Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Beste stats i en kamp er:

96 kills - 14 assist - 10 deaths.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Møtte en jævlig stygg fyr for litt siden. Han var 11 år og hadde cheata seg til 10 prestige. Jeg annmeldte han for cheating og jeg sendte en melding til han om å heller bytte spill til Nintendogs eller Viva pinata
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Møtte en jævlig stygg fyr for litt siden. Han var 11 år og hadde cheata seg til 10 prestige. Jeg annmeldte han for cheating og jeg sendte en melding til han om å heller bytte spill til Nintendogs eller Viva pinata


Lol, xD. Hadde passet han fint.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Aldersbasert diskriminering er ikke noe å le av. Med tanke på at du ikke er mer enn 15 år selv...
Du har egentlig "ikke lov" til å spille Modern Warfare 2 engang
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Aldersbasert diskriminering er ikke noe å le av.


Hvorfor ikke? Ler bare når jeg hører små pipestemmer i headsettet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Arawos:
Møtte en jævlig stygg fyr for litt siden. Han var 11 år og hadde cheata seg til 10 prestige. Jeg annmeldte han for cheating og jeg sendte en melding til han om å heller bytte spill til Nintendogs eller Viva pinata


Hvordan anmelder man egentlig ?
  • 0
dere får tro hva dere vil men jeg er i 10 prestige, og nå har jeg lest alle kommentarene mine, og ja så klart har eg cheatet, det står ingen steder at eg nektet det!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer I-360-No-scope-U:
Citerer Arawos:
Møtte en jævlig stygg fyr for litt siden. Han var 11 år og hadde cheata seg til 10 prestige. Jeg annmeldte han for cheating og jeg sendte en melding til han om å heller bytte spill til Nintendogs eller Viva pinata


Hvordan anmelder man egentlig ?

File Complaint ( )
  • 0
Siterer Soraki:
Aldersbasert diskriminering er ikke noe å le av. Med tanke på at du ikke er mer enn 15 år selv...
Du har egentlig "ikke lov" til å spille Modern Warfare 2 engang


Er klar over det, men jeg fikk ikke Xbox før jeg var 13 år og jeg misliker de skrikestemmene som klager, suger, og booster når de først har fått tak i et 18 års aldresgrense spill. SPILL SPILLET PÅ EN VANLIG MÅTE!
Carpe Noctem
  • 0
Multikill i last stand!! m93 raffica + akimbo + last stand = rape
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
Multikill i last stand!! m93 raffica + akimbo + last stand = rape



Last Stand =
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Citerer Spire:Multikill i last stand!! m93 raffica + akimbo + last stand = rape


Last Stand =


Last stand
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Lompi:
dere får tro hva dere vil men jeg er i 10 prestige, og nå har jeg lest alle kommentarene mine, og ja så klart har eg cheatet, det står ingen steder at eg nektet det!


Du driter deg regelrett ut nå, er du klar over det?

Først "skryter" du over at du er i 10th prestige og har spilt i 6 døgn, så sier noen at du enten har hacka, eller at du lyver. Så kommer du med "Hei folkens ka mener dere med at eg jukser? ta og yle dere ned litt!!"
  • 0
Hva betyr egentlig å "yle" seg ned? Har aldri hørt det ordet bli brukt i noen slik sammenheng (forøvrig tror jeg ikke at jeg har hørt det blitt brukt i det hele tatt).
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Hva betyr egentlig å "yle" seg ned? Har aldri hørt det ordet bli brukt i noen slik sammenheng (forøvrig tror jeg ikke at jeg har hørt det blitt brukt i det hele tatt).


Stussa litt på det ordet jeg også
Carpe Noctem
  • 0
Er det hele tatt mulig med Raffica i Last Stand? Er det ikke bare M9?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Er det hele tatt mulig med Raffica i Last Stand? Er det ikke bare M9?
Tror at hvis du har Raffica som second så spiller det ingen rolle.
  • 0
Tror at handguns og mp-er funker i ls
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Faunvik:Er det hele tatt mulig med Raffica i Last Stand? Er det ikke bare M9? Tror at hvis du har Raffica som second så spiller det ingen rolle.


Raffica er den eneste man kan ha av machine pistols i last stand
Carpe Noctem
  • 0
Jeg søkte det opp på Google, ordet "yle". Da fant jeg ut at det var Finlands statlige selskap for TV og radio

Anyway, Raffica er konge med silender og red dot sight
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Jeg søkte det opp på Google, ordet "yle". Da fant jeg ut at det var Finlands statlige selskap for TV og radio


Haha! Like eid som da Arawos (tror jeg det var) for noen sider siden skrev: "det TAR-21 sin tid" i en eller annen sammenheng

Fikk prøvd ut Crash i dag, og det er desidert en av de beste banene som noensinne er laget til et skytespill. Har vært favoritten min i minst to år nå.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Haha! Like eid som da Arawos (tror jeg det var) for noen sider siden skrev: "det TAR-21 sin tid" i en eller annen sammenheng


Haha, når jeg så den setningen tenkte jeg først at den var bare teit, men så innså jeg at den var EKSTREMT teit, så da var den hysterisk!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Og jeg FAL-er i TDM
  • 0
Det finnes folk som er P90 år i strekk! (Tok den? "pen i ti") Det er så mye at man TAR(-21) nesten selvmord og FAL-ler på bakken av sjalusi. Andre folk bare blir emo, begynner å kutte seg og får Scar i ansiktet

Det er gøy å AK(-47)-e i snøen! Hvis det går fortnok skriker man WA(2000)aaa, mens man kjører nedover

Hvis man Striker sin Ranger inni en 1887-model, kan det ofte gå hett for seg, skal jeg si deg!

Jeg har et unikt talent til å fremheve våpens egentlige mening om jeg kan få si det selv!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Å skyte folk?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!