Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer Amphitron:
Citerer Rampage Jackson:Citerer Amphitron:A propos prestige så har jeg et spørsmål. Noen som kan forklare prestige? Hva skjer i prestige og litt sånn? er dessverre low-skill på prestigefronten..



du begynner på level 1 igjen, du mister alt du har fått av våpen og camo's.. MEN du unlocker flere challenges og du kan få flere titler osv.. det er ingen annen bonus en at det gir spillet mer level tid hvis du synes det er gøy og unlocke ting..



Kan man velge å ikke gå inn i prestige? I så fall, hva burde man gjøre?


liker du og drepe folk og få bra stats? ikke gjør det

liker du og klare challenges og få unlocke våpen? gå prestige.

det er valgfritt og gå prestige... du får valget når du treffer level 70 for første gang
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
den må da være i fysisk kontakt med personen for og gjøre skade i virkligheten også vel?... den må i det minste snidde armen for og rive den av..


Så et program på Discovery , og der sa de at pga. hastigheten og lufttrykket til 50 kaliber kula, så ville den rive av armen på et menneske hvis den var ca. 1- 2 cm unna. (I dette tilfellet, Armen)
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
50 kaliber er jo et elendig kaliber, da. Det finnes mye bedre kalibere for snipere som er mere presist og kan gjøre like mye skade. Det spørs på anslagskraften.
  • 0
Siterer Blackwell:
Så et program på Discovery , og der sa de at pga. hastigheten og lufttrykket til 50 kaliber kula, så ville den rive av armen på et menneske hvis den var ca. 1- 2 cm unna. (I dette tilfellet, Armen)


Høres sprøtt ut.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det går i en syk hastighet, så ja, det er sprøtt!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Så på Future Weapons (anbefales) forleden dag, det amerikanske forsvaret holder på å utvikle en kanon som kan skyte i en hastighet av 4 Mach Fire ganger lysets hastighet for svingene!! Tenk dere den killstreaken i form av anti kjøretøys/personel kanoner med tre skudd...
  • 0
Men hallo hvis man vil ha syk realisme kan man bare kjøpe Operation Flashpoint eller noe sånt
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Man klarer aldri å oppnå realisme igjennom spill.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Man klarer aldri å oppnå realisme igjennom spill.

Med mindre spillet blir drittkjedelig å spille. Operation Flashpoint for eksempel.
  • 0
Heh, yup Realisme süx
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Gravkorset:
Så på Future Weapons (anbefales) forleden dag, det amerikanske forsvaret holder på å utvikle en kanon som kan skyte i en hastighet av 4 Mach Fire ganger lysets hastighet for svingene!! Tenk dere den killstreaken i form av anti kjøretøys/personel kanoner med tre skudd...


"kremt" lydens hastighet vel..

hørt at det fines tanks ammo som går på rein kenetisk energi.. bare en metal klump uten sprengstoff men den flerrer tanks-ammo ganski lett! skutt avgåre ganski fort den også vet jeg..

Siterer Gravkorset:
Citerer Taxta:Man klarer aldri å oppnå realisme igjennom spill.

Med mindre spillet blir drittkjedelig å spille. Operation Flashpoint for eksempel.


IMO det spillet er konge gameplay messig long range warfare var fett og nytt.. bare synd A-I er så random, og til tider totalt retard.. pluss grafisk var det veldig middelmådig på konsoll.. kunne hatt et år til i ovnen for og fikset å optimalisert det bedre..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
IMO det spillet er konge gameplay messig long range warfare var fett og nytt.. bare synd A-I er så random, og til tider totalt retard.. pluss grafisk var det veldig middelmådig på konsoll.. kunne hatt et år til i ovnen for og fikset å optimalisert det bedre..


Totalt enig i det siste!! Det virker som om IW bare skyndte seg så mye de kunne for å få gitt ut spillet, istedenfor å finpusse på det. Nå er spillet proppet fullt av feil, og alt kunne vært fjernet om de bare utsatte det til 2010! Selvfølgelig hadde det vært kjipt, men heller et ferdig, bra spill enn et fortsatt bra, men frustrerende(pga. feilene) spill!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Registrerte meg nettopp her etter og har leste en god del av hva dere andre skriver om Modern Warfare 2 og tenkte jeg skulle skrive litt av min mening ang MW2.

For det første må jeg si at jeg er nok en skikkelig Call of duty nerd, er 10'ende Prestige uten noen form for juks på Mw2. Det er faktisk ganske så kjipt å være det ettersom alle kaller meg Cheater, Hacker og diverse negative ting. Kan vel forstå det ettersom det er veldig mye 10'ende Prestige hacker og drit.

Men over til hovedmålet med å skrive her!

Mw2 i seg selv er utrolig bra. Grafikken er super, banene er kule, mange våpen og challenger. (Kunne tenkt meg mer)

Men så er det over til feil i spillet noe som trekker spillet ganske så langt ned.

Prestige Hack, Challenge Hack, Wall Hack, Care Package Hack som sagt MYE forskjellige cheats til Xbox 360 vertfall. Og nå som 2 av sjefene i IW ikke jobber der så kommer det nok ingen Patcher og slikt ut med det første.

Jeg skulle nok klagd MYE mer hvis jeg hadde vert en Core spiller. (For noe drit etter min mening) det fins jo faen ikke noe som helt realistisk i det. Hitmarks og drit. Men nå kommer ikke jeg på noe mer i farta men mer på lager skal jeg bare love.

~ Aleks.
  • 0
Det er også mange småglitcher.
100% treff=bom
100%bom=treff
  • 0
Siterer Nilzo:
Men hallo hvis man vil ha syk realisme kan man bare kjøpe Operation Flashpoint eller noe sånt


Vil ikke akkurat si at det er syk realisme!
Decyfered!
  • 0
Små glitchene er jo ikke noe å bry seg om i forskjell til de skikkelig store Hackene.
  • 0
Siterer svænni:
Det er også mange småglitcher.
100% treff=bom
100%bom=treff


Helt sant

Får det fikset Bullet lag er ikke gøy -.- Ivertfall på killcam da du ser ingen av kulene man skjøt skulle truffet.
  • 0
Siterer GmP x Fiin3sT:
Små glitchene er jo ikke noe å bry seg om i forskjell til de skikkelig store Hackene.


Jo, når det skjer ganske ofte så.
  • 0
Siterer svænni:
Citerer
Jo, når det skjer ganske ofte så.



Hvis DU kunne valgt om de store feilene kunne blitt fikset eller om de små feilene kunne bli fikset tror jeg nok du også ville valgt de store.
  • 0
Siterer GmP x Fiin3sT:
Citerer svænni:Citerer
Jo, når det skjer ganske ofte så.


Hvis DU kunne valgt om de store feilene kunne blitt fikset eller om de små feilene kunne bli fikset tror jeg nok du også ville valgt de store.


De store glitchene har jeg nesten ikke merket noe til, så jeg hadde nok gått for de småe. Småfeilene irriterer meg mest.
  • 0
Jeg merker dem ekstremt godt ettersom jeg er Prestige 10 og får rundt 30-50 meldinger vær dag ang hacking og diverse.
  • 0
Siterer GmP x Fiin3sT:
Jeg merker dem ekstremt godt ettersom jeg er Prestige 10 og får rundt 30-50 meldinger vær dag ang hacking og diverse.


Ser ikke problemet med å bli kalt Hacker.
Jeg er i 7. Prestige, og blir ofte beskyldt for å hacke..
Du skal bare tenke positivt på å bli kalt for hacker, fordi det er jo de som beskylder deg som ikke klarer å si/skrive at det er de som er dårlig...
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Men nå er jo Hacking noe spillerne selv lager og legger inn i spillet, så egentlig kan vel ikke det kalles en "Feil" i spillet, selvom IW kunne ha kommet med en patch som gjorde at det ikke var mulig å bruke disse hackene. Glitcher og andre småfeil igjen er IW sin feil, siden de ikke har finpusset nok på det.

Og tilbake til hackingen igjen, hvorfor det ikke er flere som gjør som Bungie gjør i Halo 3 skjønner jeg virkelig ikke. Hack = Perma ban fra Matchmaking.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er jo virkelig lett for en Shitkid å si at en fyr hacka, bare fordi han eide den Shitkid'n. Noe som igjen resulterer til at folk blir banna fra Matchmakinga uten grunn
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Du vet at det er ganske lett for de som driver serverne å finne ut noen har hacka eller ikke? Har vel blitt kalt hacker X antall ganger i Halo 3, men aldri blitt bannet av den grunn, men jeg har vært borti ordentlige hackere som har blitt bannet. Nå har ikke jeg så veldig mye peiling på systemene som ligger bak slikt, men det å utvikle et system for dette burde da ikke være så vanskelig.

Og i MW 2, så kan du jo se det ganske lett i killcammen om en fyr ser gjennom vegger eller har Aimbot?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!