Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda KUN for høgre-vendte

Det irriterende som vil bli med med Zelda TP er at venstre-vendte mister sin fordel i å være venstre-vendte siden Link for første gang på 20 år blir høyre-vendt. Dette fordi det finnes fler høyre-vendte mennesker enn venstre mener Nintendo. Bror min har alltid vært venstre-vendt og gledet seg til å spille Zelda med sin ultimate fordel. Dessverre (eller heldigvis for meg), får ikke han utnyttet Zelda-feelingen på den måten han egentlig skulle.

Er det noen venstre-vendte som er skuffet?

Det er jo låv å håpe om at Nintendo gjør som Valve og gir Link muligheten til å skifte sverdet mellom hendene til WII (slik som i CS), men sjansen for det er jo veldig liten.

Nintendo mente at venstre-vendte kunne klare seg med GC-kontrollen.
Life is a Game, play for Real
  • 0
Litt dårlig gjort av Nintendo spørr'u meg. Burdte ta hensyn til venstrev-endte som med høyre
Hvorfor leser du dette?
  • 0
er ikke det bare å bruke venstrehånda a?
tror det går greit jeg

er blanding jeg ^^

bruker musa med høyre (for meg)
tegner og skriver med venstre
slår med høyre

så jeg er spent på hva jeg spiller Wii med
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer pekey:
er ikke det bare å bruke venstrehånda a?
tror det går greit jeg

er blanding jeg ^^

bruker musa med høyre (for meg)
tegner og skriver med venstre
slår med høyre

så jeg er spent på hva jeg spiller Wii med

Skriver du med venstre Pekey så er du venstre hendt/vendt då. Mange som er venstrehendt som bruker musa med høyre.

Jeg synes det på en måte er dumt at Link har byttet fra å være venstre-vendt til å bli høyre-vendt, men herregud, selvfølgelig så handler det om kjøperne av spillet, penger osv. Så de vil jo selge det så flest mulig vil ha glede av spillet! Det er jo dumt hvis de skulle tatt like mye hensyn til de venstrehendte som til de høyrehendte. Man må jo ta mer hensyn til det mye større flertallet.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Forstår ikke problemet. Samme hvilken hånd en holder wii moten i vel?

Forklar hvis jeg er helt på jordet her..
  • 0
Siterer A link to the cast:
Forstår ikke problemet. Samme hvilken hånd en holder wii moten i vel?

Forklar hvis jeg er helt på jordet her..
Prøv å skrive med venstre hånda hvis du er høyrehendt, og omvendt.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Blir det ikke litt feil hvis karakteren i spillet har f.eks sverdet i høyrehånda, og han som spiller bruker venstre? Da vil vel ikke bevegelsene dine være i samsvar med karakterens?
I can spel
  • 0
  • ES
  • ES
Jo, sant det Lygre.
Siden jeg er høyrehendt og litt ond, så har jeg ingen synpati for de venstrehendte
  • 0
Wii-moten virker da "allsidig"?
Kunne de ikke gjøre slik at spileren selv kunne velge hvilken hand Link skal equippe shield eller sverd på.
  • 0
Er det noe større problem å bruke wii kontrollen i høyrehånda enn å venne seg med å bruke musa i høyrehånda? Det er jo faktisk fult mulig å stille om så du kan ha venstrehendt mus også, men det vil vel se helt teit ut da

Har aldri tenkt over hvilken hånd Link har hatt sverdet heller jeg da, men Gleder meg mer til å prøve super smash likevell første gang jeg spiller det skal jeg ffaen meg være solid snake fra første stund! (Etter en stund kommer jeg sikkert til å prøve de andre som vidt, men han er dømt til å bli min favoritt )
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • ES
  • ES
Det går tom. an å velge mellom å være høyrehendt og venstrehendt på CS, så bør vel funke på et next gen spill.
  • 0
next gen eller ikke, det er opp til utvilkerne av hvert enkelt spill hvilke instillinger man skal kunne stille på. I GRAW f.eks så kan man skifte mellom høyre og venstre tror jeg, men ikke i COD 2. Men det har jo ingenting å si på en Xbox 360, men når man spiller med Wii så blir jo det anderledes siden man sikter med kontrollen.

Så om man kan velge mellom høyre og venstre i spillet, det er det opp til de som har laget spillet om de har gjort det mulig for oss.
I can spel
  • 0
stakkars venstrehendte, kan man ikke bare ha en innstilling på start-menuen, left-hand, right-hand?
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer skullhead93:
Men det har jo ingenting å si på en Xbox 360, men når man spiller med Wii så blir jo det anderledes siden man sikter med kontrollen.
Er der jeg mener. På Wii bør jo en slik mulighet til å være tilgjengelig.
  • 0
Wii blir jo idiotisk om man ikke kan velge vilken hånd man vil bruke i f. eks Zelda, men også tenninspill osv.
Skal ej rive dej eit nytt rævhål? :O
  • 0
  • Ole
  • Ole
Link er jo venstrehendt, selv. :\
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Det burde no gå ann å velge hvilken hånd du bruker! Sånn som Nintedo har gjort i DS spillene...
RoninWarriors!
  • 0
jeg er høyere hendt
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
jeg er lavere hendt
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
jeg tror jeg bruker Wii med høyre jeg

hurra for meg
  • 0
Det er bra Pekey. Men hva om man er sånn nord-vest hendt sånn som meg da?

Tror nok nintendo kommer til å lage det slik at man kan bytte på om man er høyre- eller venstrehendt. Hvis de ikke er helt stukk dumme...

EDIT: Så du redigerte på posten Pekey? HEHE
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Det er for venstre hendte og dere er rare, og ikke si et styggt ord om TP, da er det bank
Laos
  • 0
Ja Levai

det ble litt drøyt
  • 0
det er jo bare det at han (link) svinger sverdet med høyre, du kan jo gjøre det med venstre
Laos
  • 0
Litt skuffende at Nintendo forandrer sin beste karakter bare for å gjøre ting lettere for flertallet.

Dessuten diskriminerende for meg
Died as Peder, re-emerged as Badeand
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!