Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Jeg er litt i tvil nå. Jeg vet ikke om jeg skal hate Infinity Ward eller Activision

Lagt til 2010-04-15 00:07:
Men så må jeg legge til at det at IW lagde commando slik at du kan lounge over halve banen er patetisk!! De kunne kanskje ikke forutsett at n00b tübere skulle bli så ... "n00b tübende"
Jeg synes at combat knifen skulle vært mye mer lik den på BC2. 3 grunner:
1. Det er ikke mulig å dra opp en kniv så fort som på MW2
2. Hadde det vært ekte hadde ikke kniven kommet gjennom klærne på den som ble knifet en gang(kanskje militia )
3. Jeg mener at den skal kun brukes til å ta folk "silent", gjerne når du kommer bak dem. Man bruker våpenet hvis man kommer i kamp med en fyr
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Nei det er ikke noe i veien med kniven Det som er med commado er at den fjerner formålet med kniven Kniven skal du bruke hvis d er 1vs1 i nærkamp, ikke for og fly 5 meter rett frem
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer XXassassinXX:
DTreats hacker -.-' Liker kanskje INuclear, Joehans0me, OpTiC Predator og Small Beans best

Han hacket, ja Men han har angret, beklaget seg, og tatt straffen han fikk fra OpTic. Han er renvasket for min del

Hva fikk han som straff?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Citerer Kolbukake:
Citerer XXassassinXX:
DTreats hacker -.-' Liker kanskje INuclear, Joehans0me, OpTiC Predator og Small Beans best

Han hacket, ja Men han har angret, beklaget seg, og tatt straffen han fikk fra OpTic. Han er renvasket for min del

Hva fikk han som straff?

Laget hans ble diskvalifisert i Frag Cup, det er alt jeg vet. Sånn som jeg forstod det var det sånn at han hadde blitt invitert til en kamp og da han joinet fikk han plutselig en fjerde perk istedenfor en granat og at han glemte å skru det av da de begynte å spille kampen.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Er på rank 17 i andre prestige
  • 0
it`s so funny in a rich mans world
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Hva fikk han som straff?

- Måtte nå lvl. 70 på ærlig vis.

- Gjøre dualcommentary med tre forskjellige personer fra OpTic-forumet.

- Han har ikke adgang til OpTic Nation

- Får ikke sponsor-produkter de neste to månedene

Det er vel straff nok?

Lagt til 2010-04-15 17:23:
Siterer Nilzo:
Nei det er ikke noe i veien med kniven Det som er med commado er at den fjerner formålet med kniven Kniven skal du bruke hvis d er 1vs1 i nærkamp, ikke for og fly 5 meter rett frem

Tenk realistisk, selv om MW2 ikke er det i det hele tatt
Man kommer med et våpen i hånden, og ser en annen person 10 meter fra deg som også har våpen. Hva gjør man? Det kan være at kamikaze-folk hadde løpt bort mens han cooked en granat, men ALLE andre ville brukt våpenet, og skjøtet!
  • 0
Bare se We were soldiers... Der går ene japsen kazi, uten commando dog...
Decyfered!
  • 0
Siterer Lompi:
it`s so funny in a rich mans world

Ingen vil prate med deg, gå å legg deg i fosterstilling
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Hva er forskjellen i vanskelighetsgrad på spec-ops ved en player og to player? Blir det flere fiender? Eller er det lettere med to player?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
noen som vet om det blir dobbel xp for ps3??
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Kolbukake:
På 1:18 er vel et utmerket eksempel på Commando?

Prakteksemplar!
Decyfered!
  • 0
Hva er vitsen med å bruke sniper? Man kan jo snipe med kniv.
  • 0
Voldsomt så mange som hacker gamene nå for tiden. Har komt inn på no-gravity-servers to ganger den siste uka! Var heldigvis ikke XP-boost da.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
@ Kolbukake: Activision. Hat Activision.
Du vet at de fleste hoved-designerene hopper av IW nå? MW2 kommer til å bli det siste bra MW-spillet, for nå tar Activision over, og de elsker å melke!
Forvent CoD-strategi, racing og guitar hero innen to år.
  • 0
Er det bare jeg som har opplevd å blitt wallbanged av comando? Skjedd to ganger idag... Jeg ser en fyr men går inn døra igjen, men så stikker faen meg idioten igjennom veggen og jeg dør...... Helt idiotisk
  • 0
Spiller folk MW2 fortsatt?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Forvent CoD-strategi, racing og guitar hero innen to år

Guitar Hero ja, den idéen skulle jeg gjerne likt å ha sett i praksis. Like idiotisk som Guitar Hero filmen, men den ble jo heldigvis avlyst ganske kjapt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Taxta:

Belive it or not
  • 0
Siterer Taxta:

Beste posten jeg har sett på uker!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer F0xHunter:
@ Kolbukake: Activision. Hat Activision.
Du vet at de fleste hoved-designerene hopper av IW nå? MW2 kommer til å bli det siste bra MW-spillet, for nå tar Activision over, og de elsker å melke!
Forvent CoD-strategi, racing og guitar hero innen to år.

Ja, jeg vet
Er det Activision eller IW som har copyright på CoD-spillene?
  • 0
Siterer Taxta:

Du blir avhengig
  • 0
Siterer fantomena:
Er på rank 17 i andre prestige

39 i fjerde
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Nilzo:
Du blir avhengig

Var kanskje litt avhengig en liten stund jeg og. Men etterhvert så innså jeg hvor dårlig balansert spillet er. Mye små drittfeil. Man blir bare irritert av å spille til slutt.
Og så har det blitt kjedelig. Og de nye banene var ikke akkurat noe å skryte av.
Et par nye perks og våpen hadde kanskje gjort susen. Men jeg trur ikke jeg kommer til å spille MW2 noe særlig mer. Har bedre ting å gjøre på.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!