Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 2 ~ Offisiell tråd ~

Siterer ps3 er bra:
Det hvirker som at 2eren blir mindre repiterende.

Det er bra Det var litt for repeterende i det første spillet Ikke at jeg skal klage for enern var kjempebra
Ellers tusen takk for informasjonen: Ps3 er bra
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det lov til å spørre her hva alle de skulte beskjedene i slutten av 1ern betød?

http://www.youtube.com/watch?v=GoLUklf1NLc

/\
|
|
|

Se linken min ovenfor!!
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Er det noen som har klart å fått forhåndsbestillt Black Edition, har så lyst på den.
  • 0
Siterer NiccoBoy:
Citerer Crazy Kraken:Er det lov til å spørre her hva alle de skulte beskjedene i slutten av 1ern betød?

http://www.youtube.com/watch?v=GoLUklf1NLc

/\
|
|
|

Se linken min ovenfor!!

Sterkt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er det noen som har klart å fått forhåndsbestillt Black Edition, har så lyst på den.

Får ikke forhåndsbestille slike ting på Gamestopen her. Første mann til mølla får.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Sterkt.

Åja

Siterer Kronoz:

Ikke black men white edition på www.CDON.no har jeg bestilt
  • 0
Angrer på at jeg ikke bestilte Black edition med en gang på Cdon -.-
  • 0
Hehe Det sto sånn overvåke ting på Cdon
  • 0
Skal kanskje få skaffet meg Black Edition ved å ønske meg det til Jul, som vil si at foreldrene mine betaler, og da kan de bestille fra Play.com! (Ste-faren min har en svensk adresse slik at han slepper toll og alt mulig slikt piss)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kult Clawed Koster Black mye der??
  • 0
Husker ikke, det er lenge siden jeg har sjekket

Ps: koster 69.99 £
  • 0
Okei
  • 0
Men AcH Clawed, du må huske å endre fra pund til euro oppe i høyre hjørne, pund prisen er bare i UK, euro er til resten av europa.
  • 0
Oi, det viste jeg ikke
Skal sjekk med en gang. Men det blir vel ikke dyrere av det eller?
Det kan da ikke endre prisene fordi jeg ikke bor i Storbritania?

Lagt til:

Men det kunne de...
90.99 Euro!
Det er vel en god del mer enn 69.99 pund.
  • 0
Jepp, utrolig kjipt at man ender opp med å betale en god del mer penger bare for å få den utendlansk. I ditt tilfele blir det rundt 100 kroner mer og du må jo regne med frakt og toll og moms osv.
  • 0
Det er nettopp det, de tar ikke noe i frakt og ste-faren min har en svensk adresse slik at det ikke blir noe moms eller toll!
  • 0
Ok, ++ da, du må bare betale 750kroner så er ikke så gale.
  • 0
Hva er forskjell på Black og White edition ? xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Hva er forskjell på Black og White edition ? xD

BE innholder 3 bonus missions (det er ikke bekrefta at de blir eksklusive)
Artbook
Master Assassin Ezio figurine
Soundtrack
Behind the scenes

WE
1 bonus mission
Ezio figurine
  • 0
Okay, BE blir vel kjøpet da xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Okay, BE blir vel kjøpet da xD

Tom i Norske nettbutikker.
  • 0
Blir vel kjøpt WE i helga
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer kokiri kay, BE blir vel kjøpet da xD

-.- faen......
  • 0
Siterer Zyrocz:

Det er kipt

Ps. Jeg fikk innlegg nr 100
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!