Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Kanskje jeg liker de så godt fordi jeg favoriserer booster hunt framfor konvensjonell spillig!
Decyfered!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
"små feil" hvordan faen kan dette være små feil, det gjør at uansett hvor god du er i spillet så kan en som akkurat har pluket opp kontrollen drepe deg LETT... det er bullshit, et online spill som er competetivt ( eller i allefall prøver) kan ikke ha slike urettferdige elementer og likevel prøve og være et seriøst spill..

den beste spilleren og det beste laget bør vinne.. ikke den feigeste og den nyeste spilleren..


Etter min erfaring vinner alltid det beste laget. Om én og annen person bruker GL og One Man Army skulle ikke det ha så mye å si. Spillet er sånn som det er, get used to it eller spill noe annet.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
W00t! Snart på side 300...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Can't wait.
  • 0
OMG START SPAMM NAOO LOLOLOL
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
OMG ! BEEEEEENNNNNDDDDIIIKKK99999922222222000000 SIIIIIIER JEEEEG SKAAAAAAAAAL SPÆMME
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Og jeg sier at du ikke skal spamme

Hva er deres favorittvåpen egentlig?
Jeg liker best intervention...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Og jeg sier at du ikke skal spamme

Hva er deres favorittvåpen egentlig?
Jeg liker best intervention...


MP5K akkurat nå, grunn: BULLETHELL
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg hakke peiling!! Må vel være Intervention, TAR-21, M93 Raffica, Glock 18, AK-47 eller SCAR-H. Altså, jeg hakke peiling hva jeg liker best
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:"små feil" hvordan faen kan dette være små feil, det gjør at uansett hvor god du er i spillet så kan en som akkurat har pluket opp kontrollen drepe deg LETT... det er bullshit, et online spill som er competetivt ( eller i allefall prøver) kan ikke ha slike urettferdige elementer og likevel prøve og være et seriøst spill..



den beste spilleren og det beste laget bør vinne.. ikke den feigeste og den nyeste spilleren..



Etter min erfaring vinner alltid det beste laget. Om én og annen person bruker GL og One Man Army skulle ikke det ha så mye å si. Spillet er sånn som det er, get used to it eller spill noe annet.


sterke argumenter du kommer med der gitt.... (sarkasme)

ville ikke blitt overasket om du er en av de som flyr rund med commando og one man army noobtube..

blir som og fortelle hitler at og drepe jøder er feil, så jeg skal ikke prøve og overtale deg..

spillet er ubalansert og det er faktum, at du ikke har noe problem med det betyr ikke at det ikke er der..
  • 0
Nå nettopp opplevde jeg et prakteksemplar som støtter Rampage. En n00b tüber, som ikke brukte annet enn tuberen vant en FFA match, foran meg! Jeg sendte ham straks en hat-melding, men var så jævlig pissed off at jeg ikke gadd å bli online for å vente på svar.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Akimbo desert eagle er ganske ownage.
  • 0
jeg bruker oma, danger close, noob tube. det er rape!!!!1111
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
jeg bruker oma, danger close, noob tube. det er rape!!!!1111


Du fortjener døden, ved steining helst.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
ville ikke blitt overasket om du er en av de som flyr rund med commando og one man army noobtube..

blir som og fortelle hitler at og drepe jøder er feil, så jeg skal ikke prøve og overtale deg..

spillet er ubalansert og det er faktum, at du ikke har noe problem med det betyr ikke at det ikke er der..


One man army har jeg brukt én gang og GL har jeg brukt for å låse opp flere ting til våpnene. Commando bruker jeg stadig vekk, til gjengjeld får jeg ikke brukt andre perker som kan være akkurat like effektive. Du tror vel ikke at det hadde hjulpet å prøve å overtale Hitler om at det var galt å drepe jøder, for det hadde det ikke, samme her, derfor prøver jeg ikke. Jeg sier bare at du og alle andre ikke trenger å klage på spillet hvis dere synes det er så ubalansert, la være å spille det da. Jeg skjønner hvis dere ikke klarer det, for det er et sinnsykt bra spill. Men det er garantert flere som vil ha spillet sånn som det er i dag, så ingenting kommer til å bli fjernet.

Siterer Periso:
Hva er deres favorittvåpen egentlig?


Throwing knife!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Det eneste som er positivt med commando er at nār man får pro mister man ikke liv ved å falle Ned fra høye plasser
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer -Wraith-:
det er garantert flere som vil ha spillet sånn som det er i dag, så ingenting kommer til å bli fjernet.


så klart ikke, grunnen til det er at folk som deg ikke skal føle seg utelatt, eneste grunnent il at spillet er så populært er fordi at det er så satans casual, at dårlige folk som deg kan gjøre det bra i spillet å ha det gøy, mens folk som er dedikerte/nerder/gode i FPS ikke skal få ha overtak, og det er bullshit.


og slutt å kopier mine argumenter, skaff deg dine egene, brødhue..
  • 0
Kopiere dine argumenter? Jeg må da få lov til å svare på de. Og det er forresten ingen grunn for å begynne å blåse seg opp.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Ok bare en måte og bli enig Kjøøør avstemming!!!

Jeg Stemmer for Rampage Jackson

Rampage Jackson: 1

-Wraith-: 0
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
så klart ikke, grunnen til det er at folk som deg ikke skal føle seg utelatt, eneste grunnent il at spillet er så populært er fordi at det er så satans casual, at dårlige folk som deg kan gjøre det bra i spillet å ha det gøy, mens folk som er dedikerte/nerder/gode i FPS ikke skal få ha overtak, og det er bullshit.


Jeg som stadig vekk bare spiller FPS-spill har mye overtak. Og MW2 er et n00b-venlig spill, noe som er bra. Da er det lett å komme seg inn i spillet å bli god.
Hvis folk folk er dårlig så er de ikke bra, det sier seg selv. Sååå... jeg er ganske uenig.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
POST NR 2 000!!!!!111!!!!!

STEM POSITIVT PÅ GO'GUTTEN SJØLV, OG FÅ EN STEMME TILBAKE! 100% TILBAKE GATANTI!
  • 0
Siterer Stupebrett:
Akimbo desert eagle er ganske ownage.

Desert Eagle suuuuuger i forhold til Magnum. Jeg har akimbo på deagle, og vet at du må være innen en radius på 2 in-game meter for å klare å drepe med den. Magnum eier, Desert Eagle suger. Ferdig med det

Siterer Spire:
jeg bruker oma, danger close, noob tube. det er homofilt!!!!1111


Siterer blyantkvesser:
Det eneste som er positivt med commando er at n&#257;r man får pro mister man ikke liv ved å falle Ned fra høye plasser

Det er også det eneste som er bra med den. Jeg bruker ALDRI commando lenger. Ninja er 100 ganger bedre, og hvis du ikke har unlocked Ninja bruker du Steady Aim. Ferdig med det, også!

Siterer Nilzo:
Ok bare en måte og bli enig Kjøøør avstemming!!!

Jeg Stemmer for Rampage Jackson

Rampage Jackson: 1

-Wraith-: 0


Må nok gå for Rampage jeg også.. 2-0!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Når kommer map packen til ps3 ? og kommer det dobbel xp til ps3.
  • 0
Den kommer 4. mai, og det blir nok ikke dobbel XP-weekend
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer I-360-No-scope-U:
Når kommer map packen til ps3 ? og kommer det dobbel xp til ps3.


5. mai.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!