Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Noen som opplever at det henger seg på PS3??
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Tror jeg kommer til å spille noen runder MW2 ikveld. Noen bra classer jeg kan ha? Foruten om sniper class da.
  • 0
Vector - silencer
Sleight of Hand (Pro)/Scavenger (Pro)
Lightweight (Pro)
Steady Aim (Pro)
Stun
C4
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hmmm. Matscoolio dem skal jeg faktisk prøve! Men hva med Secondary?
  • 0
Jeg foretrekker å bruke M9 Akimbo, men M93 Raffica Akimbo fungerer også bra i tilfele en ikke får drept noen helt.
  • 0
MAGNUM FTW!

EDIT: Dual vel og merke,..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer Smæ:
Tror jeg kommer til å spille noen runder MW2 ikveld. Noen bra classer jeg kan ha? Foruten om sniper class da.

ACR - Silencer/Holo
Spas 12 - Grip/Extended Mags
Sleight of Hand
Stopping power
Steady Aim
Stun
Semtex
Per aspera ad astra
  • 0
Du er en liten måned for sen, sowns
  • 0
Siterer Matscoolio:
Du er en liten måned for sen, sowns

Samma det vel. Kan vel informere folk om det for det vel. Fikk faktisk to EMPer i en av de 2 rundene med capture the flag med den clasen
Per aspera ad astra
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har nå bare igjen 5 stjerner på Special Obs. Fikk tak i High Explsosive (med hjelp), og Wardriving i dag.

Så nå mangler jeg bare snatch & grab, og wetwork.

Har til sammen spilt en 48 timer på campaign, special obs, og multiplayer. Kun 9 timer online da . Må vel kanskje endres på når psn funker igjen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Både snatch & grab og wetwork har en speedrunmetode som funker fett solo!

Snatch & Grab: http://www.youtube.com/user/Mr360Games#p/c/022BB72E6F3916
57/17/JLSZvBT73G4

Wetwork: http://www.youtube.com/watch?v=IsXNZWvQkBw

Har greid begge med disse guidene, så det er bare å prøve til du får det til
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det som er problemet med snatch & grab er juggernaughts..

Møtte faktisk ikke juggernaut på første runden på den banen i går
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det som er problemet med snatch & grab er juggernaughts..

Bruke flashbang?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Trenger ikke det nå. Tok Snatch & Grab på 2min ved hjelp av den speed-run guiden. Tok meg tid til å drepe den første juggernaughten.

Mangler bare 3 stjerner så har jeg alle. Så nå driver jeg og samler intel. Snart platina nr 7!
  • 0
tok frem Mw2 for ca en uke siden og fant ut at jeg har 28 stjerner på special ops....
Dere er nok litt bedre enn meg for å si det mildt
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer pedro97:
tok frem Mw2 for ca en uke siden og fant ut at jeg har 28 stjerner på special ops....
Dere er nok litt bedre enn meg for å si det mildt

Først. Takk for det . Og for det andre. De fleste har jeg tatt med en kompis eller 2.^^
  • 0
jeg har gjort noe med kompiser og annet aleine
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Spilte litt for 30 min siden. Spilte en runde i 5 min også slo jeg av. Makan til et ubalansert spill.
  • 0
Jeg skal prøve å prestige!

Satser på denne klassen:

ACR ACOG
SPAS-12

Scavenger pro
Hardline pro
ninja pro

Kan hende jeg bytter den siste da
Skulle bare ønsker noobtube og QS!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er det værdt å kjøpe mw2 nå siden det er litt billig på steam?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Warwigan1:
Er det værdt å kjøpe mw2 nå siden det er litt billig på steam?

Nope, last heller ned ''Alteriw''.
Det er Mw2 med servere.
Der finner man servere som er balanserte, ingen rpg og ingen grenade launcher.
Også ''iSnipe'' der man berre quick scoper.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Citerer Warwigan1:Er det værdt å kjøpe mw2 nå siden det er litt billig på steam?

Nope, last heller ned ''Alteriw''.

Det er Mw2 med servere.

Der finner man servere som er balanserte, ingen rpg og ingen grenade launcher.

Også ''iSnipe'' der man berre quick scoper.

Det skal skjekkes ut, takk
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Merk at det er ulovlig. Also:
"Piracy, chipping og all annen form for brudd på regler om opphavsrett er forbudt diskutert, oppfordret til eller linket til i forumet."
Fem-stjerners medlem
  • 0
Trodde det var mer en mod jeg Men har ikke sett på den enda da. Men tanken var jo å kjøpe mw2 men hører mye om hacking og slikt på pc nå
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg spiller det på PS3 jeg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!