Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BioShock 2

Hm, jeg kjenner ingen som spilte gjennom det såpass raskt, og samtidig fikk utforsket spillet. Som sagt brukte jeg rundt 18 timer selv, men jeg gikk jo også rundt og koste meg med utforsking og minelegging.

Edit: Tror jeg hadde 32/50 uten å ha testet online.
  • 0
Bruker sikert rundt 18 timer jeg også da, har gjennomsøkt ethvert rom for å finne Audio Diary's, vil ha med meg så mye av årene mellom Bioshock og Bioshock 2.
  • 0
Mangla en pttp og 2plasmides
  • 0
Jeg har ikke kommet serlig langt i Bioshock 2 (Bare til det området man låser opp med Flamme Plasmiden... Men multiplayeren er herlig på de forkjellige Capture the Sister modene

Legg meg til hvis noen vil spille online med meg Samme navn der som her
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Spoiler!!

har kommet et godt stykke ut i spillet, men har vært uten våpen ca 2 timer nå! skal det være slik?

har kun drill, camera og hacktool.
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Siterer brutalx:
Spoiler!!

har kommet et godt stykke ut i spillet, men har vært uten våpen ca 2 timer nå! skal det være slik?

fjern den ene gene tonicen din som gjør at du mister alle våpnenen dine ^^

gå til en gene bank bare..
  • 0
Hvem spiller på PC? Og Online?
  • 0
Jeg spiller desverre på PS3, men mye online , har ikke kommet lengre enn til level 20 ennå da, men med en K/D ratio på 2.00+ så kommer jeg meg nok raskt oppover
  • 0
... Er bare i lvl 13+
  • 0
Bioshock 2 er artig online, spesielt fordi jeg eier xD

Lagt til 2010-02-13 02:42:
Er det forresten flere enn meg som reagerer på hvor får som har skaffet seg spillet, har ingen andre enn 2 av mine "in real life" venner på vennelista som har det (PSN)
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer brutalx:
Spoiler!!

fjern den ene gene tonicen din som gjør at du mister alle våpnenen dine ^^

gå til en gene bank bare..

å faen da har jeg fucka opp flere timer med gameplay! hva faen er vitsen med en sånn tonic!? dritt....
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Bestillte akkurat spillet. 399 på elkjop.no.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer brutalx:
å faen da har jeg fucka opp flere timer med gameplay! hva faen er vitsen med en sånn tonic!? dritt....

Er vel kanskje derfor utviklerne har laget en liten introduksjon om tonic'en som du kan lese ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer bent_a:
Bestillte akkurat spillet. 399 på elkjop.no.

Whoho fikk spillet for 360 MED Bioshock 1 (Måtte bare erge deg litt )
  • 0
Fikk Special Edition for en pris sånn ca. 550 kroner, den er digg.

Er i level 24 når, halveis til level 25.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Whoho fikk spillet for 360 MED Bioshock 1 (Måtte bare erge deg litt )

Hva???!! har du ikke spilt eneren enda?
(måtte bare erge deg litt(på en ugay måte)hehe)

Ps. Er det lov å ha parantes i en parantes?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
(hmm...(Skal tenke på det(...Ja ja sikkert lov)))

HAY! YOU GUY FUCKER I AM NOT GAY! (Userisø torettssyndrom innsalg)

Lagt til 2010-02-14 01:13:
Jag har kjøpt Bioshock 2 på Steam, og hver gang jeg prøver å starte spillet (Singelplayer) så klarer ikke spillet å komme til hovedmenyen en gang, før spillet må lukkes.... Multyplayer delen funker helt fint. Hva gjør jeg, singelplayeren har funket før men ikke nå...
  • 0
Du begynner å kjøpe spill til konsoll, much easier.
  • 0
lvl 33 nesten morsom multiplayer, campaign noia og fett
  • 0
Siterer Zyrocz:

So true.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Zyrocz:

Bortsett fra at det koster 100-200Kr mer for kosoll spill, og at PS3'n har fått et syndrom...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har enda ikke fått Bioshock 2...skal aldri forhåndsbestille spill fra Play.com mer. Men siden jeg allerede har ventet så lenge, og det kan ta enda en uke før jeg får spillet, skal jeg spare det til vinterferien. Heavy Rain kommer jo også rett før vinterferien, og det hadde vært helt fantastisk å spille igjennom Heavy Rain etterfulgt av Bioshock 2.

Anyway...hvor mange timer varer historien? Og hvilke moduser finnes i onlinedelen?
You're sleeping over, right?
  • 0
Vet ikke antall timer på champaign. Men online har de vanlige, TMD, Free for all, Capture the sister(flag), turf war (sånn territorie greie) og det er vel det.

Lagt til 2010-02-14 22:45:
Har bare kommet i level 29, men er bare 2000 adam (det vil si 1-3 kamper) fra å komme opp i level 30, hadde planer om å gjøre det ikveld, men var litt lag på serverne så gadd ikke.
  • 0
Jag har kjøpt Bioshock 2 på Steam, og hver gang jeg prøver å starte spillet (Singelplayer) så klarer ikke spillet å komme til hovedmenyen en gang, før spillet må lukkes.... Multyplayer delen funker helt fint. Hva gjør jeg, singelplayeren har funket før men ikke nå...

HJELP!
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Citerer Zyrocz u begynner å kjøpe spill til konsoll, much easier.

Bortsett fra at det koster 100-200Kr mer for kosoll spill, og at PS3'n har fått et syndrom...

Så du mener at en PC er en billigere ting ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!