Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Ingen som spiller MW2 lenger?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Ingen som spiller MW2 lenger?

jo men denne tråden virker så å si død pga Reach og Black Ops...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg har tatt frem MW2 på den nye Live-kontoen min. Noen som vil spille litt S&D etc i ettermiddag/kveld?

Gamertag: NorskTulling87

Legg gjerne med en mld hvem du er her på forumet, for jeg accepter ikke folk jeg ikke "vet" hvem er.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hehe, tror de aller fleste er lei MW2 nå! Prøvde en runde istad etter heftig CoD4 spilling, og etter 40sekunder ut i første runden tenkte jeg " for et drit kjedelig spill" og avslutta, få sekunder senere sto det i steam'en " ^9Fattigmann is now playing CoD4 Multiplayer"

'nuff said
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
WÆÆÆH! Er blitt overtatt av Mw2-viruset igjen, greier ikke å stoppe!!!! Neida, CSS kommer til nytte i disse tider, hvor man venter på det nye
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Forvente dere uber nice mw2 montager i fremtiden!!! Jeg har bestilt dazzle!!11
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Jeg har gått i 6. prestige!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Soraki:
Jeg har gått i 6. prestige!

Hvor lenge har du hatt mw2?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Siden release ^^
  • 0
Thihi, for litt siden spilte jeg "One in The Chamber" på MW2

Det var bittelitt veldiggøy
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:

Det var bittelitt veldiggøy

Hacket server på IWnet?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hva er det?
  • 0
Siterer Matscoolio:

Er ikke det på alterIWnet?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Matscoolio:

Er ikke det på alterIWnet?

Man kan komme inn på sånne servere uten alterIWnet også er jeg ganske så sikker på, jeg har ihvertfall kommet inn på en del zombiemod servere
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Man kan komme inn på sånne servere uten alterIWnet også er jeg ganske så sikker på, jeg har ihvertfall kommet inn på en del zombiemod servere

Kjenner en kompis som har brukt mods på legit MW2(bot boost, sier ikke mer). Så det er mulig.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer blyantkvesser:

Kjenner en kompis som har brukt mods på legit MW2(bot boost, sier ikke mer). Så det er mulig.

Omg, gief name. Elsker å spille på MW2 mods!
  • 0
Skulle ønske at de også lager en gungame mod til PC. Har sett videoer av det på youtube, men da var det på 360. Nei, vi lager et moddecrew her på GR
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Matscoolio:
Skulle ønske at de også lager en gungame mod til PC. Har sett videoer av det på youtube, men da var det på 360. Nei, vi lager et moddecrew her på GR

Har selv vært på gungame (PC), og det er utrolig fett! add meg på steam; mannenmedpistol. S

Så kanskje jeg kan fikse at du får prøvd? Har noen venner som driver å hacker
  • 0
Jeg har prøvd gungame! Det var fettttttttttttttttrtttttttttttttt
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Hk0n:
Har selv vært på gungame (PC), og det er utrolig fett! add meg på steam; mannenmedpistol.

Nice, men du har vært på vennelista på steam i ei ganske god stund
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Matscoolio:
Citerer Hk0n:
Har selv vært på gungame (PC), og det er utrolig fett! add meg på steam; mannenmedpistol.

Nice, men du har vært på vennelista på steam i ei ganske god stund

Oh, shit.
  • 0
Fikk endelig min første Nuke istad. Var på Domination på Favela.

Fikk den i lvl 69 (ikke noe Prestige her i gården), med mitt nye favorittvåpen: M21 EBR med ACOG. Uslåelig combo. Da jeg gikk tom for ammo måtte jeg ty til SPAS-12. Killstreaksa var Harrier og Chopper Gunner, og selvfølgelig Nuke. Og perksa til våpenet var Sleight of Hand Pro, Hardline Pro og Commando Pro. Alt i alt var det skikkelig deilig å endelig få sin første Nuke. Har sett frem til den helt siden jeg fikk spillet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Fikk endelig min første Nuke istad. Var på Domination på Favela.

Fikk den i lvl 69 (ikke noe Prestige her i gården), med mitt nye favorittvåpen: M21 EBR med ACOG. Uslåelig combo. Da jeg gikk tom for ammo måtte jeg ty til SPAS-12. Killstreaksa var Harrier og Chopper Gunner, og selvfølgelig Nuke. Og perksa til våpenet var Sleight of Hand Pro, Hardline Pro og Commando Pro. Alt i alt var det skikkelig deilig å endelig få sin første Nuke. Har sett frem til den helt siden jeg fikk spillet.

haha nice!

beste nuke følelsene jeg har hatt:

Freeforall på wasteland med famas på 2minutt
Og da en venn sa "jeg går for nuken" så svarte jeg "første mann" Ground war på Rundown med RPD 'twas awesome!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
noen her som har fått extended mag på noen sub'?

fant ut at det er den eneste i hele spillet jeg ikke har fått tak i enda hva våpen angår.. (fjærde prestige med 16 dager spillt... nei jeg prestiger ikke med engang jeg når level 70)

fått 2 bullet penetration kills med mp5k... thats it... går SÅÅÅ jævelig tregt.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
noen her som har fått extended mag på noen sub'?

fant ut at det er den eneste i hele spillet jeg ikke har fått tak i enda hva våpen angår.. (fjærde prestige med 16 dager spillt... nei jeg prestiger ikke med engang jeg når level 70)

fått 2 bullet penetration kills med mp5k... thats it... går SÅÅÅ jævelig tregt.

Jeppz... Har fått extended på alle sub machine gunene... Foretrekker subs fremfor assault rifler for tiden Mp5 + FMJ = awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!