Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Siterer Faunvik:
Citerer Spire:
Level refleflekterer ikke skill i mw2, hvs du tror det er du jævlig dum.

Det gjør vel ikke det... Men hvis en 10th prestige lvl 70 blir grusa ser de hvor n00b han er som har hacka eller boosta!

Hvordan kan du være sikker på at han er hacka/boosta da?? Finnes jo folk i 10 prestige med no skill som bare har spilt mye

Siterer Notori0us Me:
jeg har et spørsmål. Jeg bruker barret 50 cal med stopping power, uten silencer. Jeg har hørt at stopping power ikke har noen effekt på W2000, og siden barret og den har samme damage multipliers og alt, gjelder det samme for barret?

barret har ikke samme damage multipliers som wa2000.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
Hvordan kan du være sikker på at han er hacka/boosta da?? Finnes jo folk i 10 prestige med no skill som bare har spilt mye

Skal godt gjøres å ha lite eller ingen skills når du har spilt så mye...

Men hey! Det får de jo til å se ekstra dårlige ut!
Decyfered!
  • 0
Siterer Spire:
Citerer Faunvik:Citerer Spire:
Level refleflekterer ikke skill i mw2, hvs du tror det er du jævlig dum.

Det gjør vel ikke det... Men hvis en 10th prestige lvl 70 blir grusa ser de hvor n00b han er som har hacka eller boosta!

Citerer Notori0us Me:jeg har et spørsmål. Jeg bruker barret 50 cal med stopping power, uten silencer. Jeg har hørt at stopping power ikke har noen effekt på W2000, og siden barret og den har samme damage multipliers og alt, gjelder det samme for barret?
barret har ikke samme damage multipliers som wa2000.

Det står det på cod wiki da?
Hva er isåfall forskjellen?
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
barrett har
1,5 hodet
1,5 hals
1,5 brystkasse
1,1 mage
1,0 armer/bein

70(skade uten silencer)* 1,4(stopping power=98* 1,1= 107 (man har 100 helse totalt)

walther har
1,5 hodet
1,5hals
1,5 brystkasse
1,0 armer/bein/mage

70*1,4=98*1,0= 98 altså man må ha 2 skudd selv med stopping power..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
barrett har
1,5 hodet
1,5 hals
1,5 brystkasse
1,1 mage
1,0 armer/bein

70(skade uten silencer)* 1,4(stopping power=98* 1,1= 107 (man har 100 helse totalt)

walther har
1,5 hodet
1,5hals
1,5 brystkasse
1,0 armer/bein/mage

Mattegeni
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
barrett har
1,5 hodet
1,5 hals
1,5 brystkasse
1,1 mage
1,0 armer/bein

walther har
1,5 hodet
1,5hals
1,5 brystkasse
1,0 armer/bein/mage

Sååå, det vil si at Barrett er kraftigere en WA?
Tusen takk for utregningene forresten, appriciated! (y)
  • 0
Jeg føler at Walter og M21 nesten alltid trenger 2 skudd. Intervention og Barrett får nesten alltid "one shot..one kill".
M21 bruker jeg ikke så ofte, men når jeg bruker den, bruker jeg den som en AR med ACOG. Den har høy damage, høy rate of fire og nesten null rekyl. Ganske likt AR, altså
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
jeg er nå 80 kills unna 1000 kills med ac130
ca 100 kills unna 1000 kills med harrier

etter det er det på tide og bytte dem ut.. brukt harrier og ac130 siden jeg fikk spillet mer eller mindre..
  • 0
WOW!! Det er mye! Nå for tiden er vel kanskje AC130 best ettersom Chopper blir skutt ned med en gang. I begynnelsen etter utgivelsen var det ingen som skjøt ned, så da var vel Chopper Gunner best Jeg varierer, men bruker mest Chopper Gunner.
  • 0
Det var litt passe irriterende nettopp :/ Jeg bestemte meg for å få en ny høyeste killstreak, siden jeg så at Afghan kom, så jeg satte Harrier, Pawe Low og Chopper Gunner på killstreak rewardsene. Men selvfølgelig klarte jeg å dumme meg med Pawe Lowen. Jeg gikk bak en fyr, og called in Pawe Lowen, men så kom det en n00b tüber og tok han fyren foran meg. Og siden Pawe Lowen er så effektiv fikk jeg ikke tid til å ta en annen før den fikk kills, så jeg var doomed. Jeg hadde Chopper Gunneren da, men det hadde blitt mye høyere hvis Pawe Lowen hadde gjeldt :/
Den høyeste er altså på 36, og jeg klarte da IKKE å få mer

Og, for de som ikke vet. Pawe Lowen gjelder på killstreaken, hvis DU får et kill med våpenet etter du har called in, men før den får kills for deg.
  • 0
ingen som hadde stinger den første måneden( grovt sett var det mange noobs da som ikke hadde nådd level 30 enda) pluss etter care packeg glitchene har folk blitt flittigere med og skyte ned killstreaks enn det de var før..

derfor er nok ac130 den beste killstreaken ja.. likevel bytter jeg den ut så snart jeg får meg emblemet for 1000 kills med den.. samme gjelder harrier..

blir det nok

pred
heli
pawelow

Lagt til 2010-04-23 01:26:
Siterer Kolbukake:
Og, for de som ikke vet. Pawe Lowen gjelder på killstreaken, hvis DU får et kill med våpenet etter du har called in, men før den får kills for deg.

det vet jeg ikke noe om men den gjelder i allefall hvis du ikke har død enda..

Lagt til 2010-04-23 01:26:
btw pawlow er blit patchet på 360 ( har jeg hørt allefall) ogvil vel bli det snart på ps3 også... I hope..
  • 0
YES!! Skjønner ikke hvorfor ikke de har gjort noe med den for leenge siden! Det er vel ikke så vanskelig?
  • 0
Xboxen min sa hadet idag får ikke spilt Mw2 nå :/
  • 0
Siterer EXcrack:
Xboxen min sa hadet idag får ikke spilt Mw2 nå :/

Uffa meg. Har du tenk å sende den til reprasjon eller kjøpe en ny en? For hvis du har tenkt å kjøpe en ny en, så kan du åpne den (ødelagte xboxen) og støvsuge den litt. Det høres innmari dumt ut, men det funka faktisk på meg. Hvis du skal sende den til reprasjon burde du IKKE gjøre det, siden garantien går ut når du åpner den.
  • 0
Siterer Stupebrett:
Citerer EXcrack:Xboxen min sa hadet idag får ikke spilt Mw2 nå :/

Uffa meg. Har du tenk å sende den til reprasjon eller kjøpe en ny en? For hvis du har tenkt å kjøpe en ny en, så kan du åpne den (ødelagte xboxen) og støvsuge den litt. Det høres innmari dumt ut, men det funka faktisk på meg. Hvis du skal sende den til reprasjon burde du IKKE gjøre det, siden garantien går ut når du åpner den.

Kan umuligt være støv da jeg fikk den xboxen for 2uker siden
  • 0
send den inn. Jeg fikk tilbake en helt ny 10 dager etter at dem kom på døra og henta den, bra service!
  • 0
Mw2 suger :/

Bedre å spille noe annet, for de mappene er sykt kjedelig etter å ha spilt dem i halvt år nå. Blir digg med 4 nye kart men det er aaaaaaltfor lite hvis man skal bli hekta igjen som den første uka spillet kom ut.
  • 0
Jeg har digget det siden det kom ut, men det er mer frustrerende med alle knife monkeys og n00b tübers OOOGGGG DE HELVETES DRITT SERVERNE!! :/
Jeg har aldri vært avhengig. Jeg klarer å slå av når jeg skal noe, men det er så gøy at jeg spiller det nesten hele tiden uansett
  • 0
Siterer Kolbukake:
Jeg har digget det siden det kom ut, men det er mer frustrerende med alle knife monkeys og n00b tübers OOOGGGG DE HELVETES DRITT SERVERNE!! :/
Jeg har aldri vært avhengig. Jeg klarer å slå av når jeg skal noe, men det er så gøy at jeg spiller det nesten hele tiden uansett

Ja narkotisk dritt
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
nå er det faen meg boostere i domination.. på 5-6 kamper i dag måtte jeg 2 stk.. pluss 2-3 stk i går på HQ...

Lagt til 2010-04-25 05:05:
skaff dedikerte servere
fjern commando
fjern one man army
fjern tactical insertion
fjern at killstreak bygger på hverandre

og dette spillet ville virkelig vært utrolig bra..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
nå er det faen meg boostere i domination.. på 5-6 kamper i dag måtte jeg 2 stk.. pluss 2-3 stk i går på HQ...

Boostere er jo bare sååå digg!
Decyfered!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fjern commando
fjern one man army
fjern tactical insertion

Nei nå må dere slutte å klage, spillet er helt utrolig vanvittig bra sånn som det er den dag i dag. Spill dette konge spillet eller la være hvis små "feil" som de du ramser opp plager dere så fryktelig.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Hvis dere ikke liker spillet, spill noe annet.
  • 0
Siterer Faunvik:

Ikke i domination, eller andre gamemodes enn FFA, for det er bare i FFA jeg ser etter boostere..
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Rampage Jackson:nå er det faen meg boostere i domination.. på 5-6 kamper i dag måtte jeg 2 stk.. pluss 2-3 stk i går på HQ...

at de skal få pawelow chopper gunner nuke gratis er faen ikke dig..

Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:fjern commando

fjern one man army

fjern tactical insertion

Nei nå må dere slutte å klage, spillet er helt utrolig vanvittig bra sånn som det er den dag i dag. Spill dette konge spillet eller la være hvis små "feil" som de du ramser opp plager dere så fryktelig.

"små feil" hvordan faen kan dette være små feil, det gjør at uansett hvor god du er i spillet så kan en som akkurat har pluket opp kontrollen drepe deg LETT... det er bullshit, et online spill som er competetivt ( eller i allefall prøver) kan ikke ha slike urettferdige elementer og likevel prøve og være et seriøst spill..

den beste spilleren og det beste laget bør vinne.. ikke den feigeste og den nyeste spilleren..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!