Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BioShock 2

Siterer Zyrocz:
Hvor lenge er Bioshock 1?
Er ikke kommet meg til lengre enn Arcadia xD, er det langt igjen til man er ferdig derfra?

Er ikke helt sikker, men tror du skal være litt over halvveis nå, enten det eller litt før halvveis. Tror jeg brukte ca. 20 timer på å runde BioShock, og da tok jeg meg ganske god tid også til å nyte spillet og dens atmosfære.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er ikke kommet meg til lengre enn Arcadia xD, er det langt igjen til man er ferdig derfra?

Jeg brukte 12 timer på spillet, men jeg tror du skal klare det lett på 10 timer.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer heljar:
Men det er jo ikke ute engang. Kan du ikke bare skaffe deg første spillet nå da? Det virker jo litt merkelig å sikle etter oppfølgeren når man ikke har spilt første spillet engang.

Det må da være lov å stille et spørsmål før jeg «sikler etter 2'ern ». Jeg sa da ærlig talt at det var serien som har interessert meg lenge.
  • 0
Elsker det første, men er meget skeptisk tl hele greia med little sister og det der
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Zyrocz:

Du er vel sånn ca. halvveis. Men du har fortsatt de beste delene foran deg
  • 0
Her er litt gameplay fra spillet:
http://www.gametrailers.com/player/47807.html?type=flv

Ser utrolig kult ut. Man kjenner igjen gameplayet fra eneren og atmosfæren ser fremdeles ut til å være like god.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Rampage Jackson:ps3 bioshock ble ikke portet, den fikk en egen verson.

Det er faktisk samme versjon av Bioshock til PS3 som resten. Det er bare det at Bioshock til PS3 fikk et par ekstra goder. Selv har jeg bare pc versjonen.

å. ekstra goder.. ok. trodde de begynnte på scratch siden jeg hørte grafikken var forbedret, og det kom jo tross alt 1 år senere.. men hvis eneste forskjellen er en mekstra modus(?) er det antagelig porta.

Lagt til 2009-04-13 01:33:
Siterer The Heretic:
Her er litt gameplay fra spillet:

http://www.gametrailers.com/player/47807.html?type=flv

Ser utrolig kult ut. Man kjenner igjen gameplayet fra eneren og atmosfæren ser fremdeles ut til å være like god.

ikke for og pisse på paraden til folk.. men jeg ser ikke noen form for forbedring..

men hvis utvilkeren fokuserer 100 % på gameplay og story er vel det bare for det bedre egentlig.
  • 0
Trådtittelen kan vel forandres.
Bioshock 2 har jo mista undertittelen Sea of Dreams for en del uker siden.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
ikke for og pisse på paraden til folk.. men jeg ser ikke noen form for forbedring..

men hvis utvilkeren fokuserer 100 % på gameplay og story er vel det bare for det bedre egentlig.

BioShock 2 trenger ikke forbedring, bare forandring. Eneren leverte så til de grader, det ville nesten vært umulig å gjøre det noe bedre.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Zook
  • Zook
Til alle som skal ha spesialutgaven av spillet er den billig her:

http://www.platekompaniet.no/spill.aspx/?765&utm_source=PK&ut
m_medium=Flash&utm_campaign=FlashSpi-Bioshock2

699,- var faktisk mye billigere enn forventet. Men jeg vet fremdeles ikke om jeg får råd.

Denne trådens tittel bør forresten redigeres. Det heter bare Bioshock 2.
You're sleeping over, right?
  • 0
Spillet kommer til å bli fet... Hvis det lever opp til forentnigene; fet...
Decyfered!
  • 0
Kjøpte Bioshock i dag samtidig som jeg forhondsbestilte Bioshock 2 i en pakke fra steam, etter det jeg har sett fra Bioshockså langt (Usedvanelig godt spill), GLEDERjeg meg enda mer til Bioshock 2

Lagt til 2010-02-07 01:34:
Noen andre som har forhondsbestilt Bioshock 2?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Citerer Rampage Jackson:ikke for og pisse på paraden til folk.. men jeg ser ikke noen form for forbedring..

BioShock 2 trenger ikke forbedring, bare forandring. Eneren leverte så til de grader, det ville nesten vært umulig å gjøre det noe bedre.

finner det ut om et par dager.. men enarn svakeste kort ser forbedret ut.. sett litt gameplay og det så mer dynamisk ut...

online ser "kastet på" ut tho..
  • 0
Satte spillet i konsollen nå.
  • 0
Bioshock 2 er definitivt det beste spillet sålangt i år, elsker onlinedelen, men det er synd at matchmakingen er litt svak med tanke på at man havner med random level (kan være 30 level høyere enn meg xD) og de ikke utjevner levlene på laget (5 personer i level 3 kan havne mot 5 i level 30), men den banker MW's onlinedel.

Fikk Spesial Edition, masse sammleobjekter inni den, fikk også en "Little Sister" figur
  • 0
Aner virkelig ikke om jeg skal ha dette
Er det helt dødsens nødvendig å ha spillt Bioshock 1 for å kunne spille Bioshock 2?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
Aner virkelig ikke om jeg skal ha dette

Er det helt dødsens nødvendig å ha spillt Bioshock 1 for å kunne spille Bioshock 2?

Nei xD

Bare google litt om story'n.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
noen tips for en snart 14 åring å smiske med butikken?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
og deeeeer var jeg ferdig med Bioshock 2
  • 0
Siterer EXcrack:
og deeeeer var jeg ferdig med Bioshock 2

Shait....Hvor lang tid tok det?

Siterer Eplemos:
noen tips for en snart 14 åring å smiske med butikken?

Gamstop pleier og drite i alder, bare snakk litt mørkt og håp på at de bak kassa er unge kule mennesker
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer EXcrack:og deeeeer var jeg ferdig med Bioshock 2

Citerer Eplemos:noen tips for en snart 14 åring å smiske med butikken?

Gamstop pleier og drite i alder, bare snakk litt mørkt og håp på at de bak kassa er unge kule mennesker

9timer playtime.
  • 0
Siterer EXcrack:
Citerer Warwigan1:Citerer EXcrack:og deeeeer var jeg ferdig med Bioshock 2

Citerer Eplemos:noen tips for en snart 14 åring å smiske med butikken?

9timer playtime.

Ikke mer

Jeg brukte jo 18 timer på 1'eren.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer EXcrack:
9timer playtime.

Hvor mange achievements/trophies tok du da? Jeg brukte sikkert det dobbelte, men jeg var grundig.
  • 0
Siterer Magnus Tellefsen:
Citerer EXcrack:9timer playtime.

Hvor mange achievements/trophies tok du da? Jeg brukte sikkert det dobbelte, men jeg var grundig.

fikk 28. pga jeg var på feil bruker da jeg fikk den protection pissen :I
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!