Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Skyt i gjennom veggen xD
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Siterer F0xHunter:
Det er jo ike IW som bestemmer når et spill skal gis ut, det er Activision-dudsa.

Ja, men det kan ikke gis ut før IW gir beskjed til dem om at det er ferdig.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Er det noen på denne tråden som ser på ThatGuyWhoCamps?

Ikke?!

Han er god, morsom og sakelig med en mange gode tips.

http://www.youtube.com/user/ThatGuyWhoCamps
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Jeg ser på veeeldig mange

Morsom: Tejb

Litt morsom óg genial: SeaNanners

Ekstreeemt god: OpTic DTreats

Ekstreeemt god også: Youtubenavn: Mr360Games. XBL: Dbl Trbl (???) *HUSKER IKKE*

Enda en ekstremt god( ): xColumbine

Ekstreeeemt god er egentlig alle i OpTic klanen

Det finnes naturligvis en haug med andre kjente gamere der ute, men dette er de jeg kom på. Jeg anbefaler å ta en titt

Lagt til 2010-04-13 22:54:
OpTic Predator er vel kanskje mest kjent(?), men jeg mener at DTreats er bedre
  • 0
Siterer Lompi:
Shut the fuck up, fy faen så jævli irriterende du skulle være da jævla fyllik, sånn kom igjen folkens si hva dere vil om meg nå!!!!!!!!!!!!!!! jævla horer

Pass på blodtrykket, vennen
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
HAHAHAHAHAHAHAAA
  • 0
Tejb! TO THE FACE TO THE FACE!!!
  • 0
Oh yeah
Jeg elsket commentaryen hans på skidrow en gang: "I need to work on my silent T's. It's kinda hard you know.. Ooh, that's what she said. Well anyway, I like to get a bigger spread... oo, that's also what she said. No, I like to get a bigger spread on my shotgun...

Lagt til 2010-04-14 00:35:
Nå spilte jeg nettopp en FFA-match på PS3 der det var 12 stykker i én FFA-match. Noen som vet hva som har skjedd?
  • 0
Siterer Kolbukake:

Det finnes naturligvis en haug med andre kjente gamere der ute, men dette er de jeg kom på. Jeg anbefaler å ta en titt

OpTic er oppskrytt.
  • 0
Siterer Kolbukake:

Ååå , Tejb

Men hvorfor følger du ikke med på ONLYUSEmeBLADE? (Sit down!) I tillegg så bør dere følge med på Joehands0me han lager de beste CoD montagene på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=zjgIBR10Efc
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Og som de fleste gjør når de lager en video og legger den ut på Youtube, jo redigerer den rimelig godt. Noe som betyr at dem legger inn det beste dem har gjort under filminga.

Noe jeg selvfølgelig ville gjort selv, men ikke sikkert alle vi ser er så gode som de ser ut til å være ?
  • 0
...derfor synes jeg at montager som inneholder ett kill i hvert klipp suger! Grunnen til at folk ser på montagene til OpTic-folka er at der er det flere nice skudd i hvert klipp. Alle kan være heldig med et quickscope i blant, og de personene putter gjerne ett og ett kill i hvert klipp
  • 0
Soo true :L
  • 0
Jo, btw noen som skal joine Quickscope/No scope match mot meg? Xbox 360.. Gamertag: GmP x Fiin3st

Intervention ffs ;P
  • 0
Siterer Lompi:
Citerer Spire:
Citerer Blackwell:
Citerer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.

Har Extended Mags på alle

har du noen tips??

nei! det er liksom nå du skal si en dritt kommentar til meg

Jeg kan!!! Jævla hacker du er syyykt ræva og får ikke lov til si din mening om det spillet her, sier jo litt når du sier commando er greit ! fornøyd ?
  • 0
Noen som er med på 1on1 cb.eu s&d pc? Legg til "mtabtjo" på steam.
  • 0
Siterer Lompi:
<quote author="Blackwell">Citerer Lompi:
noob tubing er shit commando er greit

Says the Hacker ?

Shut the fuck up, fy faen så jævli irriterende du skulle være da jævla fyllik, sånn kom igjen folkens si hva dere vil om meg nå!!!!!!!!!!!!!!! jævla horer

Du var tøff! Kan jeg få autograf?
  • 0
Siterer Kolbukake:

DTreats hacker -.-' Liker kanskje INuclear, Joehans0me, OpTiC Predator og Small Beans best
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Huh? Utdyp! Eller, hvorfor?

Lagt til 2010-04-14 08:08:
http://www.youtube.com/watch?v=IzOGkfoKVNs Oppskrytt, ja?

Jeg har ikke sagt OpTic er dårlige, for det er dem jo ikke. Men når man spiller public og spiller for det meste mot noobs og quickscoper 24/7, skal man være ganske dårlig om man ikke får noen najs klipp.
  • 0
Noen andre enn meg som elsker å kille boostere?? Er spesielt gøy når de som booster har mikrofon og er norske
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer F0xHunter et er jo ike IW som bestemmer når et spill skal gis ut, det er Activision-dudsa.

Ja, men det kan ikke gis ut før IW gir beskjed til dem om at det er ferdig.

Egentlig ikke. De må hele tiden rekke milestones og slik, fordi Activision bryr seg ikke om spillet er bra, de vil bare tjene penger. Alle på teamet til IW kan ikke pusse på ting osv. Å være spilldesigner er ikke bare å lage baner og kose seg. Det er ofte overtid ol. Og hvis Activision vil ha det ut 2 mådener før det egentlig hadde vært helt polert og fantastisk, kan ikke IW bare si "NEI! Vi er ikke ferdige! Fakk åff!" Da måtte de ha jobba så fort lederene i Activision ville at de skulle ha jobbet.
  • 0
Siterer XXassassinXX:
DTreats hacker -.-' Liker kanskje INuclear, Joehans0me, OpTiC Predator og Small Beans best

Han hacket, ja Men han har angret, beklaget seg, og tatt straffen han fikk fra OpTic. Han er renvasket for min del

Siterer Spire:
Noen andre enn meg som elsker å kille boostere?? Er spesielt gøy når de som booster har mikrofon og er norske

Jeppjeppjepp Fikk faktisk multikill for noen dager siden, når 4(!!!) stykker boostet Det er kjempe gøy, så lenge du finner dem tidsnok

Lagt til 2010-04-14 22:42:
Siterer F0xHunter:
Egentlig ikke. De må hele tiden rekke milestones og slik, fordi Activision bryr seg ikke om spillet er bra, de vil bare tjene penger. Alle på teamet til IW kan ikke pusse på ting osv. Å være spilldesigner er ikke bare å lage baner og kose seg. Det er ofte overtid ol. Og hvis Activision vil ha det ut 2 mådener før det egentlig hadde vært helt polert og fantastisk, kan ikke IW bare si "NEI! Vi er ikke ferdige! Fakk åff!" Da måtte de ha jobba så fort lederene i Activision ville at de skulle ha jobbet.

Så det er det som har skjedd? IW var ikke ferdig, men Activision ville ha det ut med en gang?
  • 0
Siterer Kolbukake:
Lagt til 2010-04-14 22:42:
Citerer F0xHunter:Egentlig ikke. De må hele tiden rekke milestones og slik, fordi Activision bryr seg ikke om spillet er bra, de vil bare tjene penger. Alle på teamet til IW kan ikke pusse på ting osv. Å være spilldesigner er ikke bare å lage baner og kose seg. Det er ofte overtid ol. Og hvis Activision vil ha det ut 2 mådener før det egentlig hadde vært helt polert og fantastisk, kan ikke IW bare si "NEI! Vi er ikke ferdige! Fakk åff!" Da måtte de ha jobba så fort lederene i Activision ville at de skulle ha jobbet.

Så det er det som har skjedd? IW var ikke ferdig, men Activision ville ha det ut med en gang?

Three Words:Money, Money and Money
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!