Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Har du et spesielt spill øyeblikk?


The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox360).

Når jeg først kom ut av kloakken og skjønte hvor mye jeg kan gjøre og utforske. Et herlig minne.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
World In Conflict, hver eneste kamp... <3
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer Predator:
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox360).



Når jeg først kom ut av kloakken og skjønte hvor mye jeg kan gjøre og utforske. Et herlig minne.


Ahhh! så sant så sant!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Første gang jeg hørte hvor dum Guybrush Threepwood er...
Men han er min store helt, så det var et flott øyeblikk
  • 0
Det første spillet jeg spillte var et spill hvor man spillte kellogs figurene på 2-d baner.

Deretter var det vel unreal..
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Da jeg knuste konsollene mine med hammer og tjære
  • 0
Når jeg traff en prefekt rett i ballene med sprettert med kikkertsikte i Canis Canem Edit

Lagt til 2007-10-22 18:28:
Siterer Phil fra fremtiden:
Da jeg knuste konsollene mine med hammer og tjære


Å knuse konsoller med hammer og tjære ja? Hørtes sannsynlig ut. Heiv du tjæra på konsollene så hardt at de ble ødelagt da eller?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • xpn
  • xpn
Så klart Oblivion når du først kommer ut the sewers og møter din første bandit og har duell med han et stort spille mine. også super mario 64 er også høyt på lista.
  • 0
Half Life 2 var det feteste, eller "black" til ps2
Crysis var og sykt fet når jeg spilte hos naboen(min data tar det ikke).
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
Ahhh... den dagen jeg lærte meg innstillingene for driftebiler og prøvde disse i Need For Speed Underground 2. Tror jeg drifta en continous drift gjennom hele "free roamen".... Det var bare helt sinnsykt digg å ligge brei gjennom hele byen i min skinnende azurblå 350Z med gullfelger!! Ser ut som ProStreet er tilbake til disse gode gamle dager med tanke på fysikkmotor!!! Gleder meg som en liten unge!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Må si at alle øyeblikk i CoD 4 er mine feteste!
Da jeg banka mer enn tre tusen irer med mine fem hundre walisiske soldater på Medieval II Kingdoms var også et minneverdig øyeblikk!

Siterer Pondus81:
Ahhh... den dagen jeg lærte meg innstillingene for driftebiler og prøvde disse i Need For Speed Underground 2. Tror jeg drifta en continous drift gjennom hele "free roamen".... Det var bare helt sinnsykt digg å ligge brei gjennom hele byen i min skinnende azurblå 350Z med gullfelger!! Ser ut som ProStreet er tilbake til disse gode gamle dager med tanke på fysikkmotor!!! Gleder meg som en liten unge!


Ahh.. 350 Z. Digg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Første gang jeg eide en fyr på Supreme commander.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
da jeg begynte å eie i HALO 3.


eller da jeg begynte med mass effect. (for et par timer siden)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mitt største øyeblikk da e prøvde Halo 3 Omg driit bra!! spill
  • 0
Nettop gått gjennom Half Life 2 Episode 1 og banket all Antlion Guardsa. Med Gravity Gun only. Anbefales å prøve, ikke så vanskelig, men den følelsen som kommer når en har kastet hundre vasker på en Guard og den endelig dør, er storslått.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
For min del så må det være første gang jeg spilte Halo på xbox. Jeg hadde bare PS1 selv, og var hos en kompis, og det var helt utrolis svært, og jeg ble overvelmet av grafikken og friheten. "Tenk at man kunne kjøre alle mulig kjøretøy i tredjeperson, i et FPS- spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Predator:
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox360).

Når jeg først kom ut av kloakken og skjønte hvor mye jeg kan gjøre og utforske. Et herlig minne.


Samme som han sa
  • 0
Første gang jeg klarte å få 50+ Bjørner etter meg i online, RDR.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Første gang jeg spillte mot sisteboss i SA2, drittfett bosskamp med live and learn i bakgrunnen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Første gang jeg oppdaga Danger close i MW2.
  • 0
Har mange gullkorn opp gjennom årene.

Ett av dem er den første gangen jeg kjempet mot en Colosse i "Shadow of the Colossus".

Du trekker sverdet og stormer mot den gigantiske skapningen. Den episke musikken setter i gang for fullt, og du føler deg egentlig maktesløs mot dette monsteret.

Det svake punktet er oppdaget. Eneste måte å bekjempe udyret på, er å klatre helt på toppen av den og plante sverder dypt i hodet.

En fantastisk følelse når man ser Colossen falle livløst i bakken, etter en episk og heftig kamp.
Hei.
  • 0
Da jeg vant det aller første demo oppdraget på Age of Empires 3 The Asian Dynasties .
Gode tider gode tider .
  • 0
EDIT: Jeg husker ikke...
Decyfered!
  • 0
Lasteskipet på CoD 4. Mitt første møte med FPS, og et av de beste.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!