Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~

In Sovjet Russia, the sniper rifle reloads you.

Har funnet ut at AT-miner er utrolig tilfredsstillende å bruke. Spesielt dersom man er defender på Arica Harbour etter at fienden har tatt første basen og er "alpha mike to the next base". For at tankene skal forlate nett den basen er de tvunget til å kjøre gjennom en smal port, og dere skjønner sikkert hvor jeg vil med tanke (hehe, tanke (ja, jeg liker tørr humor)) på plassering av minene. Resultat: Neun und neunzich sprengte M1A2 Abrahams!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
In Sovjet Russia, the sniper rifle reloads you.

Har funnet ut at AT-miner er utrolig tilfredsstillende å bruke. Spesielt dersom man er defender på Arica Harbour etter at fienden har tatt første basen og er "alpha mike to the next base". For at tankene skal forlate nett den basen er de tvunget til å kjøre gjennom en smal port, og dere skjønner sikkert hvor jeg vil med tanke (hehe, tanke (ja, jeg liker tørr humor)) på plassering av minene. Resultat: noin und noinsich sprengte M1A2 Abrahams!

Neun und neunzich*
Carpe Noctem
  • 0
Danke. Har nemlig ikke tysk på skolen...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Play
  • Play
Har ikke tenkt på det ennå, og har faktisk heller ikke brukt AT-miner ennå. Skal prøves ut =)

Men e det en måte å få vekk minene, slik som i BF 2? F.eks. Ved å bruke repair tool?
Funker å skyte på de har eg funnet ut. ikke smart xD
  • 0
Siterer Petrol:
Danke. Har nemlig ikke tysk på skolen...

Ah, das bist eine liebliche......fag?

Anyways! H<ar blitt ferdig med MEDIC så jeg skal starte på noko nytt og annerledes, men hva?
Carpe Noctem
  • 0
Anbefaler Engineer på det sterkeste. Man føler seg som en komplett soldat som er i stand til å hamle opp med hva det skal være.
  • 0
Siterer Petrol:
Anbefaler Engineer på det sterkeste. Man føler seg som en komplett soldat som er i stand til å hamle opp med hva det skal være.

Ok, det passer meg bra. Jeg liker SMG'er og har ikke noe i mot å ødeelegge noen fly eller to ;)
Carpe Noctem
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Petrol:

Ditto.

Etter det må du gå for Recon, så har du kits for både nærkamp og lang distanse Dessuten er det en fryd å bruke m95 og GOL. Og med 4x rifle scope på m95 kan du eie i nærkamp og ta ut tanks og slikt med c4 mens du e i farta.

Lagt til 2010-04-07 20:33:
E glad for at eg har alle kits, spec og gadgets =) har alltid hatt en trang for å måtte være ett kit konstant for å få alle våpnene xP Føler en lettelse no som eg har alt, men no begynner det vist på'n igjen med å skaffe stjerne for alle. Får man egentlig noe av det?
  • 0
Liker ikke SMGene til Engineer... Har bare stjerne på en av de...

Angående AT-miner er de plagsomme, drept av de to ganger i Blachawk!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Liker ikke SMGene til Engineer... Har bare stjerne på en av de...

UMP-45 er LUV<3
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Play
  • Play
Har aldri blitt drept av AT-miner før, med unntak fra den gangen eg skjøt på en for å se om det skjedde noe
  • 0
Elsker AT-miner, spesielt hvis du bruker mange og spammer de ut over en trang gate, som f.eks på Arica Harbour
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Snart alle våpnene!
Decyfered!
  • 0
unlocket alle våpnene før påske
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
det lagger så jævlig... =(
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Faunvik:

Dersom gud hadde villet at Blackhawker skulle kjørt rundt på bakken hadde han vel ikke satt en rotor på dem? AT-miner er noe av det man bør bekymre seg minst for som helikopterpilot, og hvis det var roadkills du prøvde på, kan du ikke akkurat klage punktum
  • 0
Prøvde en hagle med sånn increased range og magnum ammo. Fy fader det eide!
  • 0
Siterer Stupebrett:
Prøvde en hagle med sånn increased range og magnum ammo. Fy fader det eide!

Vet, Neonstad elns og USAS er råe med magnum ammo og increased range!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Petrol:
Dersom gud hadde villet at Blackhawker skulle kjørt rundt på bakken hadde han vel ikke satt en rotor på dem? AT-miner er noe av det man bør bekymre seg minst for som helikopterpilot, og hvis det var roadkills du prøvde på, kan du ikke akkurat klage punktum

Klager ikke, bare sier de er plagsomme!

Siterer Petrol:
Dersom gud hadde villet at Blackhawker skulle kjørt rundt på bakken hadde han vel ikke satt en rotor på dem?

Hvis gud ikke ville at de skulle være på bakken hadde han vel ikke satt hjul på de?

Siterer Petrol:
kjørt rundt på bakken

Hvem har sagt noe om å kjøre?
Decyfered!
  • 0
Petrol mener at man putter ikke på en propell på et helikopter for å stå nede på bakken og fasktisk klare å bli drept av anti TANKS miner......Nanvet AT sier ganske mye av hva det er anti mot. Tanks og ikke helikoptere.....
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Petrol mener at man putter ikke på en propell på et helikopter for å stå nede på bakken og fasktisk klare å bli drept av anti TANKS miner......Nanvet AT sier ganske mye av hva det er anti mot. Tanks og ikke helikoptere.....

Hva med Humvee'er og ATV?
Skulle vært anti armor, elns...
AT er misvisende...

Det heter også assault, mange bruker det til å defende! Blir vel det samme?
Decyfered!
  • 0
Nå bare kværulerer du Faunvik... -.-

Finner det forresten veldig gøy å snike seg inn i angripernes base og plante C4 på Blackhawkene deres på Isla Innocentes.(Er det sånn det skrives?) Lar dem ta av og komme seg over der forsvarernes første base var før jeg sprenger dem i filler. Like gøy hver gang!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:

Ja, hvordan det?

Siterer AcH Clawed:
Finner det forresten veldig gøy å snike seg inn i angripernes base og plante C4 på Blackhawkene deres på Isla Innocentes.(Er det sånn det skrives?) Lar dem ta av og komme seg over der forsvarernes første base var før jeg sprenger dem i filler. Like gøy hver gang!

Trace, snipe eller sprenge de er alltid morsomt!
Decyfered!
  • 0
Siterer AcH Clawed:

det gå jo ikke, den er jo altfor langt unna din del av mapet og du vil bli sprengt..

med mindre du mener Hind-D?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
det gå jo ikke, den er jo altfor langt unna din del av mapet og du vil bli sprengt..

med mindre du mener Hind-D?

Ja og nei... Etter første defender base er sprengt, vil basen bli innenfor rekkevidde...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!