Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Yndlingssniper sier du? .. hmm... Må vel bli M60 med +Accuracy og Scope ;) Fungerer like bra som en hvilken som helst sniper. Også eier den i nærkamp. Platinum medalje FTW!!^^
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Er GOL noe god til no-scoping og quick-scoping med 4x sikte da?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer AcH Clawed:
EA er egentlig noen skikkelige drittsekker. Hjemmesider som ikke fungerer, et idiotisk account system og de er bare ute etter penger. Kundeservice teller ikke lengre.

Alle liker spillene til EA, men ingen liker EA.


Det er faen meg sant! Har Rainbow six vegas 1+2, der fikk jeg en automatisk bonus for å ha spilt det første spillet. hvorfor kan ikke granden være på den samme måten? har EA bruker(flere), men den som er linket til br1908 har jeg glemt passordet til...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Er GOL noe god til no-scoping og quick-scoping med 4x sikte da?


Haha, tror ikke du kan ha noe annet scope på GOL'en, jeg husker iallefall at da jeg prøvde med red dot og 4x skjedde dette:
http://www.youtube.com/watch?v=L85V1BFBjHs
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Er GOL noe god til no-scoping og quick-scoping med 4x sikte da?


Alle sniperne er vel det...
Decyfered!
  • 0
Men de semi/automatiske er nå de letteste å no-scope med, selv om det er ganske noob. Liker likevel å gjøre det med VSS
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Er det noen som vett hvorfor bfbc2 hakker av og til på bare medium. Jeg kan jo spille ntw og modern warfare 2 på fuldt.

Jeg har ati radeon 4570 3.16 ghz 4 gb ram
  • 0
Siterer toreofnorway:
Er det noen som vett hvorfor bfbc2 hakker av og til på bare medium. Jeg kan jo spille ntw og modern warfare 2 på fuldt.

Jeg har ati radeon 4570 3.16 ghz 4 gb ram


Battlefield krever mer enn MW2
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Men de semi/automatiske er nå de letteste å no-scope med, selv om det er ganske noob. Liker likevel å gjøre det med VSS


Samme som å bruke AUG til å No-scope i forhold til Intervention(MW2)!
Decyfered!
  • 0
M1911 er passe OP da, men det veies opp med det lille 7-skuddsmagasinet. Men det faktum at den er 1-shot til hodet uansett er jo BadAss!
  • 0
Siterer toreofnorway:
Er det noen som vett hvorfor bfbc2 hakker av og til på bare medium. Jeg kan jo spille ntw og modern warfare 2 på fuldt.

Jeg har ati radeon 4570 3.16 ghz 4 gb ram


Bad Company 2 krever MYE mer enn MW2!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Prøvde å spille litt Battlefield Bad company 1 i dag og igår. Grusomt er ordet som beskriver det spillet. Helt forferdelig dårlig campaign hvor oppdraga er helt tullete og man må reagroupe HELE tiden. I tillegg er oppdraga dritlange så man må slite seg gjennom masse dritt for å få achievementsa for å gjøre de på hard. Jeg skal ikke prøve campaignen noen sinne igjen! ALDRI!! Multiplayeren derimot kan bli interesant...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Prøvde å spille litt Battlefield Bad company 1 i dag og igår. Grusomt er ordet som beskriver det spillet. Helt forferdelig dårlig campaign hvor oppdraga er helt tullete og man må reagroupe HELE tiden. I tillegg er oppdraga dritlange så man må slite seg gjennom masse dritt for å få achievementsa for å gjøre de på hard. Jeg skal ikke prøve campaignen noen sinne igjen! ALDRI!! Multiplayeren derimot kan bli interesant...


Syns kampanjedelen var bedre i BC1. Ikke-lineære oppdrag hvor man hadde frihet og kunne lage egne strategier. Syns også det var bedre at man ikke ble avbrutt av cut-scenes HELE tiden, slik som i toern.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Citerer Arawos røvde å spille litt Battlefield Bad company 1 i dag og igår. Grusomt er ordet som beskriver det spillet. Helt forferdelig dårlig campaign hvor oppdraga er helt tullete og man må reagroupe HELE tiden. I tillegg er oppdraga dritlange så man må slite seg gjennom masse dritt for å få achievementsa for å gjøre de på hard. Jeg skal ikke prøve campaignen noen sinne igjen! ALDRI!! Multiplayeren derimot kan bli interesant...

Syns kampanjedelen var bedre i BC1. Ikke-lineære oppdrag hvor man hadde frihet og kunne lage egne strategier. Syns også det var bedre at man ikke ble avbrutt av cut-scenes HELE tiden, slik som i toern.


Men jeg hater at de oppdraga er så lange. I toer'n er de korte og simple. Spillet er ment for å spilles online og ikke campaign. Campaignen i toer'n var kanskje ikke utrolig, men jeg likte den mye bedre enn i ener'n. Min menning vel å merke.... Sier ikke at jeg er fasiten, men BFBC2 er mye bedre enn BFBC i alt syns nå jeg.
Carpe Noctem
  • 0
Campaignen i BC og BC2 er litt forskjellige, men jeg syntes !!BC1&2 SPOILER!! banen i Afghanistan (eller hvor det var) var den gøyeste i BC1! I BC2 var det vel Sangre del Toro som var den gøyeste!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Campaignen i BC og BC2 er litt forskjellige, men jeg syntes !!BC1&amp;2 SPOILER!! banen i Afghanistan (eller hvor det var) var den gøyeste i BC1! I BC2 var det vel Sangre del Toro som var den gøyeste!


Ingen mineverdige baner i bc serien syns jeg. Annet enn den i ener'n hvor man flyr med helikopter. Jeg husker den så godt fordi den var utrolig plagsom og elendig satt sammen...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Campaignen i BC og BC2 er litt forskjellige, men jeg syntes !!BC1&2 SPOILER!! banen i Afghanistan (eller hvor det var) var den gøyeste i BC1! I BC2 var det vel Sangre del Toro som var den gøyeste!


Eller bare Golfbanen... hva het den? Par for the course?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Enig i at det ikke er så mange minneverdige baner fra BC serien, men det var ihvertfall de to som var yndlingsbanene mine
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
SPOILER!!! OMG OMG OMG!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!


Liker den bana etter du har styrt helikopter og sqaud'n din er borte! Mye sniking og sniping der!

Også Par for the course! M24! <3


----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
SPOILER END!!!


Mic er epic win på BC2 MP!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
SPOILER!!! OMG OMG OMG!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!


Liker den bana etter du har styrt helikopter og sqaud'n din er borte! Mye sniking og sniping der!

Også Par for the course! M24! <3


----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
----------
SPOILER END!!!


Mic er epic win på BC2 MP!


Jeg kan ikke spille lenger enn den bannen med helikopter, jeg.... Etter det får jeg error.
Carpe Noctem
  • 0
MI-24 Hind <3 Beste helien EWAH!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Bernhard007:
Citerer blyantkvesser:
Hvilken sniper er best, hvis man tenker allround; skade, lengde, accuracy?

Jeg synes at GOL er best, hvis du har magnum ammo på den er den ca. (sier ca.) like kraftig som m95, den eneste banen jeg liker å ha m95 på er derimot på Isla Innocentes når jeg er defender for med M95 kan du skyte ned helikoptre noe du ikke kan med GOL. GOL Har syk accuracy, syk lengde og har god skade hvis du slenger på magnum ammo.


Hva menes egentlig med Accuracy?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Hva menes egentlig med Accuracy?


Treffsikkerhet
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Noen som syns AN Akban er bra? Jeg elsker den og det er svært uvanlig for meg å like. Jeg liker egentlig bare hel automatiske våpen og pistoler
Carpe Noctem
  • 0
Siterer bendik920:
Treffsikkerhet


Rart at sniperne har ulik treffsikkerhet, da alle våpen treffer målet på første skudd uansett...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!