Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden

Den grønne streken i traileren så ut som lydbølger. Og det hørtes ut som om de business-folka var i en heis.
"Det er bedre med ti fugler på taket enn du tror"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
HERREGUD JEG GLEDER MEG!!! Den teaseren ga meg en godt innsikt, høres ut som terrorister i en bygning
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Siterer Black Dog:
Den grønne streken i traileren så ut som lydbølger. Og det hørtes ut som om de business-folka var i en heis.

Well DUH ! Det så man jo.
  • 0
Modern Warfare 2 Trailer(Teaser?) fra GRTV.
Synes det er helt fantastisk at spillet skal komme 11.10.09.
Hadde forventet en mye senere utgivelse .

Siterer Zechez:
Fikk ikke så mye ut av Traileren(Teaser?), men det er rimelig klart at noe av handlingen vil foregå på en flyplass. At Russland er med i spillet er jeg også rimelig overbevist om. Noe mer usikker er jeg til dette: At noe vil foregå i England. Jeg vet ikke hvorfor, men det virket som de befant seg på en britisk flyplass.

Ok, etter nøye undersøkelse(altså, se videoen en gang til), har jeg funnet ut at det er et bilde av en oljerigg . Det første oppdraget med båten i Modern Warfare var sinnsykt kult, så jeg har store forhåpninger til handling på oljerigg.

Har også fått bekreftet at spillet vil ha handling i England.

Teaser fra Modernwarfare2.com

Undervannsoppdrag? Kan ikke vente med å ta HS med HARPUN.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Synes det er helt fantastisk at spillet skal komme 11.10.09.
Hadde forventet en mye senere utgivelse

Det hadde ikke jeg. Hvert eneste CoD spill har vel kommet i November hvert eneste år, stemmer ikke det?

Gleder meg fælt til dette spillet iallefall.
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Okey, Infinity Ward forlatter cod (vet ikke hvor lenge) Så nå heter spillet:
"Modern Warfare 2"
  • 0
Siterer fos:
Okey, Infinity Ward forlatter cod (vet ikke hvor lenge) Så nå heter spillet:
"Modern Warfare 2"

Hvor har du lest/hørt det? Spillet hetet vel enda Call of Duty: Modern Warfare 2? Vil tro IW tjener sykt bare på at spillet heter Call of Duty.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Dette er bekfreftet av Activision Inc. Bare google/live det. Det er bekfretet skjønner du ;)
  • 0
jeg kan bekrefte at det "fos" sier er bekreftet.... ...

håper på en ordentlig singelplayer denne gang.
  • 0
COD6
Shitting dick nipples
  • 0
CoD 6 kommer den dagen jeg har bursdag... Husk det, folkens!
Love is our resistance!
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Remember: NO COD6, Only MODERN WARFARE 2
Bare pirker litt hehe
Men noen som har finni ut noe av teasern?
  • 0
Jeg ser frem til MW2, men er som sagt skeptisk om hvor likt det kommer til å bli forgjengeren. Jeg liker heller ikke navnebyttet. Selv tror jeg at jeg kommer til å bruke CoD6, for det passer mye bedre. Jeg tror også IW må bruke masse penger for å markedsføre det nye navnet for "Call Of Duty" er jo en pengemaskin bare i navnet.

Jeg ser frem til vi får se gameplay, noe vi garantert kommer til å få i bøtter og spann når vi ser tilbake på CoD4. Om jeg kjøper det eller ikke kommer som sagt helt an på hvor likt det blir forgjengeren.

Edit: Til de som ikke har sett den analyserte versjonen av traileren, kan du klikke her:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/312239.html?playl
ist=featured
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Ingen som kan russisk her da? Som kan fortelle hva fyren sa på slutten. Ellers så er det jo rimelig klart at det er russere med våpen på en flyplass som ikke vil at noen skal skjønne at de er russere.

Det er noen kyrilliske bokstaver på flyplassen, men det kan jo hende det står no russisk i intet fordi terroristene er russere.
  • 0
klarer ikke og vente fy søren..
Skate fast, wreck shit
  • 0
Starter med et terrorangrep, ser det ut som for meg.
Gleder meg heftig
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg kan bekrefte at det "fos" sier er bekreftet.... ...

håper på en ordentlig singelplayer denne gang.

Hvor er det dere har lest dette?
Link?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Må kjøpe dette spillet!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Jeg har klart å få noe ut av traileren!

(trommevirvel) Stopp filmen 72 sekunder uti, og zoom inn på de fem symbolene ved siden av hverandre. Man gjennkjenner lett Stopping Power-symbolet lengst til venstre, og ved siden av er det et symbol av en fot med en vinge. Denne perken gjør nok at man løper/går fortere. Det er to perks til ved siden av, men disse skjønner jeg ikke noe av. Den ene er et tjukt kryss som kan være to missiler eller to kniver eller noe, den andre er en sirkel med en slags ballong over eller en eksplosjon. Prøv å se om dere får noe ut av dette.
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Robert Bowling fra tjenesten "twitter.com":

"Just wrapped a packaging design meeting for
Modern Warfare 2. So many cool
unique ways to play around with box art"
http://twitpic.com/2sm0k
De har kommet langt i utviklingen tror jeg nå

Kort forklart så er det coveret dette bildet fokuserer på...
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Etter å ha sett GameTrailers analyse av teaseren tror jeg at historien begynner med at noen russere angriper en russisk flyplass og prøver å late som om de er amerikanere for å legge skylden på amerika, så blir det kanskje en krig mellom Russland og Amerika. Det virker iallefall åpenbart.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer Smæ:
Etter å ha sett GameTrailers analyse av teaseren tror jeg at historien begynner med at noen russere angriper en russisk flyplass og prøver å late som om de er amerikanere for å legge skylden på amerika, så blir det kanskje en krig mellom Russland og Amerika. Det virker iallefall åpenbart.

Første jeg tenkte også, iom at russerne ikke vil at noen skal skjønne at de er russere. Blir fett dette ass, men både OFP2 og ArmA2 kommer jo snart, så ventetiden blir ikke så kort
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!