før tirsdag?
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Siterer tyfonknut:
Noe lignende jeg husker i farten over på en tekstbasert chatt mens man spilte private match på BC2.

- Dette er svenskt.

W00t!? Private match?! UTEN MEG?!!

Siterer Sheafty:
700 kills med M24 Klarer jeg platinum før tirsdag?

spørs hvor lang tid du brukte på 700...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer tyfonknut:Noe lignende jeg husker i farten over på en tekstbasert chatt mens man spilte private match på BC2.

- Dette er svenskt.

W00t!? Private match?! UTEN MEG?!!

Jeg har bare vært på en private match, og det var du som fikset til den.
  • 0
Siterer tyfonknut:
Jeg mangler bare ett våpen og det er M1 Garand, men skal jeg si deg hva Ach Clawes... Når man bruker M1 Garand får Thompson killene istede.

Men jeg har ikke M1 Garand...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer tyfonknut:
Jeg har bare vært på en private match, og det var du som fikset til den.

Men det var du som invita nok til å starte!

Touche!

Lagt til 2010-04-03 00:32:
Rart at M95 ikke er one shot kill på overkroppen!

Det er ikke bare rart, det er fucka!!!
Decyfered!
  • 0
Hello, my name is fattigmann, I play Battlefield Bad Company two, and I am addicted.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer tyfonknut:Jeg har bare vært på en private match, og det var du som fikset til den.

Men det var du som invita nok til å starte!

Touche!

Rart at M95 ikke er one shot kill på overkroppen!

tror den skal være det hvis du er innen 40 ingame meter med magnum ammo..

det er synd spillet ikke lar deg ha privat match for deg selv.. kunne gjerne tenkt meg og lært å kjøre helikopter ordentlig..
  • 0
Vet, jeg prøvde å fly med joystick her omdagen..Men fikk aldri prøvd ordentlig..Ble bare skutt med en gang
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
tror den skal være det hvis du er innen 40 ingame meter med magnum ammo..

det er synd spillet ikke lar deg ha privat match for deg selv.. kunne gjerne tenkt meg og lært å kjøre helikopter ordentlig..

M95 er one shot kill på en ganske så fin range!

Angående helikopter kjøring, så skulle vel ikke det være for vanskelig...

Lagt til 2010-04-03 00:44:
Kjøretimer er 10 kroner timen!
Decyfered!
  • 0
Er så jævlig lei av BC2 nå.
Bare 3 game mods og 1 krever 4 manns squad.
Det er en rekke bugs som involverer våpen, kniven, å hoppe oppå et lite gjerde gjør at personen bare står stille og man ikke kan bevege seg, you name it.
At folk ikke klarer å forstå at de spiller Rush og ikke Team deathmatch.
Føler at veldig mange idioter har klart å dratt dette spillet ned til en MW2 klone hvor de ikke spille taktisk eller gør objectives osv. Er litt skuffet igrunn...
  • 0
Så det du mener er egentlig:
Siterer Zyrocz:
People Are Idiots...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:

Du mener tutorial som i 1943? skulle ønske de hadde en slik bane... finpusse ferdighetene med Heli...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
jeg er besst bbc2 brûker bare Barrett yo.

Troll out
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
<quote author="Faunvik">

Angående helikopter kjøring, så skulle vel ikke det være for vanskelig...
quote>

mener du på privat match eller generelt?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:

Tror han mener at kontrollene ikke er så avanserte. Det tar ikke så lang tid å lære seg det, i alle fall ikke på konsoll. Ta et helikopter å fly vekk, så får du øvd litt!

Lagt til 2010-04-03 14:37:
Lurer bare på hvilken rank folk er i... Er selv i 29, og gleder meg til å bikke over 30!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Siterer kris2ffer:
Ta et helikopter å fly vekk, så får du øvd litt!

Jepp! Det er ikke vanskelig, ta en bane som Port Valdez f.eks, bare ta et heli og kjør til første attacker basen... Så er det bare å go crazy...

På private match hadde det vel også funka! Bare fått med 8 stykker på Isla Innocentes...
Decyfered!
  • 0
Rush på Laguna Presa føles som en bane fra Vietnam!
Kris2ffer, jeg er i rank 24
  • 0
25 eller 26 her!

Laguna Presa er den beste bana ever!

Perfekt for acing og null dø runder!
Decyfered!
  • 0
Jessir!
  • 0
Hvordan får man egentlig M1 Garand? har hørt at man må registere seg eller noe og ha 2 BF spill fra før av. Jeg har BF BC1 og BF 1943. Fikk foresten tak i "limited" edition så jeg har colt, M1A1 Thompson, og Tracer dart, uten å ha spillt noe live i det hele tatt
Carpe Noctem
  • 0
Helikopterflyging er ikke vanskelig så snart du lærer kontrollene. verre å drepe tanks på bakken...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Zyrocz:
At folk ikke klarer å forstå at de spiller Rush og ikke Team deathmatch.

Føler at veldig mange idioter har klart å dratt dette spillet ned til en MW2 klone hvor de ikke spille taktisk eller gør objectives osv. Er litt skuffet igrunn...

du vil vel at alle skal bare løpe og trykke på comunication station også løpe av gårde og vente på at den sprenger du vel?

faktum er at hvis du står i din base og blir spawn killd så er ikke du og beskytter/angriper comunication stations= DE VINNER DU TAPER..

tho jeg er enig det kan bli en smule irriterende til tider.. har mang engang skrekket banneord og fornærmelser til min tv..

Lagt til 2010-04-03 20:20:
Siterer KamikazeKnut:
Helikopterflyging er ikke vanskelig så snart du lærer kontrollene. verre å drepe tanks på bakken...

fått øvd litt... jeg skjønner fortsatt ikke helt hovrdan det fungerer...

venstre stikk er og lene seg til sidene r2 er oppp l2 er ned høyre stikk er lene seg fremover og bakover, men jeg får ikke til smooth kjøring...
  • 0
Siterer Arawos:
Hvordan får man egentlig M1 Garand? har hørt at man må registere seg eller noe og ha 2 BF spill fra før av. Jeg har BF BC1 og BF 1943. Fikk foresten tak i "limited" edition så jeg har colt, M1A1 Thompson, og Tracer dart, uten å ha spillt noe live i det hele tatt
Carpe Noctem
  • 0
Noe av det første jeg lærte meg når jeg fikk BF:BC2 var å kjøre helikopter. jeg synes slett ikke det er avansert i det hele tatt og det tok meg kanskje en time eller to for å lære med deg ordentlig. Nå mener jeg at jeg er ganske godt over gjennomsnitt i helikopterkjøring. Synes nesten det er lettere å kjøre helikopter enn biler og slik siden man ikke har noe å kræsje i.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!