DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
dark samus nemesis 2010-01-11 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Spreeky:Haha! Du kommer garantert til å bruke walktrough. Var ganske vanskelig uten Jeg klarte det da uten, ikke uten problemer selvsagt...men uten walktrough. Det tar tid, men er mye gøyere på den måten."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0kokiri 2010-01-11 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ikke mulig å spille gjennom tidligere DNA sequence's ACII sank i karakter, for min del.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 16:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det å finne alle glyphene er absolutt ikke noe problem. Det å løse gåtene er mye værre, og på et par av dem måtte jg ha en walkthrough, for jeg skjønte absolutt ingenting uansett hvor lenge jeg drev på.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0 Kronoz 2010-01-11 17:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til meg så er det slik at hvis jeg treffer et punkt jeg slitter med, så blir jeg piss forbanna, så slår jeg av PS3'en et par timer og kommer tilbake og prøver på nytt. Da greier jeg det. Alltid den samme runden Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sånn er EGENTLIG jeg også. Men jeg har så dårlig tålmofighet at jeg ikke gidder å skru av og gjøre noe annet før jeg kommer tilbake senere...What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
kokiri 2010-01-11 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ikke mulig å spille gjennom tidligere DNA sequence's ACII sank i karakter, for min del.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 16:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det å finne alle glyphene er absolutt ikke noe problem. Det å løse gåtene er mye værre, og på et par av dem måtte jg ha en walkthrough, for jeg skjønte absolutt ingenting uansett hvor lenge jeg drev på.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0 Kronoz 2010-01-11 17:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til meg så er det slik at hvis jeg treffer et punkt jeg slitter med, så blir jeg piss forbanna, så slår jeg av PS3'en et par timer og kommer tilbake og prøver på nytt. Da greier jeg det. Alltid den samme runden Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sånn er EGENTLIG jeg også. Men jeg har så dårlig tålmofighet at jeg ikke gidder å skru av og gjøre noe annet før jeg kommer tilbake senere...What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-11 16:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det å finne alle glyphene er absolutt ikke noe problem. Det å løse gåtene er mye værre, og på et par av dem måtte jg ha en walkthrough, for jeg skjønte absolutt ingenting uansett hvor lenge jeg drev på.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0 Kronoz 2010-01-11 17:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til meg så er det slik at hvis jeg treffer et punkt jeg slitter med, så blir jeg piss forbanna, så slår jeg av PS3'en et par timer og kommer tilbake og prøver på nytt. Da greier jeg det. Alltid den samme runden Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sånn er EGENTLIG jeg også. Men jeg har så dårlig tålmofighet at jeg ikke gidder å skru av og gjøre noe annet før jeg kommer tilbake senere...What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Kronoz 2010-01-11 17:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Til meg så er det slik at hvis jeg treffer et punkt jeg slitter med, så blir jeg piss forbanna, så slår jeg av PS3'en et par timer og kommer tilbake og prøver på nytt. Da greier jeg det. Alltid den samme runden Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-11 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sånn er EGENTLIG jeg også. Men jeg har så dårlig tålmofighet at jeg ikke gidder å skru av og gjøre noe annet før jeg kommer tilbake senere...What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-11 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sånn er EGENTLIG jeg også. Men jeg har så dårlig tålmofighet at jeg ikke gidder å skru av og gjøre noe annet før jeg kommer tilbake senere...What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
demandred 2010-01-14 01:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er alle Uplay funkjsonene tiulgjengelig i norge?? jeg får bare registrert konto der.. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-14 16:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In game i AC 2 så får du lastet ned ting. På nettsiden er det ikke så mye du får gjort.What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Soraki 2010-01-29 11:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DLC er ute nå! Hvertfall sequence 12 Just kill him with your awesome Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
dark samus nemesis 2010-01-29 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Runk at jeg ikke har internett da, balle Får holde meg unna denne tråden slik at jeg slipper noen spoilers."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-29 22:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:DLC er ute nå! Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
TommyK 2010-01-30 00:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Kommer det noen nye achievements/trophys med DLCene? Etter hva jeg har forstått så er det ingen nye ach. med denne dlc. hvertfall. Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-30 15:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible NEIN! What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
fantomena 2010-01-30 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Faunvik 2010-01-31 13:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-)Decyfered! Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-01-31 13:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Spillet er tvers igjennom bugga... (+/-) Å? Eksempler hadde vært fint. Siterer fantomena:Noen som har kjøpt Battle of Forli utvidelsen? Vurderer å kjøpe den (X360), men hører at den skuffer Hvor har du hørt dette?What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Faunvik 2010-01-31 17:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho...Decyfered! Like Comment Share 0Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Soraki 2010-01-31 23:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg likte Battle of Forli, hvordan man trodde det sluttet veldig tidlig når *spoiler* Mannen i svart kappe tok eplet, men var bra at man fikk flere oppdrag for å spore han opp. *spoilerslutt* Selvfølgelig var det ganske kort, 45 min ca. men veldig billig syns jeg og absolutt verdt det. Kjipt at det ikke var trophies though.Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Subject 17 2010-02-07 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anmeldelsen til GR ble ganske sannsynlig skrevet veldig sent på kvelden. Gamestop har peiling ''eh'' - Link Like Comment Share 0AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
AcH Clawed 2010-02-07 20:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Citerer AcH Clawed:Eksempler hadde vært fint. For det første er styringa veldig klomsete... Animasjonene er rett og slett på tryne... Ezio flyger til tider veggimellom når man hopper fra en høy plass... Glitcher og bugs som, forsvinnende gondoler og gå-i-luften-med-kastekniver teknikken... Dette var på Xbox 360 tho... Har det på Xbox 360 selv og må si at jeg har opplevd veldig få bugs. Det eneste jeg kan si at irriterte meg var double hidden blade. Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good. Like Comment Share 0Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Soraki 2010-02-23 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva synes dere om Sequence 13?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Kronoz 2010-02-24 13:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer AcH Clawed:Noen ganger tar han to stykk av gangen mens andre ganger bestemmer Ezio seg bare for å ta en Har aldri hatt det problemet på PS3. Der gjør Ezio stort sett det jeg vil han skal gjøre. Siterer Soraki:Hva synes dere om Sequence 13? Hva er det igjen?Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Soraki 2010-02-24 13:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den siste DLC'en. Heldigvis er den mye lenger, ligner faktisk litt på oppsettet fra 1'ern. Man får utdelt 9 "løytnanter" man skal assassinere for å svekke makten "den svarte munken" har over folket. Veldig mye lenger enn den 12. Just kill him with your awesome Like Comment Share 0ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
ROJ123 2010-02-24 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har greid begge DLC'ene, synes 13 var den beste av de. Like Comment Share 0Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Kronoz 2010-02-24 14:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke penger til å betale for de enda, men det blir. En gang Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
Kronoz 2010-04-02 16:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ARG!!!! Jeg har brukt walktrough for å finne alle fjærene, men jeg mangler 5!! JEEZ!!Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...161718192021222324