Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Siterer Ryuzaki:
store baner med kjøretøy fly osv...

Da hadde jeg blitt oppgitt..
  • 0
Jeg håper INDERLIG at det går an å ha for eksempel lyddemper, rødpunksikte og granatkaster på våpenet samtidig!

For eksempel en perk som gjør det
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer NoLifeGangsta:
Citerer Ryuzaki:store baner med kjøretøy fly osv...

Da hadde jeg blitt oppgitt..

Jeg elsker store baner, perfekt for sniping...
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Jeg elsker store baner, perfekt for sniping...

Men det går fint ann på små baner også..

Jeg tror at å få kjøre tankser, helikoptere etc vil ødelegge multiplayeren litt. Da blir det antagelig løp om hvem som skaffer helikopteret, og hvis man først skal ha doninger så må banene være større, og da blir det ekstremt lange løpe/gåturer.

Sånn i bunn og grunn tenker jeg det kan bli sånn. Nei, hvis folka i Infinity Ward lager banene litt større, men samtidig ikke for store så vil jeg si meg fornøyd. Det er vanskelig, men jeg vil tro det er fullt mulig.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg tror at å få kjøre tankser, helikoptere etc vil ødelegge multiplayeren litt. Da blir det antagelig løp om hvem som skaffer helikopteret, og hvis man først skal ha doninger så må banene være større, og da blir det ekstremt lange løpe/gåturer.

Agree!
Som cod5 feilet på var de kjøretøya. Fly og jeeper passer ikke til cod5!
  • 0
Siterer -sebastian-:
Jeg håper INDERLIG at det går an å ha for eksempel lyddemper, rødpunksikte og granatkaster på våpenet samtidig!

For eksempel en perk som gjør det

Ja, kunne gått med en perk. Dessverre blir våpna "upersonlig" hvis det går ann å ha på alt samtidig.
  • 0
Jeg gleder meg noe sykt til COD: MWF 2 kommer
Det første var råååått
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer Matscoolio:
Citerer Ryuzaki:Jeg elsker store baner, perfekt for sniping...

Men det går fint ann på små baner også..

Sånn i bunn og grunn tenker jeg det kan bli sånn. Nei, hvis folka i Infinity Ward lager banene litt større, men samtidig ikke for store så vil jeg si meg fornøyd. Det er vanskelig, men jeg vil tro det er fullt mulig.

Det er fullt mulig med store baner med fly, helikopter, tankser etc i War Rock. Syns de kan ha både små baner som i CoD 4 uten kjøretøy og store baner med kjøretøy...
  • 0
Jeg synes de burde holde kjøretøy helt utenfor CoD.
I WaW er det jo slik at hvis du har en tanks og ikke motstanderen så har du sikkra laget ditt ca 30-100 poeng.
Men hvis tanksføreren er dårlig kan det ødelegge veldig.
Men jeg liker det bedre uten...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Det er fullt mulig med store baner med fly, helikopter, tankser etc i War Rock. Syns de kan ha både små baner som i CoD 4 uten kjøretøy og store baner med kjøretøy...

Da synes jeg at du heller burde holde deg til War Rock (eller BF). CoD har sin egen nisje, og den involverer IKKE kjøretøy. Infinity Ward burde fokusere på det de gjør best (små, intensive baner med mye action), og heller overlate andre former for multiplayer-FPS-spilling til andre. Det er som om å si at man burde kunne hoppe himmelhøyt i GTA, fordi det fungerer fint i Crackdown.

Håper egentlig at Infinity Ward lager en lenger enspillerdel, denne gangen. Multiplayeren fungerer jo brillefint allerede (selv om den hadde nytt godt av noen innovasjoner/oppgraderinger i form av nye perks, våpen og lignende fantasiløse verktøy).
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer Ryuzaki et er fullt mulig med store baner med fly, helikopter, tankser etc i War Rock. Syns de kan ha både små baner som i CoD 4 uten kjøretøy og store baner med kjøretøy...

Men de kunne jo hatt begge deler så hadde alle blitt fornøyd...
  • 0
Ha en modus uten perks...
  • 0
Er enig med Skreifiskaren; de burde satse litt mer på enspillerdelen. Lenger, og hvis de hadde fått inn en skikkelig kanonhistorie, i tillegg til den gode, gamle flerspillerdelen (med et par oppdateringer, selvfølgelig(og oppgraderinger)), så tror jeg at dette kan bli et meget godt spill! Håper også på mulighet for å spille gjennom storyen split-screen og online sammen med 3 andre, slik som i COD5!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ja de burde satse litt mer på enspillerdelen men med co-op som sagt over.
Men hva med en survival mode der også?
Terror-zombies? xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Kniggeth:
Desert eagle kan gentlig ikke bruke lyddemper, men det er mulig å modifisere pistolen for å få dette til

Why? Deagle er jo en sniper nesten, gi den ACOG elns, hadde vært saker
  • 0
Gleder meg!
HÅPER det IKKE blir med vehicles og airplanes. Etter 4'ern kom følte jeg at man ikke trenger vehicles og slikt i CoD. Mente ikke det før... men nå!!!
Gleder meg noe sinnskykt til spillet kommer ut!!!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Why? Deagle er jo en sniper nesten, gi den ACOG elns, hadde vært saker

Det var rett og slett en mulighet dersom utviklerne først ga oss oppgraderinger til pistol og la opp likt løp for alle. Selv liker jeg ikke Desert Eagle. ja den er kraftig, men har for liten kapasitet. Om du er god til å skyte holder det med 2-3 skudd uansett, og da er det greit å ha mer enn 7 kuler i magasinet.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Siterer Kniggeth:
Det var rett og slett en mulighet dersom utviklerne først ga oss oppgraderinger til pistol og la opp likt løp for alle. Selv liker jeg ikke Desert Eagle. ja den er kraftig, men har for liten kapasitet. Om du er god til å skyte holder det med 2-3 skudd uansett, og da er det greit å ha mer enn 7 kuler i magasinet.

Med et ACOG sikte på en pistol mister man all realisme i spillet. Det gjør man jo uansett når man har en deagle med der, den som i det hele tatt tror at den kanonen er brukanes til noe som helst annet en å skjule at du har en liten penis, må slutte med CS.
  • 0
  • Rev
  • Rev
Håper de beholder intensiteten i firern. De bør ikke gå samme vei som [email protected] med større baner og kjøretøy...
  • 0
jeg vil ha store baner og kjøretøy helikopter fly osv....
  • 0
Jeg håper bare de lager en ny sniper bane som den forrige, bare bedre. Jeg elsket den banen og håper det kommer en sånn igjen
Håper også litt på at de tar med Co-op muligheten i det spillet også. Det gir mye glede. Kjøretøyer håper jeg ikke på. Som mange sier vil jeg også at man skal beholde Call of duy stilen og ikke Battlefield. WAW ødela mye av spillgleden med å ta med tankser.
Jeg håper det kommer noen stealth baner, som den andre banen på spillet, som båten. Jeg elsket den banen og håper flere har gjort det og sent inn forslag til IW.
Lyddemper og rødtpunkt på en MP5 hadde jeg likt.
  • 0
Mine håp for CoD: MW2:

- Lenger SP, trengs ikke så lenge den holder kvaliteten som var i CoD4, men det hadde ikke skadet.
- Co-op.
- En ekstra mode, for eksempel "Terror Zombies".
- Split-screen med datastyrte motstandere, alle online banene og muligheten til å lage en egen klasse med alle våpnene og perksene.
- Samme online del med flere baner, flere våpen og flere perks.
- Ikke kjøretøy!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer -Wraith-:
Mine håp for CoD: MW2:

- Lenger SP, trengs ikke så lenge den holder kvaliteten som var i CoD4, men det hadde ikke skadet.
- Co-op.
- En ekstra mode, for eksempel "Terror Zombies".
- Split-screen med datastyrte motstandere, alle online banene og muligheten til å lage en egen klasse med alle våpnene og perksene.
- Samme online del med flere baner, flere våpen og flere perks.
- Ikke kjøretøy!

FTW
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer -sebastian-:

Ja, det hadde vært kult!

Håper inderlig på at Infinity Ward ikke legger inn kjøretøy i multiplayerdelen, egentlig ikke i singelplayeren heller, men det går greit. CoD-serien passer liksom ikke sammen med kjøretøy...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Sånn customizing som i Army of Two hadde vært kult. OGså vil jeg ha helt splitter nye våpen som XM8 og dropp AK for guds skyld!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!