Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gleder du deg mest til?

Begynne å kjenne at nå som det er to uker til tides of numenera at jeg begynner å glede meg til det. Gleder med forsåvidt litt til Horizon zero dawn ,etter at SirGalahad nevnte det
Nå gleder jeg meg altfor mye, altfor tidlig til Mount & Blade: Bannerlord og Kingdom Come: Deliverance
''eh'' - Link
Selv venter jeg spent på Ni No Kuni 2, RDR2 (selvfølgelig), nye South Park, Yakuza Kiwami og et par flere.

Syns og Dragon Ball FighterZ virker meget interessant. Så blir spennende å høre mer om det!
  • 0
Egentlig RdR2, men det kommer ikke før neste år. Så da er det destiny 2.
The D' is silent.
  • 0
Gledet meg veldig til Dead Island 2 men nå har de jo trekt det tilbake så nå kommer vel det vel ikke noe DI2
pstt* me: looking down, hey you bastart look up! me: facepalm
  • 0
Mario Odyssey - ser fantastisk ut, gleder meg
Danganronpa V3 - elsker serien og gleder meg til å endelig spille dette (har måttet passe meg for spoilers altfor lenge...)
Taiko no Tatsujin Drum Session - stor fan av Taiko, og flott å se det i engelsk utgave (ikke vestlig release, men asia-versjonen har engelsk tekst) Første Taiko på engelsk siden et av PS2-spillene (som ikke ble sluppet i Europa *glares at regionlock*)
Taiko no Tatsujin Switch - it's happening apparently? Ellers har vi ikke hørt noe mer fra Namco men håper å høre mer snart
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!