Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Håper de lager det mer realistisk, mye i Modern warfare føles bare så utrolig feil...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Håper de lager det mer realistisk, mye i Modern warfare føles bare så utrolig feil...

Hmmm... Hva?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

Som hva? Det eneste jeg ser på som urrealistisk er hvordan du kan hoppe, sprette og løpe rundt med en RPG i hånda xD
En Fuego!
  • 0
Siterer rumpestump:
Sånn customizing som i Army of Two hadde vært kult. OGså vil jeg ha helt splitter nye våpen som XM8 og dropp AK for guds skyld!

helt enig...
lei av å se de samma våpna i alle skytespill.

liker ikke cod5 forde våpna er så gamle og dorlige
Kua sier mooo!
  • 0
Siterer disilas:
liker ikke cod5 forde våpna er så gamle og dorlige

utrolig dårligt argument, CoD5 er jo kjempe gøy pågrunn av våpena, vi har jo til og med flammekaster

Jeg tror CoD 6 kommer til å slite med å slå Killzone 2 uansett.
  • 0
utrolig dårligt argument, CoD5 er jo kjempe gøy pågrunn av våpena, vi har jo til og med flammekaster

spillet er kult, ikke misforstå, men jeg er bare så sinsykt lei av 2. verdenskrig.
etter flere timer med spill som medal of honor skjønner du nok hva jeg mener.

synes du disse våpna er kule har du sikker ikke spilt mange spill som er fra andre verdenskrig.
Kua sier mooo!
  • 0
  • Rev
  • Rev
2. verdenskrig er brukt opp. Man må se fremover eller finne noe tidsaktuelt.
  • 0
Siterer Rev:

Vil ikke si at det er brukt opp da, det er akuratt det samme som å si at bilspill er brukt opp. Vi trenger bare noe nytt i 2. verdenskrig, kansje slik at det hadde blitt en mye større krigsfølelse.
  • 0
Siterer Gamer123:
Som hva? Det eneste jeg ser på som urrealistisk er hvordan du kan hoppe, sprette og løpe rundt med en RPG i hånda xD

Ja feks... Det føles litt spess å se en spiller som heter xXxÜber1337xXx komme løpende/hoppende ut fra et hushjørne, hoppe opp og headshote deg mitt i hodet med en 50 cal sniper rifle... Det blir bare feil... Den sniperen er helt vanvittig tung! Det er også mange andre ting, som at man på magisk vi fyller opp liv og at alle konstant løper rundt som aper og skyter hverandre. Hallo? Hva med taktikk og slikt? I CoD4 blir man jo hele tiden belønet om man løper ryndt med våpenet sitt og skyter, og det syns jeg blir helt feil, og laaangt fra realistisk...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Gamer123:

Ja feks... Det føles litt spess å se en spiller som heter xXxÜber1337xXx komme løpende/hoppende ut fra et hushjørne, hoppe opp og headshote deg mitt i hodet med en 50 cal sniper rifle... Det blir bare feil... Den sniperen er helt vanvittig tung! Det er også mange andre ting, som at man på magisk vi fyller opp liv og at alle konstant løper rundt som aper og skyter hverandre. Hallo? Hva med taktikk og slikt? I CoD4 blir man jo hele tiden belønet om man løper ryndt med våpenet sitt og skyter, og det syns jeg blir helt feil, og laaangt fra realistisk...

Håper ikke de endrer noe med det der. Synes spillets styring er toppkarakter på CoD4. Håper bare de legger til flere perks, maps, noen ting man får istedet for bare en ny logo på prestidge. At de skal gå for noe sykt realistisk håper jeg ikke!
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Ja, men å hoppe opp sidlengs (etter at man har spurtet 40 meter) og så headshote en annen spiller med en 50 cal sniper rifle? Det får da være grenser... Jo tyngre våpen man har, jo kortere burde man kunne sprinte, og jo lavere burde man kunne hoppe...
  • 0
Siterer disilas:
lei av å se de samma våpna i alle skytespill.

Så kjøp en science fiction-shooter! De samme våpenene går igjen fordi det er de som finnes. Hva vil du de skal fjøre?

Siterer Rev:

Ville ikke si WW2 er oppbrukt, men det er altfor mange dårlige WW2-spill. Lag noe WW2 med kvaliteten til CoD4 så snakker vi.

Siterer Crazy Kraken:

Såklart er det ikke realistisk, men det funker, slik er CoD. Ville du spilt et spill der du bare kan springe et en kort avstand, ikke klare å klatre over noe som helst, spille mini-games som "clean your rifle", osv. No-scoping er ganske idiotisk ja, men mange lucker bare eller vet hvor rifla skyter med hip-fire og det vil de nok alltid klare å utnytte.
Jeg ville heller klaget over folk som springer langt med MGer, det er mer urealistisk; de bærer mye mer ammunisjon og mye tyngre våpen enn snipere.

Vil du ha realisme, kjøp Killzone 2. Skal være rimelig realistisk.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Gamer123 om hva? Det eneste jeg ser på som urrealistisk er hvordan du kan hoppe, sprette og løpe rundt med en RPG i hånda xD

Raibow six?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer rumpestump:
OGså vil jeg ha helt splitter nye våpen som XM8 og dropp AK for guds skyld!

XM8 ble vel aldri sendt ut til soldater, da prosjektet ble avlylst?
Det er heller ikke så enkelt som å droppe AK'en. Det er tidenes mest produserte skytevåpen, og har spillt en viktig rolle i utallige kriger og konfilkter.
Men jeg er enig i at vi gjerne kunne sett litt nyere våpen i CoD:MW2, som f.eks. MP7, SCAR, HK416, osv.
Det hadde også vært stilig om man kunne tilpasse assault rifler med ordentlig scope, slik man kan i Rainbow Six.

Personlig håper jeg bare at Infinity Ward ikke gjør noe dumt som ødelegger hele spillet. Av en eller annen grunn kan jeg se for meg at de legger til kjøretøy, eller noe annet som ødelegger den fine flyten 4'ern hadde.
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jeg må skaffe meg beta nøkkel hvis betaen kommer til 360!!11!!
  • 0
citerer Love-playstation
Så kjøp en science fiction-shooter! De samme våpenene går igjen fordi det er de som finnes. Hva vil du de skal fjøre?

finne på nye våpen
Kua sier mooo!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Håper på fete nye prestige merker!

Siterer Crazy Kraken:

Cod4 hadde ikke vært gøy om det var som Rainbow six, cause it sucks! Jeg syntes det er artig å no-scope, c4 maltraktere og spamme med RPG.

Håper veldig på at det kommer INGEN kjøretøy. Det har aldri passet inni CoD serien, men Treyarch bare "Fuck that! Lets make some tanks that can take 4 satchel charges, 4 rockets, 6 grenades and 7 rifle granades!!!!". Er enig med noen her, om at det skal ikke komme så altfor store baner. Føles helt feil. Håper og på at man kan costumize mer på våpnene dine, med nye attachments osv....

Fler perks er og velkommen!! Infinity Ward brukte veldig mye tid på banene. Mange fete gjemme steder og artige spotter. Ny våpen må og komme.

Plz Infinity! Har sendt mail om dette( mer detaljert og på engelsk) selv om det blir "cod4,5" bryr jeg meg ikke. Digger cod4 ennå og vil forstsette med det, BRING IT ON!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Rev
  • Rev
Må si meg enig. Cod MW2 kan godt beholde det aller meste av cod 4. De kan legge til noen ting som de gjorde fra cod 3 til cod 4 (perks, attachments osv), så lenge de beholder gameplayet i cod 4.
  • 0
Siterer disilas:
citerer Love-playstation

finne på nye våpen

Som?
  • 0
Glock 19, XM8, HK4116/417, MP7, MPT-9K, P225 , G36 osv?
Men jeg syntes at dem har med de viktigste våpnene, kan liksom ikke se for meg et realistisk krigsspill uten en AK47, M4, M1911 osv, kunne spart seg for den helvetes deagelen da-.-
  • 0
Det jeg håper mest på er de samme våpene pluss noen nye, ingen fly, helikoptere eller noe annet. Håper på mange sniper baner, der det svarer seg å være sniper, ikke assult. Snø tema hadde vert kult på noen baner, der man får snø kamuflasje, ikke dumt, og kanskje før BFBC2 kommer ut;)

Det som er nevnt tidligere er jo det med pistol uprgade. NEITAKK! Bruker nesten aldri pistol, unntatt når jeg går tom for skudd;) Masse mer Perks, medium og små baner, slik at det blir heftig krigføring.

Det viktigeste de bør gjøre er 2 ting: Beholde konrtollsystemet (fordi RE5 sucks, så jeg håper at det ikke blir noe sånt) det andre er å få våpene mer realistiske, man kan ikke skyte med P90 300 m og treffe med 10 skudd etterhverandre? Så gjør som de har gjort i COD5, litt mer ekte, bevegelige våpen.

Lykke til IW, håper dette å Killzone 2 blir årets to beste FPS spill i 09;)
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Som?

Vet ikke, det er spilleutviklerenes jobb å finne på...
Det finnes et hav av muligheter.
Kua sier mooo!
  • 0
Egentlig ikke. De bruker jo våpenene som SAS og US Army bruker..
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Egentlig ikke. De bruker jo våpenene som SAS og US Army bruker..

Mm, så bort med Dester Eagle!!1
Neida, skal stoppe mitt lille korstog.
Men har noen fått med seg hvem "Zeh ENEMY!" er denne gangen?
Kan vell egentlig regne med et land i midtøsten, Iran elns, men kanskje Kina?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Desert eagle nei!

Kanskje Norge og Sverige er de slemme nå?
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!