Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvorfor valgte du xbox 360??

PaDzo06
PaDzo06
Vel, en kompis kjøpte en 360, så da måtte jo nesten jeg også gjøre det. Forøvrig utløst dette en fan-skare innad i min sosiale sirkel hvor alle har en Xbox, og om du kun har PS3 - så eh - er du ikke velkommen til festen!

Neida.
PS3 folk er også koselige *nussepå*

http://spillhjornet.blogspot.com/ ; http://twitter.com/PaDzo06
Missing Avatar
Eplemos
Jeg kjøpte 360 fordi religionen min sa de

"He does not just play games. He wins them."
sowns
sowns
er Halo en god grunn eller ?

Per aspera ad astra
AcH Clawed
AcH Clawed
Fordi den har X'er i navnet! Hvor awesome er vel ikke det!

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Missing Avatar
Swanton
Fordi den var billigere, alle vennene mine hadde det, jeg simpelten ELSKER kontrollen(med unntak av piltastene) og den hadde flest gode eksklusiver på den tiden. Også hadde den jo Halo da, så klart

"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
KillManHero
KillManHero
Skaffet meg 360 fordi på det tidspunktet jeg fikk det, var dette den eneste Next-Gen konsollen på markedet. Men jeg angrer ikke for noe

"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
agus
agus
Grafikk og kontrollene!

"Don't you worry 'bout a thing!"
Missing Avatar
Zubba
Fordi den kom først, kostet ikke 6000kr ved lansering, har de fleste og beste spillene, beste online tjenesten og rimeligste spillene.

Charlemagne
Charlemagne
Da jeg kjøpte XBOX 360 mars 2007 var ps3 nettopp lansert og kosta 6000 kr. Dessuten synes jeg Gears of War-reklamen så heftig ut og en kompis forsikret meg om at det var like bra in game. Tenkte også litt fremover på Halo 3.
I etterkant har jeg ikke angret. Hadde jeg kjøpt ps3 først måtte jeg ha ventet i det lange og det breie på de eksklusive titlene.
Til slutt måtte jeg krype til korset og kjøpe en ps3 slim på lanseringsdagen, men foretrekker fortsatt 360en; kjøper fortsatt alle multiplatform onlinespill til 360 mens ps3en bruker jeg mest til single player. Elsker forøvrig kontrollen til 360en; et ergonomisk mesterverk i forhold til ps3-kontrollen.

sicktrick
sicktrick
Fordi det var på kjempesalg..

How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
R4zor
R4zor
Fordi den var billig. Jeg solgte senere denne dritten av en konsoll og fikk meg PS3.

No offence 360 folk, xbox passet bare ikke for meg.

DizoriaN
DizoriaN
Fordi jeg allerede hadde en Ps3, og det er visse ekslusive spill på 360 som jeg kunne tenke meg.

I may be a geek, but it is a reson we're both here.
StumpyTheClown
StumpyTheClown
Jeg kjøpte 360 fordi jeg spilte PS2 en lang stund, men var ofte på besøk og spilte Halo 2 på Xbox. Så etter å ha spart litt penger var det 360, Gears of War og Xbox Live for alle penga, og Halo 3 når det kom ut! : )

Nå er det mest fordi community føles mer aktiv på 360, og jeg spiller mye flere eksklusive spill på 360 enn PS3...

bendik920
bendik920
fordi PS3 HAS NO GAEMS!

tuller, jeg har ikke en 360 engang

fargen på denne teksten matcher bildet mitt
MonicaTang
MonicaTang
Fordi den er deilig og cheapo, og man kan gjøre hva man vil med den.

Serr, den har alt jeg trenger!

Take no prisoners, comrades!
Missing Avatar
Spiller 1
Jeg valgte meg Xbox, fordi det var den som var billigst for tiden. Men det var før jeg fikk en jobb, nå eier jeg alle denne generasjonens konsoller.

The xbox 360 guy
The xbox 360 guy
Valgte Xbox fordi jeg hadde den 1 xboxen, og den elsket jeg. Så jeg kjøpte Xbox 360. Jeg syntes at kontrollen er mye mer behagelig enn PS sine. Og den hadde jo halo spillene.

Og ja, jeg var fanboy... Hatet Playstation noe så sykt!
Men nå er jeg mer "tolerant". Men har fortsatt planer å holde meg til MS sine Xbox'er i fremtiden også.

Lagt til 2010-06-29 11:25:
Siterer R4zor:
Fordi den var billig. Jeg solgte senere denne dritten av en konsoll og fikk meg PS3.

No offence 360 folk, xbox passet bare ikke for meg.

Dritten...?

Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
Missing Avatar
fantomena
Er ikke helt sikker på om jeg har skrevet her før. Men her er mine grunner. Kan også si at ettersom at jeg fikk PS3en min (80 G i julen 2008 kjøpte jeg meg Xboxen sommeren 2009.

Mine grunner for å kjøpe Xbox 360 Pro/Premium:

1. Natal- Etter jeg Microsoft sin pressekonferanse på E3 i fjor da de annonserte Natal (som nå heter Kinect) fikk jeg så inni granskauen lyst på Xbox. Og Kinect er fortsatt min største grunn.

2. Gears of War 2- Jeg har runnet det første Gears på PC (les anmeldelsen min) og synes det var drittrått. Så jeg måtte bare kjøpe en Xbox for å spille Gears 2.

3. Halo serien- Rett og slett fordi Halo er en av verdens mest kritikrroste franchiser.

4. Xbox Live- Flere demoer, utvidelser og eksklusiver enn PS3. Og bedre servere.

HopeN
HopeN
Grønn Halo 3 limited edition. Need I say more?

Ble litt WTF? da Halo 3 ikke følgte med

AcH Clawed
AcH Clawed
Siterer HopeN:
Ble litt WTF? da Halo 3 ikke følgte med

Hæ? Gjør det ikke det? Glad jeg ikke kjøpte den versjonen da

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Missing Avatar
Gravkorset
fordi det var min favoritt konsoll. Finnes det noen bedre begrunnelse?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!