Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Hva skjedde med PVR'en da?
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Hva skjedde med PVR'en da?

funker enda men av en eller annen grunn fryser den noen ganger... som regel mitt i en awesome kamp også
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Kolbukake:
Det han gjorde så grusomt feil var å uttrykke at det var legit! Hadde han ikke sagt noe om det var legit eller ikke hadde det vel vært med ok, ettersom han faktisk gjør det for å underholde!
Men samtidig så tjener han penger på å gjøre noe som en hvilken som helst annen kunne gjort, hvis man bare hadde nok folk til det..

Og btw, er jeg den eneste som mistenker at noen av klippene til Zerkaa er faket? På noen klipp ser du bare at motstanderen bare står og ser på ham.. og samtidig så er det jo mange som vil komme på YouTube, så da bare kødder de seg for å få nice GWK PÅ Zerkaa.. Veit ikke jæii.

Kanskje zerkaa faker, men syntes den nye serien hans er jizzable.

http://www.youtube.com/watch?v=-Fo2XsGCH-A&feature=related
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
Citerer Kolbukake et han gjorde så grusomt feil var å uttrykke at det var legit! Hadde han ikke sagt noe om det var legit eller ikke hadde det vel vært med ok, ettersom han faktisk gjør det for å underholde!

Men samtidig så tjener han penger på å gjøre noe som en hvilken som helst annen kunne gjort, hvis man bare hadde nok folk til det..

Og btw, er jeg den eneste som mistenker at noen av klippene til Zerkaa er faket? På noen klipp ser du bare at motstanderen bare står og ser på ham.. og samtidig så er det jo mange som vil komme på YouTube, så da bare kødder de seg for å få nice GWK PÅ Zerkaa.. Veit ikke jæii.

Earthquake knife skal jeg klare!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Kolbukake:
Citerer Spire:

JA! DET...ER...jizz in my pants!

AWESOME!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hvor faen er egentlig patchen som IW lovet oss? Det er en GOD stund siden nå! -.-
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Hvor faen er egentlig patchen som IW lovet oss? Det er en GOD stund siden nå! -.-

kommer sikkert ikke.. kanskje rett før Black ops kommer bare får å få folk til å spille det for å varme opp til black ops...
  • 0
HeiHei!

Jeg gamet MW2 ganske mye før, men ikke nå da, men jeg tror jeg har mine samme skills da :p Add meg i så fall PSN: Sheva1212
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Er det dobble XP weekend nå?
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Ja. Infinity Award så de nye awsome multiplayer gameplayen til treyarch og innså at de må prøve å beholde flest mulig folk ved hjelp av dobbelxp.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Kommer til å nå 10. Prestige i dag. Tjohoi
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Fikk CLUTCH OG ACE (si ifra hvis det er feil) på samme runden idag på invasion for første gang! WOHOO =)

REFERAT: I det runden starter caller jeg inn care packagen min. Etter å ha plukket opp en sentry gun går jeg inn i den store blå bygningen min og setter den opp. Rett etter jeg har satt den opp begynner den og skyte mot en person, men uheldigvis klarer den ikke å drepe personen. Etter noen sekunder med scouting etter folk fra bygningen hører jeg footsteps. Jeg legger meg ned i prone og tar frem ranger ambiko. Etter en stund kommer det en opp. Jeg skyter han og får predator. Etter jeg har drept han kommer det opp 2 stykker samtidig som jeg selfølgelig skyter. Så skyter sentry gunnen min en person. Nå kjente jeg pulsen øke. BAM, enda en person som hadde prøvd å snike seg opp hadde blitt tatt. Ca. 10 sekunder etterpå ser jeg shotgunskudd opp trappa. Jeg legger meg ned i prone igjen og POOF han ble også skutt da han prøvde å komme opp.

BTW: ble last alive før jeg eller noen teammates hadde killet noen.
  • 0
Og da er jeg 10. Prestige. Nå kan jeg sove trygt helt til Black Ops blir lansert
  • 0
Gratz.
Just kill him with your awesome
  • 0
Nei f*ck this jeg slutter.

*1 time senere'

F*ck this NÅ slutter jeg, seriøst.

*1 dag senere*

Jeg er svak....
  • 0
Siterer HopeN:
Nei f*ck this jeg slutter.

*1 time senere'

F*uck this NÅ slutter jeg, seriøst.

*1 dag senere*

Jeg er svak....

Kjenner følelsen
  • 0
Haha, jeg vant nettopp en FFA med M4A1 med Thermal, PP2000 med Extended Mags og Claymores.

Campet som et helvete
  • 0
Jeg joina noen som hadde en stor private match med bare quickscope osv.

La oss bare si, noobtubing med danger close FTW.
  • 0
Siterer HopeN:
Jeg joina noen som hadde en stor private match med bare quickscope osv.

Digg! Camper som oftest med C4 på slike, og jakter på det mest fucka Winning Kill Cam!

Siterer HopeN:
Campet

U FUCKING POWERCAMPER!!!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer HopeN:Jeg joina noen som hadde en stor private match med bare quickscope osv.

Digg! Camper som oftest med C4 på slike, og jakter på det mest fucka Winning Kill Cam!

Jeg fikk thumper winning kill cam
  • 0
Siterer Faunvik:
U FUCKING POWERCAMPER!!!

Det spørs hvordan du definerer camper, da. Jeg "patruljerte et lite område", så om man vil si det sånn så campet jeg ikke. Men jeg synes det er camping, altså.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Det spørs hvordan du definerer camper, da. Jeg "patruljerte et lite område", så om man vil si det sånn så campet jeg ikke. Men jeg synes det er camping, altså.

Vil definere det som powercamp!
Decyfered!
  • 0
Nice!

Har veldig lyst til å prøve epicamp, er det å anbefale i FFA, eller må det gjøres i lag-spill?
  • 0
Njaa... Det er både fordelere og ulemper... I FFA er det større sjanse for "Payback's a bitch!" Men fler folk å ta av... Du kan strengt tatt bare prøve deg fram...

Sniking, åpenbarhet og vannæring er stikkordene! Du skal slå ned på uoppmerksomme rushere!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!