Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 2 ~ Offisiell tråd ~

Mangler 1 fjær i Florence og en i Venice, gleder meg ikke akkurat til å leite etter de selv om jeg bruker walkthrough:/
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Med Walkthroughen jeg brukte, så tok det cirka 5 timer å gå gjennom alt. Noe som er forholdsvis lite i forhold til hvor mange timer jeg brukte i Assassin´s Creed for å finne alle flaggene. Det tok vel nærmere 10-12 timer, med Walkthrough!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
http://www.gamesradar.com/f/assassins-creed-ii-feathers-and-trea
sure-chests-guide/a-20091118131317820094
Jeg bruker de guidene som er på denne sida,men har vært overalt i Florence nå mange ganger><

Fant den siste i Florence, kun dene ene i Venice igjen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
du kan ta en titt på selve spillet også se hvilken region den fjæra i venice du mangler også ta å gå på youtube eller noe
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Takker,skal sjekke ut det etterpå
  • 0
Jeg brukte disse guidene:

http://www.youtube.com/watch?v=FmHU-GCTpPU

De fungerte helt fint, og jeg var gjennom på bare et par timer ^^
(Var til og med såpass grei at jeg fant den for Venezia til deg )
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Takk for all hjelpen Den siste fjæra gjemte seg i Dursdoro distriktet
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bare hyggelig. Har du platina nå?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Mangler bare 5 Så blir det min første platinum^^ Har hatt spillet siden Mai
  • 0
Fikk platinum på dette spillet ages ago
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Music og Gameiac:
Mangler bare 5 Så blir det min første platinum^^ Har hatt spillet siden Mai

Min første platina også. Fikk min etter ett år med av og til spilling etter at jeg var ferdig med hovedhistorien
  • 0
Gjorde No-Hitter trophyen i går med Benny Hill Theme sangen på, bare for å gjøre den litt morsommere å gjøre Gjorde den foressten i Venice, så nå mangler jeg kun Sweeper og Show Your True Colours
  • 0
Fikk 1000/1000 G (Platinum) 7. Januar<3
  • 0
No-Hitter trophyen

Damn, jeg hater den. Får aldri til å samle nokk vakter.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ta den utenfor palasset i Venezia. Der er det alltid for mange vakter
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Music og Gameiac:
No-Hitter trophyen

Damn, jeg hater den. Får aldri til å samle nokk vakter.

Ta båten til San Marco i Venice og ert på deg vaktene som går rundt restricted område og når du har nok, bruk smoke bombs, bytt til hidden knifes og drep til røyken blir borte, ny smoke bomb, drepe vakter og en smoke bomb til, så bør du har fått drept 10 stk

http://www.youtube.com/watch?v=onI-aadwN7w Gjorde det samme som han duden i videoen.
  • 0
Hmm, skal prøve det. Takker for tipset.

Men det jeg ikke skjønner, Trophyet sier jo at man må være i "Open conflict", altså kan man ikke forlate kampen, stemmer dette? Utifra videoen får jeg ivertfall ikke intrykk av det.
  • 0
Du er fortsatt i kampen på en måte, bare at de har blitt stunned(Står bøyd å hoster) i noen sekunder,men det er alt som trengs^^ Trengte noen forsøk før jeg endelig fikk det til.
  • 0
Fikk det til på første forsøk, fikk både No Hitter og Sweeper. Nå mangler jeg bare Red Light District, og den er det bare ett spørsmål om tid før jeg får
  • 0
Nice Jeg sleit med Sweeper, måtte danse rundt vaktene mye før jeg endelig fikk den^^
  • 0
Nice Jeg sleit med Sweeper, måtte danse rundt vaktene mye før jeg endelig fikk den^^

Fant fort ut at det mest logiske er å samle dem på i en trang koridor. Og at det gjerne er litt mer enn fem vakter
  • 0
Hei.
Er det noen som vet åssn man kan få tak i kodeksarkene hvis man mangler helt på slutten når du har fått vite at alle de andre også har vært assasins?

Prøvd en del, men finner ikke ut
  • 0
når du har funnet alle de kodeksarkene, å satt de på plass på veggen, så skal du da kunne låse opp resten av minnene, for å finne ut hvor "hvelvet" er, hvordan gjør jeg dette? Noen som vet!?
  • 0
Man må ta i bruk eagle-vision, hvis jeg husker riktig.

Resten klarer du nok å tenke deg fram til selv.
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Ser ut som at jeg ikke får kjøpt dette spillet før sommerferien er over. *MÅ IKKE GI OPP*
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!