Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Mile High Club?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Mile High Club?


Epilogen på CoD4 (Bonus oppdrag).
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
"Oppdragene er av typen Mile High Club" men hva er egentlig så spess med epilogen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har ikke noe med historien å gjøre, og er et slags spesialstyrke-oppdrag
Just kill him with your awesome
  • 0
Åja, så litt mer sånn arkade stil?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Mulig
Just kill him with your awesome
  • 0
Gleder meg så sinnsykt til spillet. Men har noe mer angående collectors edition?
  • 0
Collectors Editon skal jeg maks ha da! Blir det mye ekstra der?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Hunder vil komme tilbake til Modern Warfare 2. Ifølge et Interjuv av Infinity Wards PR-Mann Robert Bowling (fourzerotwo.com) Bekreftet han hunder vil returnere. Vet jo ikke om de vil komme til multiplayer, men i Call of Duty 4 så var de kun i Singleplayer. Kan også melde at Co-op/Special Ops "kun" vil støtte to spillere samtidig.
- Markusj
  • 0
Siterer Bullmajor:
Det ser ut til at CE vil koste rundt 500-550NOK


Not a chance.
Der nevne de 80 dollar, et vanlig spill i statene koster rundt 60 dolla og her i norge rundt 549,- det vil bety at CE ivertfall vil koste 649/699. Enkelte butikken kan ved et unntak ha tilbud på CE til 599,-
  • 0
Ser ut til at MW2 kommer til å få litt konkuranse av BFBC2...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Ser ut til at MW2 kommer til å få litt konkuranse av BFBC2...


Vel, CoD er intense skytebane hvor det er kule mot kule.

BF er store baner hvor vi finner raketer kjøretøy og misiler.
  • 0
COD har jo også granater, RPG'er og grenade launchere.
Så det er jo ikke HELT kule mot kule.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Siterer Faunvik:
Ser ut til at MW2 kommer til å få litt konkuranse av BFBC2...


Helt klart, men jeg tror MW2 kommer til å lure til seg førsteplassen fordi det kommer først. MW2 kommer i høst og BFBC2 kommer tidlig i 2010 sååå, MW2 får et godt forsprang. Jeg skal nok ha begge spillene, men tror nok BFBC2 blir kakket tøffere.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tror MW2 blir hakket mer intenst.
  • 0
Samma her. Siste BF-spillet jeg hadde var BF2, og der ble det bare til at jeg spilte på inf only servere. Synes fps skal være fps og ikke tpvb (third person vehicle blasting)
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hehe, men jeg har ikke så mye mot kjøretøy da, men har alltid likt å skyte med våpen istede for kanon, virker bare så fegt.
  • 0
Det er ikke noe galt med kjøretøy!

Jeg syns det er koselig å se en kjempetanks dundre forbi deg 20cm ved siden av deg samtidig som den blåser ett hull i et hus like ved. Balansen mellom infanteri og kjøretøy er dessuten veldig god i BFBC så den blir sikker utrolig bra i BFBC2 (med blackhawk osv).

Kommer til å spille MW2 når det kommer og så hopper jeg over på BFBC2 når det kommer ut i 2010, og personlig syns jeg MW2 er mer stressende enn intenst. BFBC på en god dag, DET er intenst det!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes ikke det er noe gale med kjøretøy, det er bare at jeg personlig liker bedre on-foot, men det er til tider gøy å bruke kjøretøy også
Gleder meg uansett utrolig mye til MW2, skal skaffe det på realesen om jeg får CE, om jeg ikke får det skal jeg kanskje skaffe det og kanskje ikke.
Gleder meg faktisk mer til Uncharted 2, R&C og Assassin's Creed 2 enn til MW2.
  • 0
Tviler egentlig på at Dice gidder å lage et like bra spill som det Infity ward lager. Jeg merket at BFBC hadde mye potensiale men var det ikke mye de kunne ha lagt mer tid i? Det virket som at når man kunne skyte ned og høl i nesten alt du ønsket så tenkte de at spille ikke kunne bli kjedelig, men det ble det for min del.
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Tja, jeg syns ikke det er så kult å se halvparten av folkene på banen skyte på veggene bare fordi man kan skyte igjennom dem. Syns det var litt teit.

Og hvordan kan du tvile på at Dice gidder å lage et like bra spill som Infinity Ward lager? Jeg syns BFBC er litt bedre enn MW, og Dice er ikke et spillstudio som gjør seg halvferdig med jobben. Dice har nesten lagd bare gode spill, og for alt vi vet så kan BFBC2 bli dobbelt så bra som MW2.

Det er kanskje ikke så realistisk at det skjer, men jeg regner med at begge spillene blir sånn ca 8/10 spill, mest fordi de gjorde det så bra med det forrige spillet at de ikke tørr å gjøre noe nytt. Neida jeg vet at man ikke trenger å revolusjonere sjangeren for å 9-10/10, men jeg tror begge oppfølgerene kommer til å bli veldig like forgjengerne og i og med at jeg liker BFBC best nå, så tror jeg kanskje jeg kommer til å syns BFBC2 er best når det kommer.

Men hvem vet, jeg kan jo ta feil.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg tror CoD MW2 vil ligge på rundt 91% på Gamerankings og BFBC vil ligge på rundt 85%, men DICE er et utrolig godt spillstudio, digger både Mirror's Edge og Battlefield Bad Company av de som kom ut i fjor
Men må nesten si jeg gleder meg mer til MW2 enn BFBC2, kanskje pågrunn av MW2 kommer først (BFBC har bedre historie enn MW )
  • 0
Der må jeg nesten si meg litt uenig med deg Zyrocz. Modern Warfare er jo tildels berømt for sin utrolig fengende 1 player storymode. Jeg ihvertfall og sikkert mange andre ble grepet av storyen på MW 1 og jeg er sikker på at Infinity Ward ikke skuffer oss denne gangen. Jeg har både MW 1 og BC og jeg må si at MW slår BC i lange baner. Kontrollen er mye bedre på MW og selvom man kanskje ikke kan sprenge seg gjennom hytt og pine er det fortsatt mer velgjort. Jeg skal selvfølgelig ha både MW2 og BC2, men min personlige mening er at MW2 kommer til å komme seirende ut av spillene. MW er rett og slett mer gjennomført enn BC selvom BC også er et veldig bra spill.
  • 0
Jeg synes MW historien er altfor "militær" du er på et oppdrag det er det liksom, men på BF så fulger du personene i en historie med tivster osv. MW historien er bra, men den er altfor simpel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!