Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill har den beste holdbarheten

Siterer Joeminator:
Citerer Love-PlayStation jakk.

Kabal

Edderkoppkabal er bedre, og morsommere.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
- GTA: SA
- GTA IV
- SW: BF II
- CoD4
- KZ2
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Rev
  • Rev
Cod serien fra infinity(1?,2, 4).
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
- GTA: SA spiller jeg fortsatt (så det må nevnes så absolutt!)

- LittleBigPlanet har en slags ubegrenset holdbarhet. Man blir etter hvert lei av det, men kommer som regel tilbake for mer

- Super Smash Bros Brawl har lang holdbarhet (spesielt for de som ikke har spilt det før)

- Resident Evil 5 synes jeg til nå har en ekstremt god holdbarhet. Jeg kommer til å spille det lenge framover (noe som betyr at jeg ikke kommer til kjøpe Killzone 2 på en stund heller...)

- Det er mange på vennelisten min som spiller CoD4 (selv om ikke jeg gjør det) og det gjør de nesten hele tiden. Det ser ut som at Cod4 sin multiplayer gir den en veldig god holdbarhet.

- Fallout 3 varer ganske lenge og det er mye å utforske, noe som gir den en god holdbarhet (og utenom oppdragene har spillet en veldig bra gjenspillingsverdi)

- Metal Gear Solid 4 (har jeg ikke selv 'pls ikke drep meg') spiller kompisen min og han går gjennom det flere ganger for å få flere ting. Dette tyder på at MGS4 har bra gjenspillingsverdi, og det skal jeg oppleve selv.

- Team Fortress 2 (mest PC-versjonen) har veldig god holdbarhet ettersom det stadig blir gitt ut flere gigantiske oppdateringer. Spillet er så bra balansert at man kan nesten ikke få nok av det.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
StarCraft, Age of Empires 2 og WarCraft 2 (jepp, toern er bedre enn treern!) er spill jeg fortsatt spiller ukentlig, selv om jeg har hatt dem siden release omtrent. Er også en del andre strategispill jeg har brukt alt for mange timer på, så denne genren må vel kunne sies å være en av de mest holdbare, i hvertfall for min del...
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Siterer Matscoolio:
Citerer Joeminator:
Citerer Love-PlayStation jakk.

Kabal

Edderkoppkabal er bedre, og morsommere.

Minesveiper har god holdbarhet.
:D <3<3<3
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Morrowind er det spillet jeg kommer på over hodet nå som har den beste holdbarheten. Selv har jeg spillt det flere hundre timer, og det er kjent at flere spillere har estimert sin spilletid til 800 timer+. Rett og slett et enormt spill.

Av vår generasjon, er vel Wow et rimelig holdbart spill. Gudene vet hvor lenge enkelte har sittet og spillt det. Selv spiller jeg mye Mass Effect, og har nå rundet 80 timer spilletid på ene saven, og regner med å runde hundre før jeg gir meg for godt. KOTOR er også et spill med ganske tøff gjenspillbarhetsverdi, jeg har tross alt spillt det svært lenge. En gjennomspilling kan ta 40 timer for de fleste, og 20 om du er rutinert. 6 timer vil en speedrun omtrentlig ta.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Baldurs Gate 1&2 og expansions til de spillene. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vedt tilbake til dette spillet, Det gir en følelse som ingen RPG spill etter det har klart og gi meg. Det går ikke ann og beskrive gleden det spillet gir meg, Det samme går også for Icewind Dale serien som er en meget sterk om ikke likeverdig spillserie innen for The Forgotten Realms.
Tungur Knivur
  • 0
Forresten så syntes jeg de fleste strategi og sandkasse spill har veldig god holdbarhet også.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeminator:
Minesveiper har god holdbarhet.

Jeg spiller som regel lite Minesveiper, og gjør jeg det så går det fort over.

Pinball er en favoritt her i gården.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Pinball, minesveiper og kabal er jeg lei av.
  • 0
Siterer rumpestump:
patapon

Patapon on the joen.
  • 0
Det spillet jeg har holdt ut med lengst i denne genereasjonen er uten tvil Call of Duty 4. Men ellers så er jeg usikker. Mario 64 kanskje. Kan fremdeles finne på å spille det en gang i blant.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg sliter faktisk med å finne et nestegenerasjons spill med god holdbarhet.
Spiller som oftest gjennom spilla 1-2 ganger også gidde jeg ikke mer fordi de blir så fort kjedelig. Men har spilt CoD4 rundt 40 timer, CoD5 rundt 50 timer og MGS4 rundt 50 timer. Så de er vel verdt å nevne.
Glemte LittleBigPlanet og Killzone 2.
  • 0
Halo 3 bør vell også bli nevnt litt mer her. Ikke så veldig lang SP, men multiplayeren er utrolig god. Halo 3 er et spill du kan spille veldig, veldig lenge
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Halo 3 bør vell også bli nevnt litt mer her. Ikke så veldig lang SP, men multiplayeren er utrolig god. Halo 3 er et spill du kan spille veldig, veldig lenge

Er litt uenig med deg der, Call of Duty 4 kom ut like etterpå og hadde en mye bedre MP, så det var nok mange som sluttet.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Junior Sopranos:Halo 3 bør vell også bli nevnt litt mer her. Ikke så veldig lang SP, men multiplayeren er utrolig god. Halo 3 er et spill du kan spille veldig, veldig lenge

Er litt uenig med deg der, Call of Duty 4 kom ut like etterpå og hadde en mye bedre MP, så det var nok mange som sluttet.

COD4 > Halo3
  • 0
  • Rev
  • Rev
Det halo 3 gjør bedre enn cod 4 er å komme med nye ting til spillet. Oppdatere game modes, og double xp weekends osvosv. Cod 4 har det kanskje 2 ganger i året MAKS.
  • 0
Siterer Rev:
Det halo 3 gjør bedre enn cod 4 er å komme med nye ting til spillet. Oppdatere game modes, og double xp weekends osvosv. Cod 4 har det kanskje 2 ganger i året MAKS.

Joa, men det er fordi de kommer med nye spill. Som cod5 og cod4 2
Hmm, men det gjør jo Halo3 og da..
  • 0
Zyrocks:

Har ikke spilt nok Cod 4 på online til å uttale meg så veldig mye, men matchmakingen i Halo 3 er utrolig god. Det er nesten alltid jevne kamper ( i alle fall når jeg spiller.) Halo 3 har mange moduser som f.eks team slayer, social slayer, lone wolf og mange flere. Bungie er også veldig flinke til å gi ut DLCer med høy kvalitet. Og slike DLCer øker holdbarheten veldig mye mener jeg. Forge og theater er også helt genialt der du kan se gjennom/analysere kamper osv.

Det er fortsatt mange som spiller Halo 3 på Xbox live. Når jeg sjekket var det
240 000 som spilte. Kanskje det var noen som sluttet, men 240 000 spillere er brukbart vil jeg si.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Sammenlagt er det garantert Halo-serien. Utrolig dyp historie og bakgrunn som man oppdager nye sider ved for hvert spill og for hver gang man runder dem. I tillegg har de noen utrolig velgjorte og prisbelønnede onlinetjenester som gjør at man aldri får nok.
CoD 4 blir man heller aldri lei, selv om det her kun er onlinen som gir det denne holdbarheten.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Sammenlagt er det garantert Halo-serien. Utrolig dyp historie og bakgrunn som man oppdager nye sider ved for hvert spill og for hver gang man runder dem. I tillegg har de noen utrolig velgjorte og prisbelønnede onlinetjenester som gjør at man aldri får nok.
CoD 4 blir man heller aldri lei, selv om det her kun er onlinen som gir det denne holdbarheten.

Enig.
  • 0
Har spilt The Sims 2 i 5 år nå, uten å bli lei....
  • 0
Et åpenbart svar er World Of Warcraft. Helt ufattelig holdbarhet, men det hadde ikke vert så hadde det ikke vert for Blizzards dedikasjon for å holde det så.

Jeg har en "guilty pleasure"-spillserie som har holdbarhet over alt annet og er noe jeg kan sitte meg ned å spille i timesvis både alene og i coop.

Dynasty Warriors!

Sikkert et par som flippa et øyebryn og ytret "...okei?", men det er et eller anna med meg og disse spillene. Kritikkeren i meg vet at det er så mye med disse spillene som rett og slett er bare et stort nei når det gjelder utvikling og innovasjon i en spillserie, spillene har stort sett vert indentiske siden nummer 3 i serien (som introduserte coop), og hvert spill i serien får stort sett 2 eller 3 versjoner (Empires og Extreme utgaver). Leveldesignet er på en måte veldig veldig gammeldags og det er kanskje der sjarmen ligger, jeg greier rett og slett ikke å sette en finger på hva det er mellom meg og Dynasty Warriors men jeg elsker rett og slett serien, jeg kjenner karakterene og jeg elsker de drit cheesy cutscene`ene, men det er bare følelsen av å være i godt selskap og gode gamle tryner. Spillet er fryktelig repetetivt og alt dette her, men det er vel kanskje det at når det er så gøy å sloss som det er i disse spillene så blir repetitivt noe bra?

Jeg vet ikke og jeg skjemst ikke, jeg elsker Dynasty Warriors av hele mitt hjerte.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!