Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Jeg og, spesielt med Scavenger
  • 0
Haha, det er litt artig å se at alle på vennelista spiller MW2 samtidig. 6 av 8 som er pålogget på lista mi spiller det nå
Ikke se!
  • 0
Ranket nettopp opp på rank 46 nå. Gidder ikke å spille mer i dag så får håpe jeg greier rank 28 til Fredag da

PS: Hva er deres favorittnivåer i singelplayeren egentlig? Her er mine:

1. Cliffhanger (Act 1).
2. Takedown (Act 1).
3. No Ruassian (Act 1).
4. The Only Easy Day...Was Yesterday (Act 2).
5. Contingency (Act 2 eller 3).
6. Just Like Old Times (Act 3).
7. Endgame (Act 3).
8. Of Their Own Accord (Act 2).
  • 0
  • fkj
  • fkj
Noen folk som spillerpå Ps3 her? ;p i så fall, noen som er interresert å spille sammen?
  • 0
Hadde en god runde nå, Spilte 31-3. Meget fornøyd, fikk accolades som, kill the entire enemy team without dying og slikt
  • 0
  • fkj
  • fkj
Siterer Sack Boy:
Hadde en god runde nå, Spilte 31-3. Meget fornøyd, fikk accolades som, kill the entire enemy team without dying og slikt


Kordan våpen kjørte du med?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
For å være ærlig, så syns jeg at MP er dritkjedelig!
Vel, det er ok noen ganger, men blir så sykt fort lei, spiller en runde og og slår av.
Jeg blir vel lenger de gangene jeg får veldig bra score en runde, men det er bare annenhver gang
  • 0
Jeg var nettopp på senteret for å kjøpe nettverksadapter, men så la jeg merke til noe. I stedet for å kjøpe en nettverksadapter for 700 kroner, så kjøper jeg en pakke med: En Xbox fjernkontroll (til DVD, tror jeg), nettverksadapter, 3 måneder med Gold LIVE og 800 poeng til bare 999 kroner Men det tar 14 dager før jeg får råd.

Hva er egentlig disse poengene til? Og den fjernkontrollen?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Persio:
Det var akkurat den pakken jeg kjøpte
Fjernkontrollen er bra å bruke hvis du vil se fil på Xbox'n og MS poenene (800) kan du bruke til å kjøpe ting på marketplace
  • 0
Takk for svar Smæ, men sørg for å ikke kall meg Persio lengre(!).
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Noen gått prestige?
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Oja, jeg trodde det var det du het x D
Satt lenge nå og forsket hva jeg hadde skrevet feil

Btw Revne så har LarsaDudn gått i prestige ;)
En i paralellklassen er i 3. Prestige
  • 0
FUCK AZZ!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hadde en runde Domination på Skidrow i stad hvor jeg fikk 57-5. Fikk en killstreak på 45. I tillegg fikk jeg min femtende Supernatural accodolate, som innebærer å få en K/D på mer enn 10.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nice!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer fkj:
Citerer Sack Boy:Hadde en god runde nå, Spilte 31-3. Meget fornøyd, fikk accolades som, kill the entire enemy team without dying og slikt

Kordan våpen kjørte du med?
Siterer fkj:
Citerer Sack Boy:Hadde en god runde nå, Spilte 31-3. Meget fornøyd, fikk accolades som, kill the entire enemy team without dying og slikt

Kordan våpen kjørte du med?


Scar-H og Ranger akimbo, med scavenger, stopping power og commando. Hadde ikke gått uten scavenger ettersom Scar ikke akkurat er det geværet med mest ammo.
  • 0
Det skjedde noe rart i dag. Jeg var nesten i lvl 27, og så skrudde jeg av boksen. Og når jeg skrudde på igjen så var jeg tilbake i lvl 25 :/ Miste endel progress, hadde fått noen attachemtents og slikt, kjipt

Jeg savner veldig ACR og Model 1887 Akimbo <33
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Scar-H og scavenger FTW da, man får jo begge deler relativt tidlig i spillet og derfor føles det ikke like tomt å gå i prestige.
  • 0
Lenge til jeg kan begynne å tenke på det, men hva er egentlig prestige?
  • 0
Siterer TommyK:
Lenge til jeg kan begynne å tenke på det, men hva er egentlig prestige?


Prestige er når man begynner på ny rank, eller på nytt, med et nytt tegn ( søk på google) og får flere Custom CLasses. Det er totalt 10 stykker ( ikke inkludert med den første, egentlig 11 ganger lvl 1-70)

ELler var det ironisk at du ikke viste det , eller var det en annen forklaring du var ute etter??
  • 0
Jeg visste ikke hva det var.
Hører mange diskuterer det, noe som gjør meg ganske confused
  • 0
Amen Tommy...
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Hva gjør egen tlig Scavenger? Ammo plukker man jo opp uansett
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg er avhengig av ranger (våpnet) det er så stilig ,
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Siterer Soraki:
Hva gjør egen tlig Scavenger? Ammo plukker man jo opp uansett


Du plukker ikke opp ammo uansett lenger... Uansett kan du plukke opp equipemt osv.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!