Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Siterer Blackwell:
Citerer svænni ere snipere, hvilken sensitivitet bruker dere? Jeg bruker 3, men jeg vet at det er altfor lite

Ikke ofte jeg sniper, men bruker 9 på sensitivitet uansett... alt under 9 går for sakte syns jeg

Jeg prøvde 7 i stad. Det var mye bedre. Synes alt over 7 går for fort jeg.
  • 0
noen som bruker fal??? den er rape hvis du skyter drit fort
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer svænni:
eg prøvde 7 i stad. Det var mye bedre. Synes alt over 7 går for fort jeg.

LoL.. Har planer om å skifte til 10 når jeg spiller vanlig...
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Jeg bruker 8 på sensitivitet. Vurderer å prøve 9 ettersom det kan redde deg ut av situasjoner hvor du kjapt må få siktet et sted. Må først ha full kontroll når jeg bruker det da. Har 100% kontroll på 8, uansett hvilket våpen jeg bruker

Jeg har ikke brukt Fal noe særlig, men vet at den er veldig god. Trykker du fort nok er du uslåelig med den
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Jeg bruker mellom 5 og 7 på sensitivity (High+)
Just kill him with your awesome
  • 0
nettopp begynnt og spille det igjen og da bruker jeg enn 5-6, men etter som jeg kommer inn i det kan jeg spille på opptil 9.. 10 blir for drøyt, da bare skyter jeg forbi..

btw, noen som har bruker tmp? begynnte og bruke den ordentlig nå og den er passe bra, men det lille magasinet dreper den.. noen som har extended mag på den?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
btw, noen som har bruker tmp? begynnte og bruke den ordentlig nå og den er passe bra, men det lille magasinet dreper den.. noen som har extended mag på den?

Du lærer!

Fikk Extended mags med den på min kompis' Xbox!
Decyfered!
  • 0
det ultimate våpenet på mw2 er ak-47 (etter min mening) Gikk nettop inn i 2. prestige, men angrer bittert etter å kun ha spilt med ak i to timer Noen andre som digger ak-47?
Selv spiller jeg på sensitivity 8
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
Siterer Spire:
Et fantastisk gevær med RDS og stopping power pro
  • 0
Siterer GetLaidOrDieCrying:
det ultimate våpenet på mw2 er ak-47 (etter min mening) Gikk nettop inn i 2. prestige, men angrer bittert etter å kun ha spilt med ak i to timer Noen andre som digger ak-47?

Du må følge lite med, eller være lite aktiv på forumet, ettersom jeg nesten bare spiller med AK
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
sensitivity en deres var da sykt høy???

jeg bruker 2 til 3!!!!!!!!!!!!!!!!!! over så blir det sånn helt umulig å sikte inn på mennesker langt vekke, dette er ikke med sniper altså

og btw hva er greia med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!! ? skjønner ikke den, hva betyr det
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Høy sensitivitet er bare for pro'ene og ikke for hackerne !!!!!11!1!oneone!!
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
fuk u
  • 0
I LOVE YOU TOO BABY <3
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
OMFG!!!11!!!ELEVEN!!!1

Voldtok gressjøder isted..Var driitgod og vant TDM alene 5 runder på rad Med $N1P3R
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Spire:

RDS på fal er så bugga at det ikke går ann, man treffer jo litt nede til venstre i forhold til prikken. stopping power er heller noe jeg ikke ville gått for. Det har nesten ingen effekt på FAL. WA2000 og FAL har ikke noe mer damage med stopping power. FMJ gir heller ingen ekstra damage hvis folk lurte...

Lagt til 2010-04-12 22:15:
Siterer Blackwell:
Citerer GetLaidOrDieCrying:

Du må følge lite med, eller være lite aktiv på forumet, ettersom jeg nesten bare spiller med AK

ak-47 suger kraftig. dårlige iron sights. ser fucka ut med rds og holo. går heller for tar-21, den har nesten helt like stats, mye bedre iron sights og nesten ingen recoil.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
Citerer Gravkorset:Citerer Spire:

RDS på fal er så bugga at det ikke går ann, man treffer jo litt nede til venstre i forhold til prikken. stopping power er heller noe jeg ikke ville gått for. Det har nesten ingen effekt på FAL. WA2000 og FAL har ikke noe mer damage med stopping power. FMJ gir heller ingen ekstra damage hvis folk lurte...

Lagt til 2010-04-12 22:15:

Citerer Blackwell:Citerer GetLaidOrDieCrying:

ak-47 suger kraftig. dårlige iron sights. ser fucka ut med rds og holo. går heller for tar-21, den har nesten helt like stats, mye bedre iron sights og nesten ingen recoil.

vel etter nesten 5000 kills med tar kan jeg tryggt si at den har " random" recoil..

enig med det du sier at ak er ikke topp notch med noen sights.. men den har faktisk bedre recoil enn tar.. den har litt dårligere iron sights tho.. og lavere fire-rate.. så tar21 er vel teknisk sett bedre..

Lagt til 2010-04-12 23:18:
tror den assult rifle jeg liker aller mest er m4.. treffsiker. høy firerate med stopping power dreper den på 3-4 skudd (3 nærme 4 langt)

den er ace..

Lagt til 2010-04-12 23:19:
for dem som ikke veit..

http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/
  • 0
Etter å ha prøvd å spille core og testet hvem våpen som jeg syntes var bra så kom jeg fram til....

Har testet ut:

Ak-47
Famas
M16A4
ACR
M4A1
Scar-h
FAL

Av de Assult rifles må jeg si FAL og SCAR-H er de beste på Core, på Hardcore er det nesten likegyldig.

Men over til Custom Classene folk bruker på fks Search and destroy(Core). Der bruker de fleste jeg har sett disse perkene på en Rushe Class:

Perk 1:Marathon
Perk 2:Cold-blooded/Stopping Power
Perk 3:Ninja

For en "rushe" class sier jeg bare Greit du kommer deg raskere fram, men prøv å bytt ut Cold-Blooded men Lightweight da merker du forskjellen. Og de fleste bruker UMP som rushe våpen, da trenger du ikke Stopping Power ettersom den er så Overpoweret som den er.

Jeg spiller så å si kun Hardcore Search and destroy, men så testet jeg ut S&D Core og kom ut med 17 kills og 2 død på første runden og 15 kills og 0 død andre runden. Testet flere ganger og kom ut med en bra stats vær gang men mine "Hadcore" classer, så man behøver ikke Stopping power på alt.
  • 0
Siterer Lompi:
fuk u

hacker jævel, du suger.
  • 0
Siterer Spire:

Skjønner ikke hvorfor du sier at Iron Sight'et er dårlig. Jeg brukte bare AK47'en i CoD4 med Iron Sight'et, Og jeg bruker bare AK47'en i MW2 med Extended Mags.
Likevel klarer jeg å plukke ned fiender på andre siden av banen...
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Gjorde det jo bare for å få klasser da.

Det er litt mer ordentlig nå og hvis jeg får fall på et våpen så kan eg lage en egen klasse til den istedenfor å hele tiden tenke på at eg har for liten plass til å gjære det
  • 0
bruker 4
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Lompi:
Gjorde det jo bare for å få klasser da.

Det er litt mer ordentlig nå og hvis jeg får fall på et våpen så kan eg lage en egen klasse til den istedenfor å hele tiden tenke på at eg har for liten plass til å gjære det

fortsatt en hacke jævel
  • 0
Å AK47 er nok den beste AR etter min mening
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
P90 er god med Silencer, AK-47 er god med iron sight.
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!