Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BioShock 2

Onlinen er bedre en den kan se ut som. Minner meg om team fortress 2, men jeg vet ikke hvorfor
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Spillet kommer i posten på mandag... Mente å kjøpe det på release datoen, men det ble det ikke noe av
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer Amusei:
Onlinen er bedre en den kan se ut som. Minner meg om team fortress 2, men jeg vet ikke hvorfor

Fordi den er "Morsom", det er ikke like morro i andre online spill. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • mani
  • mani
Går det an å kjøpe ALLE DLC pakken på Steam??
  • 0
Minerva's Den er bare en så utrolig god DLC. Den lever virkelig opp til standaren som resten av Bioshock har og det er flott å se at 2K hadde mer Rapture på lager til oss.
  • 0
Okay, noe skjedde på BioShock 2 istad.

Skulle enten rescue eller harveste min første Little Sister. Men siden jeg nettopp hadde kjørt gjennom BioShock 1, var jeg vant til at trekant var rescue, og firkant var harveste. Da jeg trykket trekant med en gang, viste deg seg at de har bytta om oppsettet, eller så trykka jeg for raskt å tok firkant med et uhell. Uansett så harvesta jeg henne, noe jeg ikke ville.

Så, må jeg begynne på nytt fra det brettet jeg var på (noe som betyr at jeg må ta igjen rundt 1 times spilling), eller er det mulig å få den gode slutten selv om man har harvestet en Little Sister? Please, gi svar.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tror du må rescue alle...

Selv er jeg snart ferdig med spillet og er i gang med å skrive en anmeldelse.
Just kill him with your awesome
  • 0
Se hva jeg fant, en Heretic-tråd.

På tide å fyre i gang litt diskusjon her igjen, hva mener folk om dette spillet?
  • 0
Har faktisk ikke spilt dette, men vent to dager, når jeg er ferdig med eneren igjen. Tror det er mer linært enn eneren så vi får se.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirThomas:
På tide å fyre i gang litt diskusjon her igjen, hva mener folk om dette spillet?

Bioshock 2 er ganske bra. I mine øyne. Har gjennomført spillet på Xbox 360 2-3 ganger, 1ern syns eg også var helt konge
Rainbow Mushroom
  • 0
Driver med det nå, ekstremt vakkert. Har blitt forelsket i Rapture, så tiden flyr.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Driver med det nå, ekstremt vakkert. Har blitt forelsket i Rapture, så tiden flyr.

Rapture er definitivt ett vakkert sted i spillverden. Og det at det er Spoiler:under vann og hele spillet foregår under vann i rapture er ett gigantisk pluss i Bioshock.
Rainbow Mushroom
  • 0
gjorde ferdig Bioshock 1 i helgen som en del av Bioshock the collection. skal snart begynne på toeren. har en plan om å skrive en anmeldelse av Bioshock 1 på gamereactor, skal anmelde Bioshock 2 og Bioshock infinite når jeg er ferdig med de også. elsket Bioshock 1 !
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer sideswipe:
gjorde ferdig Bioshock 1 i helgen som en del av Bioshock the collection. skal snart begynne på toeren. har en plan om å skrive en anmeldelse av Bioshock 1 på gamereactor, skal anmelde Bioshock 2 og Bioshock infinite når jeg er ferdig med de også. elsket Bioshock 1 !

Sjæl, plata eneren for 3 dager siden. Et unikum av et spill!
  • 0
Siterer sideswipe:
har en plan om å skrive en anmeldelse av Bioshock 1 på gamereactor, skal anmelde Bioshock 2 og Bioshock infinite når jeg er ferdig med de også. elsket Bioshock 1 !

Så gøy. Gleder meg til å se den.
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!