Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BioShock 2

Siterer Onkel Gerda:
Jag har kjøpt Bioshock 2 på Steam, og hver gang jeg prøver å starte spillet (Singelplayer) så klarer ikke spillet å komme til hovedmenyen en gang, før spillet må lukkes.... Multyplayer delen funker helt fint. Hva gjør jeg, singelplayeren har funket før men ikke nå...

HJELP!

Inni Steam, over BioShock 2 ikonet --> Egenskaper --> Lokale filer /Local Files --> Sjekk integriteten for spillbufferen
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Sjekk integriteten for spillbufferen var ikke noe alternativ...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Er noe med Sjekk/Check...
Skal være sånn at du laster ned nye filer hvis de gamle er korrupt
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Zook:
Anyway...hvor mange timer varer historien?

18- 20 timer har jeg hørt..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Blackwell:
Er noe med Sjekk/Check...
Skal være sånn at du laster ned nye filer hvis de gamle er korrupt

Jeg gjorde det, men det hjalp ikke... Slettet alt, og laster ned spillet på nytt nå... Håper bare ikke lvl i online blir tilbakestilt siden det var det eneste jeg fikk spilt omtrent...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Zyrocz:
Vet ikke antall timer på champaign. Men online har de vanlige, TMD, Free for all, Capture the sister(flag), turf war (sånn territorie greie) og det er vel det.

Husker du ikke antall timer, eller har du ikke spilt campaign? Hvis du ikke har spilt singleplayerdelen er det ytterst skammelig. Bioshock er i høyeste grad et singleplayerbasert spill, og jeg regner med onlinedelen bare kommer som en bonus for å forlenge spilletiden.

Lagt til 2010-02-16 15:07:
Siterer bent_a:
18- 20 timer har jeg hørt..

Okay. Akkurat passelig lengde.
You're sleeping over, right?
  • 0
Zook, jeg hadde ikke fullført champaign, var selvfølgelig den jeg begynte på
Fullførte den tidligere idag da, ekstrem bra, men jeg manglet 5 våpen oppgraderingsstasjoner noe jeg ikke forstår siden jeg sjekka 100% av alle plassene.
  • 0
Multiplayern var mye bedre enn jeg hadde trodd! Alle som likte 1eren må ha 2eren!
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Ble ferdig med Bioshock i går og begynte på Bioshock 2 i sted... WOOW! Fytti katta så eid det er!
  • 0
Oooooo! Kom i posten idag.( spillet altså)
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hm, jeg har ikke brutt plasten på mitt eksemplar ennå. Utallige timer Final Fantasy XIII har spist opp all spilletiden min. Aner ikke når jeg skal få returnert til Rapture.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Jon Cato:
Hm, jeg har ikke brutt plasten på mitt eksemplar ennå. Utallige timer Final Fantasy XIII har spist opp all spilletiden min. Aner ikke når jeg skal få returnert til Rapture.

.... Vell du er en gal mann (ikke i den forstand at du har fått i deg for mye ADAM da...
  • 0
skal kjøpe det, har 1ern men jeg har ikke råd til 2ern så må vente til det går ned i pris.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer masterno:
skal kjøpe det, har 1ern men jeg har ikke råd til 2ern så må vente til det går ned i pris.

Kan ikke føle med deg (xD), selv har jeg alltid penger (AMS = Always money syndrome).
  • 0
Kjøpte meg det nå jeg også. Synes det er veldig godt hittil. Ikke like bra som eneren, og man blir ikke like blåst av Rapture denne gangen som jeg ble første gangen, men noen episke scener er det fremdeles (spesielt de under vann(bokstavelig talt)). Jeg vet ikke helt hvordan historien utspiller seg denne gangen heller, men synes den virker svakere enn i det første spillet. I BioShock, var det mange tvister i historien, hvis det ikke er det nå, så tror jeg det blir litt kjedelig om det at man skal finne Eleanor er det eneste som skjer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Kjøpte meg det nå jeg også. Synes det er veldig godt hittil. Ikke like bra som eneren, og man blir ikke like blåst av Rapture denne gangen som jeg ble første gangen, men noen episke scener er det fremdeles (spesielt de under vann(bokstavelig talt)). Jeg vet ikke helt hvordan historien utspiller seg denne gangen heller, men synes den virker svakere enn i det første spillet. I BioShock, var det mange tvister i historien, hvis det ikke er det nå, så tror jeg det blir litt kjedelig om det at man skal finne Eleanor er det eneste som skjer.

Bioshock hadde jo så og si alle tvistene propet etter hverandre på slutten, er nok et lurt trekk siden slutten av et spill er noe av det som sitter best.
  • 0
agreed heretic..

det første var bedre.. gir det første 9 og denne her gir jeg 7,5 eller noe sånn.. "/
  • 0
Utifra FPS å dømme fortjener begge spilla 10/10. Om du skal dømme Bioshock 2 utifra Bioshock fortjener det 9/10.
  • 0
Tipper at dere ikke synes det er så bra siden dere har vært i Rapture før. Derfor vet dere liksom "alt" som er å vite om Rapture
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Det er nok altfor mange spill som får etterfølgere på samme sted så det kan ikke akuratt trekke ned.Man får se en helt ny side av rapture med en helt annen historie samtidig som at byen har forandret seg på 10 år.

Håper DLC'en(e) til Singleplayer'en lar oss spille mellom 1'ern og 2'ern.
  • 0
Siterer Blackwell:
Tipper at dere ikke synes det er så bra siden dere har vært i Rapture før. Derfor vet dere liksom "alt" som er å vite om Rapture

Nei, men designet er den samme, og det gjelder også atmofæren. Derfor ble jeg ikke like blåst vekk som i eneren. Dessuten synes jeg litt av desperasjonen i eneren er borte, liksom følelsen av å være en tilsynelatende vanlig person som plutselig oppdager Rapture i et flystyrt, og derfor må kjempe seg gjennom mengden med psykopater for å overleve. Det er ikke like intenst nå som man er en Big Daddy, og man søker etter noen i steden for å hjelpesløst prøve å finne en vei ut derfra.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Blackwell:Tipper at dere ikke synes det er så bra siden dere har vært i Rapture før. Derfor vet dere liksom "alt" som er å vite om Rapture

Nei, men designet er den samme, og det gjelder også atmofæren. Derfor ble jeg ikke like blåst vekk som i eneren. Dessuten synes jeg litt av desperasjonen i eneren er borte, liksom følelsen av å være en tilsynelatende vanlig person som plutselig oppdager Rapture i et flystyrt, og derfor må kjempe seg gjennom mengden med psykopater for å overleve. Det er ikke like intenst nå som man er en Big Daddy, og man søker etter noen i steden for å hjelpesløst prøve å finne en vei ut derfra.

Der er jeg delvis uenig, som Big Daddy i toeren tåler man overraskende mye mindre og man kan ha færre health packs, noe som øker vansklighetsgraden, økt vansklighetsgrad fører til at det blir mer intenst å spille ergo så er Bioshock 2 like intenst som Bioshock. Fikk også nesten panikk de første gangene jeg møtte på Big Sisters, noe som jeg ikke fikk ved første møtet av en Big Daddy.
  • 0
Kjøpte spillet i dag, uten å ha spillt eneren. Sinnsykt bra, men har ikke fått testet campaign enda, gikk rett til multiplayer. Kom på andre plass etter første match, ikke så veldig vanskelig å forstå spillet.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer The Heretic:Citerer Blackwell:Tipper at dere ikke synes det er så bra siden dere har vært i Rapture før. Derfor vet dere liksom "alt" som er å vite om Rapture

Der er jeg delvis uenig, som Big Daddy i toeren tåler man overraskende mye mindre og man kan ha færre health packs, noe som øker vansklighetsgraden, økt vansklighetsgrad fører til at det blir mer intenst å spille ergo så er Bioshock 2 like intenst som Bioshock. Fikk også nesten panikk de første gangene jeg møtte på Big Sisters, noe som jeg ikke fikk ved første møtet av en Big Daddy.

du har bare deg selv og takke hvis du ikke spillte det første spillet på hard hvis det er vansklighetsgrad du vil ha...

I forhold til det første så er rapture og folkene i det mye mer kjedelig og ikke nok tid er gitt til og være tilknyttet dem på noen som helst måte...

er synd siden gærninger som sandher cohen å frank fountane var det som gjorde det første bioshock så bra... i bioshock 2 så er det opplagt at utviklerne valgte den mer action fylte versonen av bioshock.. noe jeg personlig syntes var synd.. hvorfor lage et fps spill MER generic enn det første som ble så vel motatt for det motsatte!?
  • 0
Det er ikke intensiteten som i vanskelighetsgraden det er snakk om, det er at det ikke føles like intenst og spennende når man ikke er en "hjelpesløs" stakkar som styrtet med et fly og tilfeldigvis havnet i Rapture. Det å slåss mot en Big Daddy i eneren føltes mye mer intenst, når man vet at fyren liksom er 5 ganger så stor som deg og er en drill. Når man selv er en Big Daddy og slåss mot andre Big Daddy's/Sister's, så er det nesten bare å bruke Freeze Plasmid og Drillen , så er det en uslåelig combo.

MEN, spillet er fortsatt bra for det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!