Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 2 ~ Offisiell tråd ~

yay, har faktisk platinum i det her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
yay, har faktisk platinum i det her.

Det skulle da bare mangle.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det skulle da bare mangle.

Jeg hadde faktisk planer om å skaffe det etter at jeg fikk Black Flag platinumet. Jeg tror jeg kom til 50% før jeg stoppet. Uvisst hvorfor dette skjedde, men jeg tror jeg skal prøve å fortsette snart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tenkte å kjøpe det på PS3. Har spilt det på Xbox 360, men ville spille det igjen på en annen plattform.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Tenkte å kjøpe det på PS3. Har spilt det på Xbox 360, men ville spille det igjen på en annen plattform.

Hvorfor det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har solgt Xbox 360. Har no PS3 og ville så gjerne spilt det der. Vet det er bakoverkompatibelt på Xbox One. Men nei.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Har solgt Xbox 360. Har no PS3 og ville så gjerne spilt det der. Vet det er bakoverkompatibelt på Xbox One. Men nei.

Wait what? Du har solgt xbox 360, men ikke 360 spillene dine? Og hvis det er bakoverkompatibelt på X1 så kan du vel bare spille det der? Hvorfor spille det på PS3?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Wait what? Du har solgt xbox 360, men ikke 360 spillene dine? Og hvis det er bakoverkompatibelt på X1 så kan du vel bare spille det der? Hvorfor spille det på PS3?

Har solgt begge deler. Men siden eg har PS3 og eg ikke har spilt AC2 der. Så vil eg gjerne det no. Er litt pga trophies også
Rainbow Mushroom
  • 0
Kjør på, er vel svinbillig nå.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer SirThomas:
Nå kan du snart prøve på nytt.

Indeed I can. Er vel ikke mer enn to og et halvt år siden +- jeg spilte det sist, men jaggu er det givende å spille igjen også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er vel ikke mer enn to og et halvt år siden +- jeg spilte det sist, men jaggu er det givende å spille igjen også.

Jeg må bare vente på min Collector's Case. Mulig det blir en tysk utgave til forandring.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg må bare vente på min Collector's Case. Mulig det blir en tysk utgave til forandring.

https://www.youtube.com/watch?v=dg6RjgjS-qQ
  • 0
Siterer SirThomas:
Nå tenker jeg denne passer bedre: https://www.youtube.com/watch?v=YuyAdaMCmYk

https://www.youtube.com/watch?v=A0L4gvq-8f0

Synd den sekvensen er så usaklig kort.
  • 0
All done. Å samle 100 fjær var nesten like slitsomt som å nå level 55 i multiplayeren til Black Flag.

Not ... ingenting overgår den forferdelige grindfesten. Bare hør på denne drittmusikken...

Spoiler:Prff. Hvem prøver jeg å lure. Forguder det spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!