Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Delvis ^^ Jeg lå der stort sett..hvis det kom flere samtidig tok jeg bare en av dem Det skjedde forsåvidt to ganger, ettersom matchen endte 2-2
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Wohoo fikk endelig tilbake steam accounten min <3
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:

Totally awesome! Gratulerer!
Decyfered!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer bendik920:

Godt å høre!

Har forresten stemt bra på dere som holder forum-tråden i live! Jeg synes alle dere snakker veldig godt for dere selv, så klapp på skulderen fra meg!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Siterer Hk0n:
Citerer bendik920:Wohoo fikk endelig tilbake steam accounten min <3

Godt å høre!

Har forresten stemt bra på dere som holder forum-tråden i live! Jeg synes alle dere snakker veldig godt for dere selv, så klapp på skulderen fra meg!

me2? :cutesmileyface:
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer NewAge:
Citerer Hk0n:
Citerer bendik920:Wohoo fikk endelig tilbake steam accounten min <3

Godt å høre!

me2? :cutesmileyface:

Det gjorde jeg nesten med en gang ;)
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Fant randomly ut at jeg skulle ha en account der jeg ikke gjorde noe annet enn knifing og n00b tübing :lol
Mange blir nok pissed off, men til gjengjeld fyrer jeg jo ikke av et eneste skudd

Lagt til 2010-08-24 20:25:
Litt OnlyuseMEbladeish, men jeg bruker nesten aldri kniv
  • 0
OnlyuseMEbladeandN00bTubeLOLOLIpwndunowrageyousucKer!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hver person jeg får til å ragequitte er en personlig suksess! Dessverre har jeg ikke hatt den store interessen for å løpe rundt og være n00be TryHard.. Men jeg tenkte dette ville bli artig
  • 0
Har ikke spilte MW2 på over en uke!
Just kill him with your awesome
  • 0
Visste dere at gunit (han som faka nuke) var født i norge?(rofl)
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
Siterer Spire:

Det er litt snodig Gjør ham ikke mindre irriterende for det, da.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Matscoolio:
Citerer Spire:

Jeg har ikke hørt om denne gunit, oppdater meg?
  • 0
Siterer Hk0n:
Citerer Matscoolio:Citerer Spire:

Jeg har ikke hørt om denne gunit, oppdater meg?

HEY GUIYS SHAGGY HERE!!! er introen hans Han faked "verdens raskeste nuke og en knife nuke" som han er kjent for i cod communitiet på youtube.. Har unskyldet seg for det mange ganger.. folk drar fortsatt opp i det selv om det har så lite å si... Problemet var at han tjener penger for det siden han poster på machinima... Men det folk misforstår er at Machinima er en film lagd fra en video spill.. Noe han gjorde så selv har jeg ingenting imot han...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det han gjorde så grusomt feil var å uttrykke at det var legit! Hadde han ikke sagt noe om det var legit eller ikke hadde det vel vært med ok, ettersom han faktisk gjør det for å underholde!
Men samtidig så tjener han penger på å gjøre noe som en hvilken som helst annen kunne gjort, hvis man bare hadde nok folk til det..

Og btw, er jeg den eneste som mistenker at noen av klippene til Zerkaa er faket? På noen klipp ser du bare at motstanderen bare står og ser på ham.. og samtidig så er det jo mange som vil komme på YouTube, så da bare kødder de seg for å få nice GWK PÅ Zerkaa.. Veit ikke jæii.
  • 0
Har blitt utrolig mye bedre i quick-og noscoping i det siste.
  • 0
Siterer fantomena:
Har blitt utrolig mye bedre i quick-og noscoping i det siste.

går ikke ann å bli god å noscope det er bare flaks..
  • 0
Siterer NewAge:
går ikke ann å bli god å noscope det er bare flaks..

Ehm jo. Ettersom noen bruker steady aim så...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer NewAge:går ikke ann å bli god å noscope det er bare flaks..

Ehm jo. Ettersom noen bruker steady aim så...

fortsatt bare flaks.. det gjør bare sjangsene større...
  • 0
Må si meg enig med NewAge på den. Noscope på mw2 har ingenting med skills å gjøre. Er kun flaks.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Nei, z0mg! Man må jo ha ubar skillzz for å sette crosshairet på personen! daahhhh
  • 0
Siterer DizoriaN:
Må si meg enig med NewAge på den. Noscope på mw2 har ingenting med skills å gjøre. Er kun flaks.

Gjelder cod 4 og i min mening.. Folk snakker om G-shot og mange mulige måter men i mitt hode er det random.. Du må bare veldig riktig tid å gjøre det... Vis jeg prøver no scope (noe jeg gjør ofte på SnD) så har jeg alltid en plan B for å komme meg bort så folk ikke flokker meg fordi jeg er på radaren...
  • 0
Noen som vil spille bullshield med meg på PS3 etterpå?

Faunvik? *dådyrøyne*
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Noen som vil spille bullshield med meg på PS3 etterpå?

Faunvik? *dådyrøyne*

Ikke særlig keen på MW2 idag. Desverre!

Lagt til 2010-08-27 18:50:
Siterer NewAge:
fortsatt bare flaks.. det gjør bare sjangsene større...

Nooo!
Decyfered!
  • 0
Noen her som har prøvd å snipe aggressivt med scavanger?

det er ganske awsome... mye vanskeligere men klarte å vinne en ganske awsome free for all der jeg gikk 30-7 med scavanger og brukte uav, counter uav og pred...

Bare synd den hemma hd pvren min klikka så nå prøver jeg å gjøre det igjen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!