Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

Hva slags class bruker dere her? Jeg bruker bare Medic, men skal begynne på Assault etter hvert. LMG,er og pistoler er virkelig min ting. Har også alltid likt å reviwe og heale folka på laget mitt så rollen passer meg perfekt.
Carpe Noctem
  • 0
Pleier å være Assault vanligvis, men jeg har stort sett vært alle sammen ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Elsker medic! min favoritt er muligens MG3 takket være den syke ildtakten, og totale overlegenhet på nært hold... er grei på avstand...

Edit: Er det noen andre som også likte friheten i singelplayeren best i 1'eren? Du kan ikke bare hoppe inn og ut av tanks, båter og golfbiler...

Edit:Edit: http://www.youtube.com/watch?v=vkiiRZulgR0 Waiting for heli fail...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Edit: Er det noen andre som også likte friheten i singelplayeren best i 1'eren? Du kan ikke bare hoppe inn og ut av tanks, båter og golfbiler...

Enig, oppsettet i Bad Company 2 minnet mer om Call of Duty, bare dårligere gjennomført. Man har jo litt frihet, men enern var desidert best.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Elsker medic! min favoritt er muligens MG3 takket være den syke ildtakten, og totale overlegenhet på nært hold... er grei på avstand...

Edit:Edit: http://www.youtube.com/watch?v=vkiiRZulgR0 Waiting for heli fail...
og atter

Pleier å være engineer eller recon. Har nå nesten 10 kills med repair toolen.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Har nå nesten 10 kills med repair toolen

Haha, den er så sykt digg å ta folk med. En gang drillet jeg en noe som førte til at han spammet chatten. "OMFG, f''cking hacker". Da lolla jeg litt kan du si
  • 0
Endelig funker det hos meg! Kaller meg Th3 R4co0n fordi jeg spiller mest Recon
Har faktisk ikke vært enn annen klasse siden jeg startet. Bare brukt M24, m9 og c4
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
OMG... er så satans frustrerende. hadde en bra kamp (finally) også mista jeg connection og statsen/kampen min ble borte...

hvorfor svarte er det slik at hvis jeg quiter/skrur av så beholder jeg statsen men når jeg mister connection at den blir borte?

burde jo være same shit...

hadde 16-2 på squad deathmatch når det gikk til helvete...

*puster ut*

ahh.. bra jeg kan komme hit for utløp, hadde lyst til og kaste kontrollen på tv'n..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
OMG... er så satans frustrerende. hadde en bra kamp (finally) også mista jeg connection og statsen/kampen min ble borte...

hvorfor svarte er det slik at hvis jeg quiter/skrur av så beholder jeg statsen men når jeg mister connection at den blir borte?

*puster ut*

ahh.. bra jeg kan komme hit for utløp, hadde lyst til og kaste kontrollen på tv'n..

Hahahahaha Trøst deg med at du ikke er den eneste
Carpe Noctem
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Arawos:
Og foresten hvem er den beste LMG'en eller beste Medic våpenet dere vet om? Lurer ganske mye

Som andre har sagt så er eg også enig i at M60 e den beste lmg'en, men har begynt å fått sansen for MG3, spesielt i squad deathmatch, da banene e ganske små

Lagt til 2010-04-04 23:47:
Siterer Arawos:
Citerer Rampage Jackson:

*puster ut*

Hahahahaha Trøst deg med at du ikke er den eneste

Vi e no tre på den x)
  • 0
Når man går for achievementa på classene, man må unlocke 3 våpen. Telles det man starter med eller MÅ man unlocke 3 våpen? Tror det siste, men bare lurte, og er det foresten et slags prestige system på bc2?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
mp-443 grach.. 122 kills.. one on one er nok 1911 best, men flanker du osv er mp443 best sidearm på grunn av ammo count og firerate..

så alt etter spill stil. burst-m9 og revolveren suger balle IMO...

Revolveren er jo digg! 1 shot kill i hode i CQB og bare 2 på overkroppen!

Lagt til 2010-04-05 00:16:
Hadde en litt insane runde med M1, MG36, repair tool og en god del horing!

17-1!

Fikk et nokså pent roadkill eller snarere roadkills, siden det var 4 dudes som menga seg under HIND'n samtidlig! Multiple kill right there!

Siterer Arawos:
Når man går for achievementa på classene, man må unlocke 3 våpen. Telles det man starter med eller MÅ man unlocke 3 våpen? Tror det siste, men bare lurte, og er det foresten et slags prestige system på bc2?

Man må unlocke 3...
Ingen prestige system, men lvl 50 tar sin tid! Like lang tid som 8 prestige elns...

Siterer kvidogbleg:
Haha, den er så sykt digg å ta folk med. En gang drillet jeg en noe som førte til at han spammet chatten. "OMFG, f''cking hacker". Da lolla jeg litt kan du si

Bruker å stealthe snikskyttere og burne hjernene deres!

Lagt til 2010-04-05 00:17:
Siterer Rampage Jackson:

Som meg på den siste runden der...

Lagt til 2010-04-05 00:19:
Dette er riktignok lenge siden, men jeg fikk det mest episke roadkillet!

Plaga laget mitt med å ikke gjøre noe med Blackhawken, da et fiendtlig helikopter styrta over meg, piloten hoppa rett ut i propellen!

Jeg gjorde ingenting men fikk et sweet kill!

Lagt til 2010-04-05 00:28:
http://www.youtube.com/watch?v=miZlGaW1Dh4&feature=fvw
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
http://www.youtube.com/watch?v=miZlGaW1Dh4&feature=fvw

??!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Faunvik:
Lagt til 2010-04-05 00:17:

Citerer Rampage Jackson:ahh.. bra jeg kan komme hit for utløp, hadde lyst til og kaste kontrollen på tv'n..

Som meg på den siste runden der...

ja africa harbour er idiotisk... gir fienden 2 tanks og deg ingenting nå du er på broa... faen skal du forsvare deg mot sånt, oddsen er totalt i dems favør.. pluss de var totalt bede enn oss også..

også haddejeg en bra kamp etterpå også " lost connection with the EA server"

http://i130.photobucket.com/albums/p278/lammal412/Vaderscrea
msNOOOOOOOOO.jpg
  • 0
Har ikke spilt BFBC2 på dritlenge, av en eller annen grunn har jeg drithøy ping på ALLE servere. vi har bra internett som funker konge på alle andre spill.

Hadde en kompis på besøk, vi satt begge med kabel til ruteren og han hadde rundt 150 i ping, har hørt noe om at pingen der kan man trekke fra rundt 100. Jeg derimot hadde 400+ HELE tiden... jævlig irriterende
Fem-stjerners medlem
  • 0
Noen andre som hadde helt sinnsykt mye lag igår?
  • 0
Snart unlocker jeg MG3; håper den er bra.
  • 0
Siterer Stupebrett:
Snart unlocker jeg MG3; håper den er bra.

Unlocka M60 i dag og en hel del annet til medic og all kits. Veldig morsomt å spille squad DM å komme på førsteplass når man har spillt 4 timer tilsammen og er ganske ny til denne serien
Siterer kvidogbleg:
Noen andre som hadde helt sinnsykt mye lag igår?

Nope

Lagt til 2010-04-05 11:43:
Siterer fattigmann:
Har ikke spilt BFBC2 på dritlenge, av en eller annen grunn har jeg drithøy ping på ALLE servere. vi har bra internett som funker konge på alle andre spill.

Hadde en kompis på besøk, vi satt begge med kabel til ruteren og han hadde rundt 150 i ping, har hørt noe om at pingen der kan man trekke fra rundt 100. Jeg derimot hadde 400+ HELE tiden... jævlig irriterende

hva er 50 ping? er det bra?? Er helt blank på sånt, jeg
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
hva er 50 ping? er det bra?? Er helt blank på sånt, jeg

Hvor god internett-tilkobling du har tror jeg
  • 0
men er det bra eller dårlig?
Carpe Noctem
  • 0
Jeg tror nok lav ping er bra, men jeg er også ganske blank på emnet...

Forresten, jeg var hos min gode venn Amusei igår og så fant vi ut at vi skulle sjekke hvor overpowered Neostead er. Så vi sprang rundt og drepte fra hundre meters avstand. Magnum ammo+12slugs= fun!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jo lavere det er, jo bedre. 50 i ping er ganske bra, selv om jeg pleier å ligge på rundt 12
Riddle me this
  • 0
Jeg trodde nettet vårt sugde jeg... Da vet jeg at det er greit nok ;) Takk for det
Carpe Noctem
  • 0
  • Play
  • Play
Hadde en ganske bra squad deathmatch runde med SV98 på Laguna Presa. Vi var bare 2 tilsammen i squaden vår, men eide de andre. Fikk 38-3 =)

Lagt til 2010-04-05 12:37:
Siterer Arawos:
Jeg trodde nettet vårt sugde jeg... Da vet jeg at det er greit nok ;) Takk for det

Rundt 50 i ping e det de aller fleste har, så du har ingenting å bekymre deg for ;)
  • 0
Kvidobleg: Alle pumphaglene er owerpowered med den settingen...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!